Gdzie kupie elektrolit

Data: 2010-09-10 10:09:27
Autor: J.F.
Gdzie kupie elektrolit
Uzytkownik "amos" <gwojciula@gmail.com> napisal w
W 100-licy? Najchetniej Bielany, Zoliborz. Mokotow.

A w sumie to po co ci elektrolit ? Dawno nie potrzebowalem (?) to i nie dziwne ze nie ma ..

J.

Data: 2010-09-10 01:15:17
Autor: amos
Gdzie kupie elektrolit
On 10 Wrz, 10:09, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
A w sumie to po co ci elektrolit ?

Nowe akumulatory (motocyklowe) czasem sprzedaja sie suche, z dolaczona
odpowiednia iloscia elektrolitu. Zalewajac nowy aku, troche mi sie
ulalo ;(
W sumie potrzebuje  ponizej 100ml ale i tak wole kupic 1L i dolac ile
trzeba niz miec poziom ponizej normy.

--
amos

Data: 2010-09-10 14:28:16
Autor: Lewis
Gdzie kupie elektrolit
W dniu 2010-09-10 10:15, amos pisze:
[...]

A to przypadkiem nie jest tak że motocyklowe akumulatory są zalewane specjalnym elektrolitem a nie takim zwykłym jak do starych aku? Przecież w motocyklowych kwas jest w postaci jakby żelu...

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-09-10 12:50:44
Autor: masti
Gdzie kupie elektrolit
Dnia pięknego Fri, 10 Sep 2010 14:28:16 +0200, osobnik zwany Lewis
wystukał:

A to przypadkiem nie jest tak ĹĽe motocyklowe akumulatory sÄ… zalewane
specjalnym elektrolitem a nie takim zwykłym jak do starych aku? Przecież
w motocyklowych kwas jest w postaci jakby ĹĽelu...

sÄ… normalne kwasowe i sÄ… ĹĽelowe

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-10 06:32:28
Autor: amos
Gdzie kupie elektrolit
On 10 Wrz, 14:50, masti <g...@to.hell> wrote:

> A to przypadkiem nie jest tak że motocyklowe akumulatory s± zalewane
> specjalnym elektrolitem a nie takim zwykłym jak do starych aku? Przecież
> w motocyklowych kwas jest w postaci jakby żelu...

s± normalne kwasowe i s± żelowe

Otóż to. Kupiłem kwasowy. Po zamknięciu "listwy z kapslami" nie widać
nawet jaki to akumulator, tak ładnie wszystko spasowane.
Pisz± na nich: "całkowicie bezobsługowy, wykonany w technologii AGM".

Choć miesi±c temu kupiłem do weterana akumulator 6V, w którym były
odzielne koreczki do każdej komory.

--
amos

Data: 2010-09-10 20:25:55
Autor: J.F.
Gdzie kupie elektrolit
On Fri, 10 Sep 2010 06:32:28 -0700 (PDT),  amos wrote:
[...]

Absorbed glass mat (AGM) is a class of VRLA battery in which the
electrolyte is held on the glass mat separator by way of capillary
action.

Czyli juz nie "normalny kwasowy" ale jeszcze nie zelowy :-)

J.

Gdzie kupie elektrolit