Gdzie kupic nowego samsunga i550w?

Data: 2009-04-14 16:23:50
Autor: lukz
Gdzie kupic nowego samsunga i550w?
Witam szacownych grupowiczow!

Mam dylemat, chce sobie sprawic ten telefon, ale nie moge go nigdzie znalesc w wolnej sprzedazy. Zwyklych i550 jest pelno. Nowe w sklepach internetowych od 499zl. A mi chodzi mi dokladnie o model z koncowka W, czyli z wifi. Przeszukalem internet, allegro i lipa. Slyszalem ze wylacznosc na sprzedaz modelu z wifi ma Play, czy to prawda?
Czy czeka mnie jednak rajd po komisach w poszukiwaniu tych telefonow z playa (przynajmniej simlocki sciagaja bez utraty gwarancji)..

Pozdrawiam

Gdzie kupic nowego samsunga i550w?