Gdzie kupić tanio drewno na opał?

1 Data: Październik 29 2011 12:30:49
Autor: dorato
Gdzie kupić tanio drewno na opał?
Witam
Czy ktoś wie gdzie kupić tanio drewnio na opał do rozpalania w piecu na węgiel? Moze ktoś rozpoznawał temat. Przychodzą mi na myśl różne pomysły jak tartak, leśniczy, hurtownie materiałów budowlanych ale jeszcze nie sprawdzałem.

2 Data: Październik 29 2011 17:00:58
Autor: tygryseek
Re: Gdzie kupić tanio drewno na opał?

[...]

W stolarniach .
Tanio odpady drzewne.

3 Data: Październik 29 2011 17:41:46
Autor: kogutek
tygryseek <tygrys@tlen.pl> napisał(a):

> [...]
> węgiel? Moze ktoś rozpoznawał temat. Przychodzą mi na myśl różne pomysły
> jak tartak, leśniczy, hurtownie materiałów budowlanych ale jeszcze nie

W stolarniach .
Tanio odpady drzewne.

Taka sama prawda jak z tym że zużyty olej do diesla jest tam gdzie gdzie
frytki smażą. W stolarniach wszystkie odpady są gromadzone i spalane z zimie.
Chyba że stolarnia jest w okolicach równika.

--

4 Data: Październik 30 2011 07:59:29
Autor: dorato
Re: Gdzie kupić tanio drewno na opał?
Użytkownik "kogutek"
Taka sama prawda jak z tym że zużyty olej do diesla jest tam gdzie gdzie
frytki smażą. W stolarniach wszystkie odpady są gromadzone i spalane z zimie.
Chyba że stolarnia jest w okolicach równika.

No właśnie - nic nie jest oczywiste. Co do oleju żużytego. Wcale nie jest łatwo go dostać bo warsztaty samochodowe mają na niego klientów.

5 Data: Październik 30 2011 08:54:40
Autor: tygryseek
[...]

W stolarni w której pracuję odpady tanio sie sprzedaje
(pracownicy biora prawie darmo)
A pali sie brykietem z wiórów drzewnych .
I nie jest to w okolicach równika mądralo.

6 Data: Październik 31 2011 10:33:33
Autor: Krzysiek
W dniu 2011-10-29 17:00, tygryseek pisze:
[...]

Niedaleko mnie jest malutki tartak, cały wóz odpadów drzewnych kupiłem za 150 zł. z przywozem :) Fakt, trzeba sobie to wszystko pociąć, ale za tą cenę... Taki wóz drzewa starczył mi na 3 sezony :)

7 Data: Październik 30 2011 19:27:25
Autor: Gejzero SQ3OGX

Użytkownik "dorato" <b8721613@klzlk.com> napisał w wiadomości news:4eabd5dd$0$2193$65785112news.neostrada.pl...
[...]
Więcej takich odpadów jest w firmach produkujących palety.

Gezjero

8 Data: Listopad 04 2011 12:50:28
Autor: Wojtek
Re: Gdzie kupić tanio drewno na opał?
ja kupuje w firmie ktora skupuje/sprzedaje palety
sprzedaja drewno ciete z drewna z palet
wystarczy mala siekierka rozlupac na "szczapki"
jeden worek 120L drewna 10zł
starcza na dlugo na rozpalke

9 Data: Listopad 04 2011 12:53:29
Autor: Wojtek
Re: Gdzie kupić tanio drewno na opał?
ewentualnie tu
http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=drewno+rozpalkowe

Użytkownik "Wojtek" <yoytek@op.pl> napisał w wiadomości
[...]

10 Data: Listopad 04 2011 16:17:11
Autor: Iwona
Re: Gdzie kupić tanio drewno na opał?
Hej, znalazłeś już może tanie źródło drzewa? Też właśnie się zastanawiamy z
mężem, gdzie kupić. Pytaliśmy u leśniczego, ale cena za tzw. metrę drzewa jest
bardzo wysoka.

11 Data: Listopad 05 2011 08:25:08
Autor: Kris

Użytkownik " Iwona"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j91367$6rj$1@inews.gazeta.pl...

Hej, znalazłeś już może tanie źródło drzewa? Też właśnie się zastanawiamy z
mężem, gdzie kupić. Pytaliśmy u leśniczego, ale cena za tzw. metrę drzewa jest
bardzo wysoka.

kupuj u leśniczego. Cena wbrew pozorom nie jest wysoka bo kupujesz faktyczne m3.  A handlarze liczą jakieś metry przestrzenne itp. Handlarz z 1 m3 drewna kupionego w nadleśnictwie potrafi sprzedać 2.5 metra drewna klientowi

Gdzie kupić tanio drewno na opał?