Gdzie kupić tanio drewno na opał?

Data: 2011-11-04 12:50:28
Autor: Wojtek
Gdzie kupić tanio drewno na opał?
ja kupuje w firmie ktora skupuje/sprzedaje palety
sprzedaja drewno ciete z drewna z palet
wystarczy mala siekierka rozlupac na "szczapki"
jeden worek 120L drewna 10zł
starcza na dlugo na rozpalke

Użytkownik "dorato" <b8721613@klzlk.com> napisał w wiadomości news:4eabd5dd$0$2193$65785112news.neostrada.pl...
Witam
Czy ktoś wie gdzie kupić tanio drewnio na opał do rozpalania w piecu na węgiel? Moze ktoś rozpoznawał temat. Przychodzą mi na myśl różne pomysły jak tartak, leśniczy, hurtownie materiałów budowlanych ale jeszcze nie sprawdzałem.

Data: 2011-11-04 12:53:29
Autor: Wojtek
Gdzie kupić tanio drewno na opał?
ewentualnie tu