[KRK] Gdzie kupię śrubki do SPD?

Data: 2009-09-23 14:05:59
Autor: czarny_kruk
[KRK] Gdzie kupię śrubki do SPD?
Tomasso pisze:
Pytam tutaj, ponieważ w czterech serwisach, które odwiedziłem wczorajszego popołudnia popatrzyli na mnie okrągłymi oczami, mówiąc "Nie ma, nie będzie, kup sobie z blokami w komplecie".

Spróbuję jeszcze dziś na Mogilskiej, ale nie liczę na cud.

a) zapytaj znajomego ktory ma Cranki - w komplecie daja 8sztuk srubek
b) znajdz sklep ze srubami lub udaj sie do castoramy - sa to standardowe srubki 5mm srednica gwintu, 8mm dlugosci na imbus. mozna kupic nierdzewne.

pozdrawiam,
czarny_kruk

Data: 2009-09-23 14:07:53
Autor: czarny_kruk
[KRK] Gdzie kupię śrubki do SPD?
b) znajdz sklep ze srubami lub udaj sie do castoramy - sa to standardowe srubki 5mm srednica gwintu, 8mm dlugosci na imbus. mozna kupic nierdzewne.

aha, lepek stozkowy.

Data: 2009-09-23 14:13:06
Autor: Tomasso
Użytkownik "czarny_kruk" <za@spam.dziekuje> napisał w wiadomości news:h9d32m$7pl$2news.dialog.net.pl...
b) znajdz sklep ze srubami lub udaj sie do castoramy - sa to standardowe srubki 5mm srednica gwintu, 8mm dlugosci na imbus. mozna kupic nierdzewne.

aha, lepek stozkowy.

To wiem... a skok gwintu? Czy dla tego rodzaju śrubek wystarczy podać fi + l?

Tomasso

Data: 2009-09-23 12:22:02
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-09-23, Tomasso wrote:
[...]

Powinno być zwykłe M5.

Data: 2009-09-23 14:31:40
Autor: Tomasso
[KRK] Gdzie kupię śrubki do SPD?
Użytkownik "Jan Srzednicki" napisałL

Powinno być zwykłe M5.

Obu Wam bardzo dziękuję!

Tomasso

Data: 2009-09-23 16:15:29
Autor: czarny_kruk
Tomasso pisze:
[...]

Tak jak napisal Jan - gwint to standardowe M5.

pozdrawiam

[KRK] Gdzie kupię śrubki do SPD?