Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?

Data: 2009-10-09 04:41:24
Autor: tadek
Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?
On 9 PaĽ, 13:37, "Archidamos" <archida...@wp.pl> wrote:
Witam grupowiczów,
potrzebuję kupić zimowe opony z kolcami o rozmiarze 20'', jak najgrubsze,
najlepiej 2-ki albo lepiej.
Wiem, że Schwalbe produkuje takie opony, ale za nic nie mogę sie doklikać,
gdzie je kupić.
Z góry dziekuję za pomoc.

Pozdrawiam
Archidamos

importerem Schwalbe  jest chyba Unibike ale robić z nimi interesy to
katorga.

Data: 2009-10-09 16:50:07
Autor: Tomasz Minkiewicz
Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?
On Fri, 9 Oct 2009 04:41:24 -0700 (PDT)
tadek <tadeklodz@poczta.onet.pl> wrote:

On 9 PaĹş, 13:37, "Archidamos" <archida...@wp.pl> wrote:
> [...]
>
> Pozdrawiam
> Archidamos

importerem Schwalbe  jest chyba Unibike ale robić z nimi interesy to

A mnie poszło nienajgorzej. Potrzebowałem konkretnych opon, konkretnych
dętek i jeszcze na dodatek miałem ochotę na konkretne opaski do obręczy.
Napisałem do Unibika, czyby mi tego nie ściągnęli i wiesz co zrobili –
nic! W ogóle nie odpowiedzieli na maila! Na początku miałem więc
odczucia podobne do Twoich, ale jakiś czas później wchodzę na ich
stronę sklepową, patrzę, a tam są dostępne dokładnie te opony, te
obręcze i te opaski!
I jest jest zupełnie możliwe, że specjalnie dla mnie je ściągnęli,
a zawiadomienia że już są nie wysłali tylko po to, żeby przetestować
moją czujność ;), bo jak zamawiałem, data dodania do sklepu była sprzed
AFAIR dwóch dni, a jak parę dni później zajrzałem ponownie, to nie
było już ani tych dętek, ani opon (opasek nie sprawdziłem), a to nie
sÄ… specjalnie popularne czy poszukiwane modele.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-10-09 07:54:12
Autor: tadek

tadek <tadekl...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

A mnie poszło nienajgorzej. Potrzebowałem konkretnych opon, konkretnych
dętek i jeszcze na dodatek miałem ochotę na konkretne opaski do obręczy.
Napisałem do Unibika, czyby mi tego nie ¶ci±gnęli i wiesz co zrobili -
nic! W ogóle nie odpowiedzieli na maila! Na pocz±tku miałem więc
odczucia podobne do Twoich, ale jaki¶ czas póĽniej wchodzę na ich
stronę sklepow±, patrzę, a tam s± dostępne dokładnie te opony, te
obręcze i te opaski!
I jest jest zupełnie możliwe, że specjalnie dla mnie je ¶ci±gnęli,
a zawiadomienia że już s± nie wysłali tylko po to, żeby przetestować
moj± czujno¶ć ;), bo jak zamawiałem, data dodania do sklepu była sprzed
AFAIR dwóch dni, a jak parę dni póĽniej zajrzałem ponownie, to nie
było już ani tych dętek, ani opon (opasek nie sprawdziłem), a to nie
s± specjalnie popularne czy poszukiwane modele.

--
Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com>

a ja lampki do roweru firmy B+ M kupiłem w niemieckim sklepie
internetowym i wyszło mi taniej ł±cznie z transportem niż u nich i w
dodatku były z oryginalnymi akumulatorkami

Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?