[KRK] Gdzie kupić spodenki i koszulkę na szosę

Data: 2013-04-23 10:49:31
Autor: Ludek Vasta
[KRK] Gdzie kupić spodenki i koszulkę na szosę
On 23/04/2013 10:04, Waldemar Pytlik wrote:
Czym się kierować przy zakupie: jaki polecacie materiał, producenta?

O materiałach tu pisałem zimą. Patrz wątek "W czym na rower" z okolic 20 stycznia 2013, popełniłem wtedy dwa wpisy. W skrócie: z powodu nasiąkliwości unikaj bawełny (to chyba oczywiste) i poliamidy, szukaj poliestru i najlepiej polipropylenu.

Ludek

[KRK] Gdzie kupić spodenki i koszulkę na szosę