Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?

Data: 2009-10-09 13:37:38
Autor: Archidamos
Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?
Witam grupowiczów,
potrzebuję kupić zimowe opony z kolcami o rozmiarze 20'', jak najgrubsze, najlepiej 2-ki albo lepiej.
Wiem, że Schwalbe produkuje takie opony, ale za nic nie mogę sie doklikać, gdzie je kupić.
Z góry dziekuję za pomoc.

Pozdrawiam
Archidamos

Data: 2009-10-09 04:41:24
Autor: tadek
On 9 Paź, 13:37, "Archidamos" <archida...@wp.pl> wrote:
[...]

importerem Schwalbe  jest chyba Unibike ale robić z nimi interesy to
katorga.

Data: 2009-10-09 16:50:07
Autor: Tomasz Minkiewicz
Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?
On Fri, 9 Oct 2009 04:41:24 -0700 (PDT)
tadek <tadeklodz@poczta.onet.pl> wrote:

On 9 PaĹş, 13:37, "Archidamos" <archida...@wp.pl> wrote:
> [...]
>
> Pozdrawiam
> Archidamos

importerem Schwalbe  jest chyba Unibike ale robić z nimi interesy to

A mnie poszło nienajgorzej. Potrzebowałem konkretnych opon, konkretnych
dętek i jeszcze na dodatek miałem ochotę na konkretne opaski do obręczy.
Napisałem do Unibika, czyby mi tego nie ściągnęli i wiesz co zrobili –
nic! W ogóle nie odpowiedzieli na maila! Na początku miałem więc
odczucia podobne do Twoich, ale jakiś czas później wchodzę na ich
stronę sklepową, patrzę, a tam są dostępne dokładnie te opony, te
obręcze i te opaski!
I jest jest zupełnie możliwe, że specjalnie dla mnie je ściągnęli,
a zawiadomienia że już są nie wysłali tylko po to, żeby przetestować
moją czujność ;), bo jak zamawiałem, data dodania do sklepu była sprzed
AFAIR dwóch dni, a jak parę dni później zajrzałem ponownie, to nie
było już ani tych dętek, ani opon (opasek nie sprawdziłem), a to nie
są specjalnie popularne czy poszukiwane modele.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-10-09 07:54:12
Autor: tadek

tadek <tadekl...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

było już ani tych dętek, ani opon (opasek nie sprawdziłem), a to nie
są specjalnie popularne czy poszukiwane modele.

a ja lampki do roweru firmy B+ M kupiłem w niemieckim sklepie
internetowym i wyszło mi taniej łącznie z transportem niż u nich i w
dodatku były z oryginalnymi akumulatorkami

Data: 2009-10-09 14:05:06
Autor: ikov
Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?
Patrząc na temat wątku można zadać pytanie: a na co Ci kolce 50 cm? :)

MSPANC

Data: 2009-10-09 14:09:31
Autor: johnkelly
ikov pisze:
Patrząc na temat wątku można zadać pytanie: a na co Ci kolce 50 cm? :)

Nowa dyscyplina parasportowa - monsterbike. Nie słyszałeś?

--
Maciej "johnkelly" Różalski ..... gg:1716136 ..... johnkelly(at)wp.pl
blog: www.maciejrozalski.eu .........................................

Data: 2009-10-09 14:12:41
Autor: Archidamos
Użytkownik "ikov" <ikov1@t-l-e-n.pl> napisał w wiadomości news:han9h8$ker$1nemesis.news.neostrada.pl...
Patrząc na temat wątku można zadać pytanie: a na co Ci kolce 50 cm? :)

Bo chce rowerem na M. Everest wjechać :P

Pozdrawiam
Archidamos

Data: 2009-10-09 14:15:17
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?

Patrząc na temat wątku można zadać pytanie: a na co Ci kolce 50 cm? :)

Bo chce rowerem na M. Everest wjechać :P

A ja na serio myślałem kiedyś, by zorganizować pokaz trialu po blokach lodu.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-09 14:11:04
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Ja synowi zrobiłem.
google: opona z kolcami

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-09 14:19:46
Autor: Archidamos
Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:han7v9

Ja synowi zrobiłem.
google: opona z kolcami

Gratuluję, bardzo sprytne.
Pytanie, jak trwała będzie taka opona?
Poza tym kilka godzin pracy to dla niektórych znacznie większa strata niz koszt nowej opony :)

Pozdrawiam
Archidamos

Data: 2009-10-09 14:27:10
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Skoro już stworzyłem taką stronkę ...

W telewizji było o tym, nie oglądałeś?
Buahahahah

Trwałość zależy od umiejętności i od opony do przeróbki.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-09 15:26:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?
Archidamos bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Wiem, że Schwalbe produkuje takie opony, ale za nic nie mogę sie doklikać, gdzie je kupić.

Przekop Cyklotur, napisz do nich, może sprowadzą.

Data: 2009-10-12 09:16:23
Autor: Archidamos
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości

Przekop Cyklotur, napisz do nich, może sprowadzą.

Dzieki wszystkim za pomoc, powalczę z Cykloturem.

Pozdrawiam
Archidamos

Data: 2012-09-25 11:10:49
Autor: janekazimierz@gmail.com
Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?
polecam stronę www.eurojapancars.pl duży wybór i dobre ceny.

Data: 2012-09-25 20:59:52
Autor: z
W dniu 2012-09-25 20:10, janekazimierz@gmail.com pisze:
polecam stronę www.eurojapancars.pl duży wybór i dobre ceny.

A już myślałem że obuję składaka na zimę ;-)

PS. A istnieją takie opony rowerowe?

Data: 2012-09-25 19:21:29
Autor: masti
Dnia pięknego Tue, 25 Sep 2012 20:59:52 +0200 osobnik zwany z napisał:

PS. A istnieją takie opony rowerowe?

u tego spamera to nie ma znaczenia

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-09-25 23:13:56
Autor: live_evil
On 25.09.2012 20:59, z wrote:

PS. A istnieją takie opony rowerowe?

Pewnie, że istnieją i nawet można je kupić w Polsce:
SCHWALBE MARATHON WINTER / 20x1.60
http://detal.unibike.pl/B2CProdukt.aspx?id_artykulu=9982

--
live_evil

Data: 2012-09-26 09:03:42
Autor: Remigiusz Zukowski
W dniu 2012-09-25 23:13, live_evil pisze:

Pewnie, że istnieją i nawet można je kupić w Polsce:
SCHWALBE MARATHON WINTER / 20x1.60
http://detal.unibike.pl/B2CProdukt.aspx?id_artykulu=9982

Kupiłem do swojego składaka, zeszłej zimy trochę na niej jeździłem. Kupiłem też Schwalbe Big Apple 20x2 i BlackJack 1.9 na tylne koło i obydwie mi się rozpierdzieliły po około 1000 kilometrach (oblot na bokach popękał i dętka zaczęła wyłazić). Jestem z tego powodu mega wk..ny, szczególnie że nie mogę ich zareklamować bo wywaliłem paragon, bo jak dobrze pamiętam, założyłem że opony się nie psują :) Kupiłem jakąś budżetową Rubenę i sprawuje się znakomicie, nie polecam więc Schwalbe 20', aczkolwiek złego słowa nie mogę powiedzieć o różnorakich oponach Schwalbe 26' i 28', a już kilkanaście sztuk zajeździłem.

pozdrawiam

Remigiusz

Data: 2012-09-26 09:29:26
Autor: z
W dniu 2012-09-26 09:03, Remigiusz Zukowski pisze:
nie polecam więc
Schwalbe 20', aczkolwiek złego słowa nie mogę powiedzieć o różnorakich
oponach Schwalbe 26' i 28', a już kilkanaście sztuk zajeździłem.

Myślałem że mam pecha i tylko u mnie Schwable się rozwala (pęka na bokach) Teraz założyłem jakieś tanie (26 zł) balony 2,125.
Jest lepiej na krawężnikach.

Data: 2012-09-26 10:52:18
Autor: live_evil
On 26.09.2012 09:03, Remigiusz Zukowski wrote:
[...]

W poziomkach używałem opon Schalbe 20" - marathon, stelvio, durano i nigdy kłopotów nie było.
Jeśli opona pęka na bokach to pewnie była jeżdżona na zbyt niskim ciśnieniu albo używałem zbyt wąskich obręczy. Albo jedno i drugie ;-)

--
live_evil

Data: 2012-09-26 10:53:27
Autor: live_evil
Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?
On 26.09.2012 10:52, live_evil wrote:
ciśnieniu albo używałem

używałeś miało być

--
live_evil

Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?