Gdzie kupić wózek sklepowy?

Data: 2011-05-24 14:17:55
Autor: Chiron
Gdzie kupić wózek sklepowy?
Użytkownik " THX"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:irfpm2$l4b$1@inews.gazeta.pl...

Gdzie kupić wózek sklepowy?
Przydałby się w domu, do wożenia rzeczy z garażu do mieszkania.
Najlepiej model plastikowy, nie druciany (żeby windy nie porysować).
Kółka jak do twardych nawierzchni, nie jak do schodów ruchomych.
Kradzież spod sklepu to grzech ;-)
THX

Ja nabyłem za 20zł w Leclerc- po prostu co jakiś czas wymieniają zużyte. Wiesz- pogięte druty, te sprawy- ale reszta ok. Tylko to był akurat metalowy.
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

Data: 2011-05-24 13:23:34
Autor: THX
Gdzie kupić wózek sklepowy?
To może być jakaś myśl, nie byłoby szkoda, gdyby ktoś ukradł.
Potrzebuję na "zwykłych" kółkach, a nie na kółkach samoklinujących się na pochylniach ruchomych.
Tak się zastanawiam, że w okolicy to tylko w Makro Cash takie kółka, ale wózki za wielkie...
Czy ktoś pamięta, jakie kółka mają wózki plastikowe w "Almie"?

O, i jeszcze Lidl ma zwykłe kółka!

-- -- -