Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?

Data: 2009-10-09 14:11:04
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?

Witam grupowiczów,
potrzebuję kupić zimowe opony z kolcami o rozmiarze 20'', jak najgrubsze, najlepiej 2-ki albo lepiej.
Wiem, że Schwalbe produkuje takie opony, ale za nic nie mogę sie doklikać, gdzie je kupić.
Z góry dziekuję za pomoc.

Ja synowi zrobiłem.
google: opona z kolcami

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-09 14:19:46
Autor: Archidamos
Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:han7v9

Ja synowi zrobiłem.
google: opona z kolcami

Gratuluję, bardzo sprytne.
Pytanie, jak trwała będzie taka opona?
Poza tym kilka godzin pracy to dla niektórych znacznie większa strata niz koszt nowej opony :)

Pozdrawiam
Archidamos

Data: 2009-10-09 14:27:10
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Skoro już stworzyłem taką stronkę ...

W telewizji było o tym, nie oglądałeś?
Buahahahah

Trwałość zależy od umiejętności i od opony do przeróbki.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Gdzie kupić opony zimowe z kolcami 20 cali ?