Gdzie kupić taki mebel?

Data: 2017-05-20 11:26:19
Autor: EZ
Gdzie kupić taki mebel?
Potrzebny jest mi duży mebel (szer. do 130 cm,
wys. do 260 cm, głęb. do 120 cm, w którym mogłabym
przechowywać pudełka o różnych wymiarach. Stąd półki
powinny być przesuwalne co do ich wysokości.
Dobrze gdyby  mebel był zamykany na drzwi przesuwalne,
ale może też być otwarty.
Mebel ma stać w mieszkaniu, ale nie w wyeksponowanym
miejscu.
Gdzie czegoś takiego szukać? Będzie to rozwiązanie
czasowe, węc nie chciałabym inwestować w zamówienie
wykonania mebla tylko dla mnie.

Bardzo proszę o rady.

Pozdrawiam
EZ

Data: 2017-05-20 17:46:29
Autor: p0li
Gdzie kupić taki mebel?
T->Dnia 20.05.2017 11:26:19 niejaki EZ napisał:
[...]

miałem podobne wymagania i nigdzie gotowego takiego mebla nie dostaniesz więc swój zrobiłem sam z najtańszych płyt meblowych

--
P0zdrawiam p0li

Data: 2017-05-20 19:59:46
Autor: Kaczin
Gdzie kupić taki mebel?
W dniu 20.05.2017 o 11:26, EZ pisze:
[...]

Zważając na fakt, że nie potrafisz nawet nazwać takiego mebla, należałoby przypuszczać, że potrzebuje go jakiś ułamek promila ludzi.
Stąd prosta konkluzja, że takie meble nie są produkowane masowo, ergo - musisz go zamówić.

--
Kaczin

Data: 2017-07-01 07:50:51
Autor: ws5
Gdzie kupić taki mebel?
On Saturday, May 20, 2017 at 11:26:35 AM UTC+2, EZ wrote:
głęb. do 120 cm, w którym mogłabym
Stąd półki powinny być przesuwalne
nie chciałabym inwestować w zamówienie

wg mnie malo realne jest zrobienie tego tanio (kupienie tym bardziej)
cena samych prowadnic do wysuwanych pole/szuflad rosnie "mocno nieliniowo" wraz z dlugoscia... dodatkowo istotne jest ociazenie takiej polki... np. http://www.akcesoria.meble.pl/p26733,prowadnica-kulkowa-5321-110cm-60kg-wysuw-ponad-100-accuride.html

Data: 2017-07-01 08:00:30
Autor: ws5
Gdzie kupić taki mebel?
no i zapomnialem dopisac

mozesz sobie sama zaprojektowac i wycenic... dostaniesz do montazu takie jak z Ikei ;)
http://www.centrum.meble.pl/meble-na-wymiar/regaly-szafy/

Data: 2017-07-01 10:46:25
Autor: Kris
Gdzie kupić taki mebel?
W dniu sobota, 1 lipca 2017 16:50:53 UTC+2 użytkownik ws5 napisał:

> nie chciałabym inwestować w zamówienie

wg mnie malo realne jest zrobienie tego tanio (kupienie tym bardziej)

Zrobienie tego jest banalnie proste. Z płyt meblowych najlepiej.
Praktycznie w każdej hurtowni dotną mu na wymiar i okleją. Garść konfirmatów i złoży to do kupy. Najtańsza płyta to niewiele ponad 20zł/m2+ze 3zł za metr bieżący oklejenia
Na szybko patrząc starczą mu 2-3 płyty meblowe. Regulacje wysokości półek załatwi czymś takim
http://allegro.pl/podporka-metalowa-do-polek-meble-fi-5-mm-10-sztuk-i6303121847.html

[...]

A gdzie wyczytałeś że autor wątku prowadnice potrzebuje?

Data: 2017-07-02 12:10:51
Autor: ws5
Gdzie kupić taki mebel?
On Saturday, July 1, 2017 at 7:46:27 PM UTC+2, Kris wrote:

A gdzie wyczytałeś że autor wątku prowadnice potrzebuje?

faktycznie nie doczytalem ;)

powinny być przesuwalne

skojarzylo mi sie z wysuwalnymi, bo wlasnie dla siebie szukam...

jesli nie musoi byc ladne, to np. jakis regal, np. 2x glebokosc 60

https://allegro.pl/listing?string=rega%C5%82%20magazynowy%20120x60&order=p&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-uni-1-2-0511

albo ladniej zrobic / zamowic plyty meblowe

Gdzie kupić taki mebel?