Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?

Data: 2009-10-09 14:05:06
Autor: ikov
Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?
Patrząc na temat wątku można zadać pytanie: a na co Ci kolce 50 cm? :)

MSPANC

Data: 2009-10-09 14:09:31
Autor: johnkelly
ikov pisze:
Patrząc na temat wątku można zadać pytanie: a na co Ci kolce 50 cm? :)

Nowa dyscyplina parasportowa - monsterbike. Nie słyszałeś?

--
Maciej "johnkelly" Różalski ..... gg:1716136 ..... johnkelly(at)wp.pl
blog: www.maciejrozalski.eu .........................................

Data: 2009-10-09 14:12:41
Autor: Archidamos
Użytkownik "ikov" <ikov1@t-l-e-n.pl> napisał w wiadomości news:han9h8$ker$1nemesis.news.neostrada.pl...
Patrząc na temat wątku można zadać pytanie: a na co Ci kolce 50 cm? :)

Bo chce rowerem na M. Everest wjechać :P

Pozdrawiam
Archidamos

Data: 2009-10-09 14:15:17
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?

Patrząc na temat wątku można zadać pytanie: a na co Ci kolce 50 cm? :)

Bo chce rowerem na M. Everest wjechać :P

A ja na serio myślałem kiedyś, by zorganizować pokaz trialu po blokach lodu.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?