[KRK] Gdzie kupić spodenki i koszulkę na szosę

Data: 2013-04-23 01:04:47
Autor: Waldemar Pytlik
[KRK] Gdzie kupić spodenki i koszulkę na szosę
Witam,

w którym sklepie rowerowym w Krakowie jest duży wybór markowej odzieży rowerowej w sensownych cenach? Chciałbym kupić dobrej jakości spodenki i koszulkę na szosę.
Czym się kierować przy zakupie: jaki polecacie materiał, producenta? Myślałem nad kolorem czarnym lub białym (do białego roweru), najlepiej z małą ilością reklam.
Czy zakup szortów na szosówkę byłby całkowicie niewłaściwy? :)

wp

Data: 2013-04-23 10:37:08
Autor: bans
W dniu 2013-04-23 10:04, Waldemar Pytlik pisze:

Myślałem nad kolorem czarnym lub białym (do białego roweru),
[ciach]
Czy zakup szortów na szosówkę byłby całkowicie niewłaściwy? :)

Z takim podejściem to popytaj na forumszosowe.org, tam jest mnóstwo kolesi, dla których najistotniejsze jest, jaki rower ma kolor i jak się wygląda w stroju kolarskim.

--
bans

Data: 2013-04-23 10:49:31
Autor: Ludek Vasta
On 23/04/2013 10:04, Waldemar Pytlik wrote:
Czym się kierować przy zakupie: jaki polecacie materiał, producenta?

O materiałach tu pisałem zimą. Patrz wątek "W czym na rower" z okolic 20 stycznia 2013, popełniłem wtedy dwa wpisy. W skrócie: z powodu nasiąkliwości unikaj bawełny (to chyba oczywiste) i poliamidy, szukaj poliestru i najlepiej polipropylenu.

Ludek

Data: 2013-04-24 01:22:10
Autor: Waldemar Pytlik
[KRK] Gdzie kupić spodenki i koszulkę na szosę
Dziękuję za informację o materiałach.

Przyjmuję uszczypliwości dotyczące mojego nieodpowiedniego podejścia do kolarstwa (choć wnioski są chyba zbyt daleko idące). Szkoda, że moje pytanie zostało praktycznie sprowadzone to tematu mody, choć pewnie sam się o to prosiłem formułując pytanie :)

Tak dokładnie opisałem co chcę kupić, licząc że ktoś widział zestaw w takich kolorach i bez reklam w jakimś sklepie (ewentualnie odradzi że np. w czarnej koszulce będzie za gorąco w pełnym słońcu).

wp

Data: 2013-04-24 09:58:13
Autor: bkr
On 24/04/13 09:22, Waldemar Pytlik wrote:
Dziękuję za informację o materiałach.

musisz koniecznie to mierzyc? czy mozesz online kupic? (chyba ze jakis
niewymiarowy jestes naprawde) troche ci to zaweza wybor. (lajkra sie
rozciaga jakby nie patrzec ;-))
chainreactioncycles looknij jesli chodzi o gacie (nie zgredz ;-))
reszte looknij np tutaj:
www.tenn-outdoors.co.uk
w lidlu przechwycilem niedawno calkiem nieglupia koszulke apropos tanich
rzeczy.

--
bkr

Data: 2013-04-24 01:34:06
Autor: Prot Ogenes
Waldemar Pytlik wrote:
[...]

Zapytaj na wizaz.pl

Sorry, ale nie mogłem sie powstrzymać ;-)

pozdr
Prot

Data: 2013-04-24 04:16:03
Autor: Iguan_007
[KRK] Gdzie kupić spodenki i koszulkę na szosę
Prosze, tylko nie biale spodenki!

http://forums.thepaceline.net/showthread.php?t=61406

Pozdrawiam,  Iguan  -
Iguan007  Sezon caly rok:  http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia  --

Data: 2013-04-24 04:25:23
Autor: Waldemar Pytlik
W dniu środa, 24 kwietnia 2013 13:16:03 UTC+2 użytkownik Iguan_007 napisał:
Prosze, tylko nie biale spodenki!

http://forums.thepaceline.net/showthread.php?t=61406

:)

Dzięki wielkie, rezygnuję więc z pomysłu białych spodenek. Własnie o taką pomoc mi chodziło, a nie o modę :)

Pozdrawiam
wp

Data: 2013-04-24 08:29:23
Autor: bkr
On 23/04/13 09:04, Waldemar Pytlik wrote:
Czy zakup szortów na szosówkę byłby całkowicie niewłaściwy? :)

policja Cie nie zatrzyma za to, nie przesadzaj z ta etykieta. ;-)
Przypomina mi sie kretynski watek widziany gdzies w necie, ze
niestosowne jest zakladanie czapeczki (pod kask rowniez) jesli sie nie
ma dlugiego rekawa (sic!) albo generalnie "zimowego" stroju. ;-)
a tutaj prosze zdjatko ze mozna i to jeszcze ze najwieksi z najwiekszych
tak robia:
http://www.nndb.com/people/910/000353848/eddy-merckx-1-sized.jpg

--
bkr

Data: 2013-04-24 01:11:37
Autor: Waldemar Pytlik
W dniu środa, 24 kwietnia 2013 09:29:23 UTC+2 użytkownik bkr napisał:
> [...]

ma dlugiego rekawa (sic!) albo generalnie "zimowego" stroju. ;-)

a tutaj prosze zdjatko ze mozna i to jeszcze ze najwieksi z najwiekszych

Fajne zdjęcie. To dawne, piękne czasy. Ale moda już się zmieniła ... ;) Chyba się źle wyraziłem w pytaniu pisząc "całkowicie niewłaściwy". Nie chodziło mi o to czy wypada, tylko czy będzie to wygodne na szosówce. Na szosówce jest inna pozycja (stąd używane są głównie spodenki z szelkami), poza tym szorty są grubsze i mnie przewiewne.

Znalazłem takie, które chyba ewentualnie mogłyby być:
Szorty Endura Firefly 200 series antracyt
http://www.bikeatelier.pl/odziez-kaski-buty/spodenki/szorty-endura-firefly-200-series-antracyt

wp

Data: 2013-04-24 09:50:48
Autor: bkr
On 24/04/13 09:11, Waldemar Pytlik wrote:

Fajne zdjęcie. To dawne, piękne czasy. Ale moda już się zmieniła .. ;)

bys sie zdziwil ;-). czasami spotykam nielych oldschoolowcow (ale nie
mieszkam w pl)

[...]

Ok teraz czaje o czym piszesz. powiem ci ze szorty endury mnie osobiscie
wkurzaly niemilosiernie. Mam wlochate nogi a spodenki z pampersem pod
spod byly dosc krotkie i siatka ktora sa podszyte mi wlosy w czasie
jazdy piedryjon razy "czesala".
Masz racje ze z przewiewnoscia kiepsko, ale pod folia podobno lepiej
rosnie... ;-)
Ja standardowo czy na szosowke czy nie na szosowke polecam lajkre, ale
jak wiesz jest szkola falenicka i otwocka. Poza tym w lajkrze nie
wygladasz juz "cool" "jazzy" i "trendy", ale sie nie martw, full
suspension bajka tez nie masz, wiec 0 pkt do lansu i nawet "szorty
zjazdowe" w kwiaty nie pomoga Ci. ;-)
pozdro

--
bkr

Data: 2013-04-24 02:45:31
Autor: rmikke
W dniu środa, 24 kwietnia 2013 10:50:48 UTC+2 użytkownik bkr napisał:

Ja standardowo czy na szosowke czy nie na szosowke polecam lajkre, ale
jak wiesz jest szkola falenicka i otwocka.

Zawsze można pod spód lajkrę, a na wierzch cokolwiek, byle przewiewne..
Można krótkie bojówki, można lanserskie gacie w różowe słoniki...

Data: 2013-04-24 10:51:59
Autor: Eres
W dniu 24.04.2013 10:11, Waldemar Pytlik pisze:
[...]

Jakoś nie potrafię sobie wyobrazić kolarza szosowego w tych gatkach.

Każda szmatka w której ci dobrze, wygodnie się jeździ nadaje się nawet na szosę, Lans i bans, pasowanie do koloru roweru, zapach smak mniej istotny. Generalnie
1. odprowadzający wilgoć na zewnątrz materiał
2. dobra żelowa, dzielona, wilgocio-chłonna i bakteriobójcza wkładka
3. kolor, najlepiej taki żeby cię było widać na szosie - drodze

Ja jeżdżę w szmatach rockrider XC blu i góra i dół i  nie mam co narzekać.

--
SiTeK - Kross Hexagon v6 2010

[KRK] Gdzie kupić spodenki i koszulkę na szosę