Gdzie kupic winiete na Slowacje ?

Data: 2010-12-01 14:50:48
Autor: Xiant
Gdzie kupic winiete na Slowacje ?
Witam

Wiem, ze mozna po slowackiej stronie na stacji np. ale bede jechal czasowo "na styk" i nie chce sie zatrzymywac po drodze z braku czasu. Mozna gdzies w polsce ? Okolice Sosnowca / Katowic, widizalem wysylkowo na sotrnie PZMOT ale przesylka to + 3/4 ceny winietki ...

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2010-12-01 14:40:48
Autor: kamil

"Xiant" <xiant@poczta.nospam.onet.pl> wrote in message news:id5juk$kt7$1news.onet.pl...
[...]

Przy takiej pogodzie i jezdzie "na styk", 5 minut postoju po winietke jest akurat najmniejszym problemem. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-12-01 15:03:04
Autor: daro
Xiant pisze:
Witam

Wiem, ze mozna po slowackiej stronie na stacji np. ale bede jechal czasowo "na styk" i nie chce sie zatrzymywac po drodze z braku czasu. Mozna gdzies w polsce ?

Na ostatniej stacji przed granicą.
--
D.

Gdzie kupic winiete na Slowacje ?