Gdzie kupić słupki do Hondy Civic z otworami na tw eetery?

Data: 2009-07-23 09:44:22
Autor: .B:artek.
Gdzie kupić słupki do Hondy Civic z otworami na tw eetery?
Maciek[NP] wyskrobał(a):
Witam,

Widziałem kiedyś na allegro słupki do Hondy Civic z wyprofilowanymi
otworami do montażu tweeterów. Niestety od kilku tygodni nie mogę na
takie trafić. Nawet nazwy nie znam bo to jakiś 'noname' był. Macie
może pomysły gdzie można coś takiego kupić? Najlepiej jakieś linki do
konkretnego sklepu / sprzedawcy. Robienie samemu z żywicy odpada bo
ani nie mam czasu ani szczególnych zdolności żeby coś dobrego z tego
wyszło.

Mam takie na sprzedaż do Civica VI gen. 5D. Odezwij się na bartek [na] sennysopot.com

--
..B:artek.

Gdzie kupić słupki do Hondy Civic z otworami na tw eetery?