Gdzie kupie elektrolit

Data: 2010-09-09 13:15:45
Autor: amos
Gdzie kupie elektrolit
W 100-licy? Najchetniej Bielany, Zoliborz. Mokotow.
Objechalem Statoil, Shell, Carrefour I nici.

Leroy jakis mam w okolicy, ale tam tez pewnie nie ma...
--
amos

Data: 2010-09-09 19:14:32
Autor: Pszemol
Gdzie kupie elektrolit
"amos" <gwojciula@gmail.com> wrote in message news:2304e251-87d1-4dd3-b185-3176a389f25ei17g2000vbq.googlegroups.com...
W 100-licy? Najchetniej Bielany, Zoliborz. Mokotow.
Objechalem Statoil, Shell, Carrefour I nici.

A ja w innej sprawie: nie wpadlo Ci do glowy
aby z domu przedzwonic po stacjach i popytac
czy maja zanim tam pojedziesz?

Dokladasz sie do uciazliwych korków ulicznych
tak szwedajac sie po drogach samochodem...

Data: 2010-09-09 21:33:37
Autor: amos
Gdzie kupie elektrolit

Pszemol napisał(a):
"amos" <gwojciula@gmail.com> wrote in message
A ja w innej sprawie: nie wpadlo Ci do glowy
aby z domu przedzwonic po stacjach i popytac
czy maja zanim tam pojedziesz?

Dokladasz sie do uciazliwych kork�w ulicznych
tak szwedajac sie po drogach samochodem...

Hehe, dzieki za troske, ale odwiedzalem tylko te, ktore mam po
drodze :)
Choc nie powiem, w sumie jakies 3km drogi nadlozylem (o godz 21) wiec
dolozylem swoj kamyczek do ogrodka zabojcow matki naszej Ziemi
produkujac nie potrzebnie CO2.

Wzbudziles we mnie poczucie winy, przepraszam z glebi serca, to sie
wiecej nie powtorzy...

--
amos

Data: 2010-09-10 12:17:00
Autor: komar
Gdzie kupie elektrolit
W dniu 2010-09-10 06:33, amos pisze:
dolozylem swoj kamyczek do ogrodka zabojcow matki naszej Ziemi
produkujac nie potrzebnie CO2.

gdyby nie CO2 to nie było by roślin więc i tym bardziej nas, więc wcale nie jest to taki niepotrzebny gaz...

Data: 2010-09-10 20:27:37
Autor: Karol Y
Gdzie kupie elektrolit
[...]

No bez przesady. Ja czasami wsiadam i jeżdżę dlatego, że lubię o nadkładaniu nie wspominając. Z resztą wykonanie rozmowy przez telefon i zaangażowanie wszystkiego co pomiędzy też "kosztuje".

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-09-10 21:54:54
Autor: Pszemol
Gdzie kupie elektrolit
"Karol Y" <karolyyy@o2.pl> wrote in message news:i6dtaq$iam$1node2.news.atman.pl...
[...]

Wszystko kosztuje - ale chodzi o to że jedne rzeczy kosztują więcej
inne mniej. Jedne rzeczy sprawiają więcej kłopotów inne mniej...
I jeśli jeździsz i wskakujesz na stację po drodze do domu to co innego
niż gdybyś miał wychodzić z domu, palić benzynę jeżdząc po mieście
i szukając czegoś od sklepu do sklepu - po to wynaleziono telefony
110 lat temu abyś nie musiał być gdzieś osobiście aby o coś zapytać!

Wszyscy narzekamy na korki w dużych miastach - czy to Warszawa
czy Kraków - sami niestety się do tych korków przyczyniamy.

Z mojego jednostkowego punktu widzenia to że wyskoczę z domu
specjalnie gdzieś na miasto zamiast przedzwonić telefonem wygląda
błaho bo to w końcu jeden samochód, jedna trasa tylko kilka km.
Ale pomyślcie że w takiej Warszawie jest setki tysięcy samochodów,
miliony ludzi i jak by każdy z nich ograniczył choć jedno niepotrzebne
wyjście z domu i zastąpił to telefonem to byłoby kilka tysięcy aut
mniej dziennie na drogach. Już nie wspominam o spaleniu mniej
benzyny i mniejszego zatrucia środowiska...

Warto sobie zadać pytanie: czy naprawdę muszę się tam stawić
osobiście?? Czy nie wystarczy zadzwonić i zapytać czy mają to czy
tamto ZANIM tam się wybiorę? Czy nie lepiej kilka krótkich tras
codziennie skonsolidować w jedną raz na tydzień i wszystko
pozałatwiać za jednym zamachem? A jaka oszczędność czasu!!!
I mniej nerwów od stania w korkach...

Data: 2010-09-11 01:33:21
Autor: amos
Gdzie kupie elektrolit
On 11 Wrz, 04:54, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
[...]

No coz, chciales zablysnac rozsiewajac wokol szczytne idee. Rozumiem.
Prawie Ci sie udalo.
Na przyszlosc jednak dobieraj staranniej adresatow swoich smutkow.

Tak sie sklada, ze na codzien poruszam sie zbiorkomem lub na dwoch
kolach (jesli tylko jest pogoda) za co wiekszosc grupowiczow PMS z
przyjemnoscia zobaczylaby mnie na masce samochodu swojego sasiada.

Na to przynajmniej wychodzi z opinii tu przeczytanych. Na szczescie na
ulicy wyglada to zupelnie inaczej...

A teraz powiedz mi prosze, to Ty robisz dla swojego miasta aby
rozladowac korki?
--
amos

Data: 2010-09-11 09:06:15
Autor: Pszemol
Gdzie kupie elektrolit
"amos" <gwojciula@gmail.com> wrote in message news:62ad2e89-9df5-48f8-8eac-fdbcf9fadc30c32g2000vbq.googlegroups.com...
A teraz powiedz mi prosze, to Ty robisz dla swojego
miasta aby rozladowac korki?

Używam telefonu aby upewnić się że przedmiot po który się
wybieram jest w sklepie zanim się do sklepu udam w trasę
przez całe miasto.

Cała moja gadka nie jest skierowana wyłącznie do Ciebie
a jedynie zabrzmiałeś tak że sprowokowałeś moją wypowiedź :-)
Bo napisałeś tak, że wyglądało jakbyś najpierw objeździł pół
miasta w poszukiwaniu rzadkiego produktu a dopiero potem
zapytałeś gdzie to kupisz... Kolejność mogła być odwrotna :-)

Data: 2010-09-11 12:28:55
Autor: amos
Gdzie kupie elektrolit
On 11 Wrz, 16:06, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
Używam telefonu aby upewnić się że przedmiot po który się
wybieram jest w sklepie zanim się do sklepu udam w trasę
przez całe miasto.

A moze skusisz sie na rowerek jakis? Zdrowiej bedzie.

Cała moja gadka nie jest skierowana wyłącznie do Ciebie
a jedynie zabrzmiałeś tak że sprowokowałeś moją wypowiedź :-)

Tylko dlatego, ze czesto sam sobie pewne rzeczy dopowiadasz ;)
Z mojej wypowiedzi nawet nie wynikalo, ze objechalem te stacje
samochodem.

Bo napisałeś tak, że wyglądało jakbyś najpierw objeździł pół
miasta w poszukiwaniu rzadkiego produktu a dopiero potem
zapytałeś gdzie to kupisz... Kolejność mogła być odwrotna :-)

Nastepnego dnia tez obskoczylem 3 stacje - z tramwaju. Zajelo mi to w
sumie jakies 15 min...
Ze swojej strony moge doradzic przeczytanie 3x zanim sie odpowie.

amos

Data: 2010-10-04 21:11:43
Autor: Pszemol
Gdzie kupie elektrolit
"amos" <gwojciula@gmail.com> wrote in message news:a4728f2d-9a08-4685-9245-6873e40d6346n7g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Może Ty się skusisz zamiast jeździć tramwajem? Zdrowiej będzie.

[...]

Dla mnie tak właśnie wynikało.

[...]

Nie muszę niczego czytać 3x - napisałeś "objechałem" na grupie
samochodowej i to właśnie sugeruje że objechałeś samochodem.
Nie ma się co kłócić, nawet jeśli miałeś inne intencje pisząc.
Napisałeś co napisałeś i tyle :-) Resztę pozostawiłeś do interpretacji
czytającym więc sobie zinterpretowali tak jak im pasowało...

Data: 2010-09-09 22:38:29
Autor: Nex@pl
Gdzie kupie elektrolit
W dniu 2010-09-09 22:15, amos pisze:
[...]

Ja na Lotosie kupowałem, ale nie w wawie :)

Data: 2010-09-09 22:43:25
Autor: Grejon
Gdzie kupie elektrolit
W dniu 2010-09-09 22:38, Nex@pl pisze:
[...]

A ja chyba widziałem an Orlenie przy Lesznie.

A poza tym:

http://allegro.pl/i1216890911.html

http://allegro.pl/listing.php/search?category=18903&description=1&string=elektrolit

Data: 2010-09-10 01:00:44
Autor: amos
Gdzie kupie elektrolit
On 9 Wrz, 22:43, Grejon <grejo...@gazeta.pl> wrote:
A ja chyba widziałem an Orlenie przy Lesznie.

A ja dostalem na jakiejs malej, totalnie niefirmowej. Niestety kolejne
stacje, ktore odwiedzilem tego nie mialy (Statoil, Orlen). Pracownica
zapytana o elektroli zrobila tylko "rybke".

A poza tym:

http://allegro.pl/i1216890911.html

Mysl niezla. Tez mam skrzywienie pod tym wzgledem. Jak czegos nie ma
do kupienia na Allegro, uznaje, ze to nie istnieje ;)
Tym razem jednak chcialem miec na teraz a nie w przyszlym tygodniu.
Moto nie moze tyle czekac...zima idzie!

--
amos

Data: 2010-09-10 03:06:52
Autor: yabba
Gdzie kupie elektrolit
Uzytkownik "amos" <gwojciula@gmail.com> napisal w wiadomosci news:2304e251-87d1-4dd3-b185-3176a389f25ei17g2000vbq.googlegroups.com...
W 100-licy? Najchetniej Bielany, Zoliborz. Mokotow.
Objechalem Statoil, Shell, Carrefour I nici.

Leroy jakis mam w okolicy, ale tam tez pewnie nie ma...

Przy Podlesnej byl sklep (budka) z akumulatorami.
Mozesz tam zapytac.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2010-09-10 10:09:27
Autor: J.F.
Gdzie kupie elektrolit
Uzytkownik "amos" <gwojciula@gmail.com> napisal w
W 100-licy? Najchetniej Bielany, Zoliborz. Mokotow.

A w sumie to po co ci elektrolit ? Dawno nie potrzebowalem (?) to i nie dziwne ze nie ma ..

J.

Data: 2010-09-10 01:15:17
Autor: amos
Gdzie kupie elektrolit
On 10 Wrz, 10:09, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
A w sumie to po co ci elektrolit ?

Nowe akumulatory (motocyklowe) czasem sprzedaja sie suche, z dolaczona
odpowiednia iloscia elektrolitu. Zalewajac nowy aku, troche mi sie
ulalo ;(
W sumie potrzebuje  ponizej 100ml ale i tak wole kupic 1L i dolac ile
trzeba niz miec poziom ponizej normy.

--
amos

Data: 2010-09-10 14:28:16
Autor: Lewis
Gdzie kupie elektrolit
W dniu 2010-09-10 10:15, amos pisze:
[...]

A to przypadkiem nie jest tak że motocyklowe akumulatory są zalewane specjalnym elektrolitem a nie takim zwykłym jak do starych aku? Przecież w motocyklowych kwas jest w postaci jakby żelu...

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-09-10 12:50:44
Autor: masti
Gdzie kupie elektrolit
Dnia pięknego Fri, 10 Sep 2010 14:28:16 +0200, osobnik zwany Lewis
wystukał:

A to przypadkiem nie jest tak że motocyklowe akumulatory są zalewane
specjalnym elektrolitem a nie takim zwykłym jak do starych aku? Przecież
w motocyklowych kwas jest w postaci jakby Ĺźelu...

są normalne kwasowe i są żelowe

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-10 06:32:28
Autor: amos
Gdzie kupie elektrolit
On 10 Wrz, 14:50, masti <g...@to.hell> wrote:

> [...]
> specjalnym elektrolitem a nie takim zwykłym jak do starych aku? Przecież
> w motocyklowych kwas jest w postaci jakby żelu...

Otóż to. Kupiłem kwasowy. Po zamknięciu "listwy z kapslami" nie widać
nawet jaki to akumulator, tak ładnie wszystko spasowane.
Piszą na nich: "całkowicie bezobsługowy, wykonany w technologii AGM".

Choć miesiąc temu kupiłem do weterana akumulator 6V, w którym były
odzielne koreczki do każdej komory.

--
amos

Data: 2010-09-10 20:25:55
Autor: J.F.
Gdzie kupie elektrolit
On Fri, 10 Sep 2010 06:32:28 -0700 (PDT),  amos wrote:
[...]

Absorbed glass mat (AGM) is a class of VRLA battery in which the
electrolyte is held on the glass mat separator by way of capillary
action.

Czyli juz nie "normalny kwasowy" ale jeszcze nie zelowy :-)

J.

Data: 2010-09-13 23:13:36
Autor: jerzu
Gdzie kupie elektrolit
On Thu, 9 Sep 2010 13:15:45 -0700 (PDT), amos <gwojciula@gmail.com>
wrote:

W 100-licy? Najchetniej Bielany, Zoliborz. Mokotow.
Objechalem Statoil, Shell, Carrefour I nici.

Nie wiem czy już kupiłeś, ale może zobacz w sklepie Chemii. Kiedyś był
na Powązkowskiej, ale jak widać zlikwidowali.

http://www.chemiawarszawa.pl/text.php?id=21&d=Oferta%20detaliczna

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-09-14 00:38:30
Autor: amos
Gdzie kupie elektrolit
On 13 Wrz, 23:13, jerzu <to_jest_fajans.je...@poczta.onet.pl> wrote:
On Thu, 9 Sep 2010 13:15:45 -0700 (PDT), amos <gwojci...@gmail.com>

Nie wiem czy już kupiłeś, ale może zobacz w sklepie Chemii. Kiedyś był
na Powązkowskiej, ale jak widać zlikwidowali.

Wielkie dzieki, juz dostalem na jakiejs "stacji pipidowce" przy
Garazowej na Mokotowie.

--
amos

Gdzie kupie elektrolit