Gdzie kupujecie opony (w internecie)

Data: 2011-04-20 22:31:03
Autor: Jacek
Gdzie kupujecie opony (w internecie)
Polećcie jakiś sprawdzony internetowy sklep oponiarski.
Znam tylko opony.com i oponeo.pl
Jacek

Data: 2011-04-20 22:40:37
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Jacek" <niematakiegonumeru@gmail.com> napisał w wiadomości news:ionfpv$91k$1news.task.gda.pl...
Polećcie jakiś sprawdzony internetowy sklep oponiarski.
Znam tylko opony.com i oponeo.pl

netcar.pl - kupowałem trzy razy, zawsze na drugi dzień, zawsze "świeże", żadnych problemów.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-04-20 22:53:35
Autor: dudley
Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości
netcar.pl - kupowałem trzy razy, zawsze na drugi dzień, zawsze "świeże", żadnych problemów.

Ja też kupowałem w netcarze, też trzy razy i też polecam ;)
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobeżowa astra III

Data: 2011-04-20 22:54:52
Autor: BartekK
W dniu 2011-04-20 22:40, Yogi(n) pisze:
[...]

Powiedzcie mi tylko, jaki w tym jest biznes, bo różnica w cenach nie jest zbyt wielka (w stosunku do jakiejśtam mojej lokalnej firmy oponiarskiej "na miejscu" w której się zaopatruję, a w cenie opon mi je zakładają na felgi, umyją i wyważają felgi, zmienią wentylki), opony \ internetu trzeba przesłać kurierem, założyć na felgi i wyważyć, co też kosztuje kilka(naście) zł za sztukę. Sumarycznie wychodzi prawie to samo, a jeszcze jest przyjemność:
- gonienia się z kurierem by odebrać przesyłkę (albo samemu ją odebrać na bazie, ale nie każdemu później wchodzi do auta taki walec z 4 opon ofoliowanych)
- trzeba jechać (jakoś załadować się) z tymi oponami do gumiarza...
- ewentualnej walki z wszystkimi "myśmy dobrze założyli, to te opony są dodupne" "opony były dobre, na pewno gumiarze uszkodzili przy zakładaniu" "nikt sie nie przyznaje, ale coś wibruje przy 120" itp

Data: 2011-04-20 23:07:48
Autor: krzyss
Gdzie kupujecie opony (w internecie)
W dniu 2011-04-20 22:54, BartekK pisze:

Powiedzcie mi tylko, jaki w tym jest biznes, bo ró¿nica w cenach nie
jest zbyt wielka (w stosunku do jakiej¶tam mojej lokalnej firmy
oponiarskiej "na miejscu" w której siê zaopatrujê, a w cenie opon mi je
zak³adaj± na felgi, umyj± i wywa¿aj± felgi, zmieni± wentylki), opony \
internetu trzeba przes³aæ kurierem, za³o¿yæ na felgi i wywa¿yæ, co te¿
kosztuje kilka(na¶cie) z³ za sztukê. Sumarycznie wychodzi prawie to
samo, a jeszcze jest przyjemno¶æ:
- gonienia siê z kurierem by odebraæ przesy³kê (albo samemu j± odebraæ
na bazie, ale nie ka¿demu pó¼niej wchodzi do auta taki walec z 4 opon
ofoliowanych)
- trzeba jechaæ (jako¶ za³adowaæ siê) z tymi oponami do gumiarza...
- ewentualnej walki z wszystkimi "my¶my dobrze za³o¿yli, to te opony s±
dodupne" "opony by³y dobre, na pewno gumiarze uszkodzili przy
zak³adaniu" "nikt sie nie przyznaje, ale co¶ wibruje przy 120" itp

To zalezy od opony... ja swoje Bridgestony kupilem po 412zl sztuka.
U mojego gumiarza proponowali mi ten sam model po 490zl
I jak u nich kupie to wymiana gratis, ale wywazanie po 10zl
A tak mialem taniej i za wymiane sztuki placilem 16zl (z wywazaniem).
Wentylkow nikt nigdy za darmo mi nie chcial wymieniac.

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --

Data: 2011-04-20 23:09:21
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości news:ionhog$jll$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ostatni raz kupowałem opony w necie (bo teraz mam nowe auto z którym dostałem dwa komplety) w 2008. Cena była istotnie niższa, bo po założeniu tych kupionych w necie u lokalnego gumiarza byłem wciąż o ponad 120 złotych "do przodu" (czyli ponad 30 zł na sztuce). Do tego w wypadku jeszcze wczesniejszego zakupu - opony byy nietypowe, dośc rzadkie i lokalny obiecał sprowadzeniew ciągu tygodnia czy jakoś tak, w netcarze były na drugi dzień. Kurier - opek - nic nie kosztuje, to znaczy przesyłka jest wliczona w cenę. Nigdzie nie "goniłem", bo przywiózł je pod sam garaż (i wniósł do garażu, wcześniej zadzwonił i upewnił sie, że jestem w domu). Do oponiarza i tak musiałbym jechać, więc w czym problem? Trzy koła mieszczą się bez problemu w bagażniku, czwarte na tylnym siedzeniu, a ponieważ przychodzą ładnie opakowane, nie ma problemu z położeniem ich na siedzeniu. Nigdy nic nie wibrowało ani nie było jakikichkolwiek problemów z oponami z netcaru - ale ja mam dobrego gumiarza, jeżdżę do niego od 12 czy 13 lat, po akumulatory zresztą też. Gdyby były na miejscu w podobnej cenie, to po prostu nie kupowałbym w netcarze, ale to zależy od wymiarów, tego co chce się kupić itp. Zresztą, podanie ceny z netcaru korzystnie wpływa na wynik negocjacji z lokalnym ;-)

Data: 2011-04-21 08:27:56
Autor: LEPEK
[...]

Cena kupowanych w sklepie internetowym (przesyłka zwykle wliczona w cenę) + wymiana z wyważeniem < cena zakupu u gumiarza z "gratisami".
Kurier przywozi mi je pod biuro, gdzie jest zaparkowany mój samochód, więc wrzucam opony na tylne siedzenie (są opakowane 2x2) i wyjmuję u gumiarza. Nigdy nie musiałem korzystać z gwarancji. Mi to pasuje: nie dość, że wygodnie (nie jeżdżę po gumiarzach w poszukiwaniu tego, co mnie interesuje, tylko jadę do pierwszego lepszego na wymianę), to jeszcze taniej (nawet jeśli w sumie 20 zł, to zawsze z 6 piw, połowa kręgli, benzyna na 50 km, czy lampki do roweru).

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-04-21 08:31:36
Autor: J_K_K
Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:4dafce64$1news.home.net.pl...
taniej (nawet jeśli w sumie 20 zł,

20 PLN za wymianę 4 sztuk z wyważeniem ?

Pzdr

JKK

Data: 2011-04-21 08:51:41
Autor: LEPEK
W dniu 2011-04-21 08:31, J_K_K pisze:

20 PLN za wymianę 4 sztuk z wyważeniem ?

Nie.
Chodzi o sumaryczną różnicę.
Czyli różnica pomiędzy: zakup 4 szt. w necie + dostawa + wymiana u gumiarza stare na nowe _a_ zakup u gumiarza + wymiana u niego.

Pozdr

Data: 2011-04-21 09:32:43
Autor: Jacek
Gdzie kupujecie opony (w internecie)
Raz w życiu reklamowałem oponę (Dębica notabene) i jako uznanie reklamacji dostałem po ponad miesiącu gry w ping-ponga całe 40 zł, jako różnicę wartości w stosunku do zużycia opony.
U mojego gumiarza opona, której szukam kosztuje 70 zł więcej niż na opony.com i ponadto muszę kupić "parę" a potrzebuję tylko jedną sztukę. Naprawdę rachunek jest prosty, nie wspominając już o wygodzie, bo wszystko robię zza biurka i nie muszę jeździć po gumiarza i pytać, czy mają taki, a taki model z takim a takim indeksem nośności.
Jacek

Data: 2011-04-21 11:13:32
Autor: Agent
[...]

A ja to widzę na odwrót. Jadę do gumiarza i oczywiście nie ma u niego opon takich jak chce. Przeważnie tłok ma taki że masz wrażenie że dupę mu zawracasz a klienci sie dziwnie patrzą bo jak to bez kolejki czas mu zabierasz jakimś zamówieniem. A jak chcesz załatwić to przez telefon to albo nie odbiera albo proponuje umówienie się na godzine taką ze jestem w pracy. A i tak masz drożej tak z 100-300 zł wliczając nawet jego "gratisowe" założenie.

Data: 2011-04-21 14:26:22
Autor: kkk
Gdzie kupujecie opony (w internecie)
On 21 Kwi, 11:13, "Agent" <wprzyjem...@onet.ue> wrote:

A i tak masz dro¿ej tak z 100-300 z³ wliczaj±c nawet jego "gratisowe"
za³o¿enie.

Super,  tzn, ¿e jak zamówiê w necie Debice szt 1 do Seicento, która
kosztuje ~100z³ to u lokalnego bedzie kosztowaæ 400z³? Piêknie.
No ale oszczêdno¶ci przedewszystkiem, - rozumiem samochód droga rzecz
warto zaoszczêdziæ choæby 2 z³ - przecie¿ to piwko w biedronce.....

:)

Data: 2011-04-21 23:35:32
Autor: Yogi\(n\)
Gdzie kupujecie opony (w internecie)
U¿ytkownik "kkk" <maromk23@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ac420795-2d14-48ae-884b-dc070914222ahg8g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Wszystko mo¿na sprowadziæ do absurdu. Ja kupowa³em opony, które za sztukê kosztowa³y ko³o 450 z³ (456 albo 458, nie pamiêtam), u gumiarza by³y po 500 z groszem i do odbiory za tydzieñ. Po zamówieniu w netcarze i za³o¿eniu u gumiarza nadal mia³em ponad 120 z³ w kieszeni i czas wymiany skróci³ siê z tygodnia do 2 dni. Mia³em tego nie robiæ, bo Tobie siê nie op³aca kupiæ 1 sztuki do seicento w netcarze?

Data: 2011-04-23 14:00:03
Autor: kkk
On 21 Kwi, 23:35, "Yogi\(n\)" <yog...@tlen.pl> wrote:

gumiarza nadal mia³em ponad 120 z³ w kieszeni i czas wymiany skróci³ siê z
tygodnia do 2 dni. Mia³em tego nie robiæ, bo Tobie siê nie op³aca kupiæ 1
sztuki do seicento w netcarze?

Mnie siê praktycznie nic nie op³aca w netcarze itp, a czym dro¿sza
opona tym wiêksza mar¿a na ni± w internecie - co¶ s³abo szukacie
"lokalnie", albo wybieracie najdro¿sze punkty w okolicy

Data: 2011-04-23 23:26:23
Autor: Yogi\(n\)
Gdzie kupujecie opony (w internecie)
U¿ytkownik "kkk" <maromk23@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:f368ab32-4015-46cb-95fd-f33dc4b2457cm40g2000vbt.googlegroups.com...
> [...]

opona tym wiêksza mar¿a na ni± w internecie - co¶ s³abo szukacie
"lokalnie", albo wybieracie najdro¿sze punkty w okolicy

A wiesz, z ciekawo¶ci sprawdzi³em swój obecny rozmiar, (bo ostatnie zakupy dotyczy³y mniejszych opon i by³o to w 2008 r.) i rzeczywi¶cie, ró¿nica po doliczeniu kosztu za³o¿enia to teraz jakie¶ 20 z³, nie warto wiêc bawiæ siê w netcara. Ale choæby tak banalna sprawa jak wybór, tj. asortyment - w netcarze 8 rodzajów, u oponiarza 2 (i ma tylko te najtañsze).

Data: 2011-04-25 01:35:57
Autor: kkk
On 23 Kwi, 23:26, "Yogi\(n\)" <yog...@tlen.pl> wrote:

doliczeniu kosztu za³o¿enia to teraz jakie¶ 20 z³, nie warto wiêc bawiæ siê
w netcara. Ale choæby tak banalna sprawa jak wybór, tj. asortyment - w
netcarze 8 rodzajów, u oponiarza 2 (i ma tylko te najtañsze).

Ale w drug± stronê... W internecie wszystko jest dostêpne ale spróbuj
zamówiæ bardziej nietypowy rozmiar lub markê.... :), zreszt± to ju¿
by³o tutaj poruszane - oferta internetowa jest najczê¶ciej wirtualna.
"Lokalnie" na miejscu asortyment faktycznie ubogi ale mam jasno¶æ co
mogê zamówiæ, w jakiej cenie.. i mam to zwykle dzieñ pó¼niej ju¿
za³o¿one na felgach :)
Sklepy internetowe z oponami (przynajmniej te najwiêksze) "jecha³y"
pierwsze lata na stracie byle pozyskaæ klientów i _by³o_ faktycznie
znacznie taniej.

Data: 2011-04-22 01:38:13
Autor: BartekK
W dniu 2011-04-21 11:13, Agent pisze:
[...]

mu zawracasz a klienci sie dziwnie patrzÄ… bo jak to bez kolejki czas mu
[...]
Ok, pytam, bo sam szukaÅ‚em, na netcar.pl opony mi pasujÄ…ce (pirelli P zero lub co  tam nowego z tej serii zrobili, 17", runflat, 225/45R17, 91W) = 688zÅ‚ sztuka. U gumiarza kupiÅ‚em je po 700zl z montażem, wyważeniem, wentylkami, dmuchaniem unikalnÄ… mieszankÄ… Å›lÄ…skiego powietrza...

Data: 2011-04-21 17:39:02
Autor: Jarek Andrzejewski
Gdzie kupujecie opony (w internecie)
On Wed, 20 Apr 2011 22:40:37 +0200, "Yogi\(n\)" <yogi_n@tlen.pl>
wrote:

netcar.pl - kupowa³em trzy razy, zawsze na drugi dzieñ, zawsze "¶wie¿e", ¿adnych problemów.

+ ich mutacja robocar.pl. Korzysta³em.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-04-20 22:50:24
Autor: kamil/Endurorider.pl
[...]

netcar.pl

--
pozdrawiam kamil
kml

Data: 2011-04-20 23:08:38
Autor: krzyss
Gdzie kupujecie opony (w internecie)
W dniu 2011-04-20 22:50, kamil/Endurorider.pl pisze:

U¿ytkownik "Jacek" <niematakiegonumeru@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
Poleæcie jaki¶ sprawdzony internetowy sklep oponiarski.
Znam tylko opony.com i oponeo.pl
Jacek

netcar.pl

Kiedys czekalem 10 dni na opony od nich, ale ogolnie nie bylo zle.
Teraz kupowalem w www.zmieniamopony.pl
I cene mieli nie do pobicia...

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --

Data: 2011-04-20 23:08:55
Autor: p0li
Gdzie kupujecie opony (w internecie)
O->Dnia 2011-04-20 22:31:03 niejaki Jacek napisa³:
Poleæcie jaki¶ sprawdzony internetowy sklep oponiarski.
Znam tylko opony.com i oponeo.pl
Jacek

oponytanio.pl

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)
prawdziwy facet nie da odebraæ sobie szarlotki

Data: 2011-04-21 07:28:10
Autor: BAREK
W dniu 2011-04-20 22:31, Jacek pisze:
Polećcie jakiś sprawdzony internetowy sklep oponiarski.
Znam tylko opony.com i oponeo.pl
Jacek
Tam, gdzie to co potrzebuje wychodzi najtaniej, po prostu - zaczynam od ceneo :-)
Zamawiam z dostawÄ… od razu do mojego gumiarza.
Gumiarz ma zawsze szansę wziąć udział w przetargu na zakup, ale od kiedy jest mocna oferta sklepów oponiarskich w necie sam proponuje klientom zakup przez internet, najwyżej doradza przy wyborze.
Sklepy internetowe, szczególnie te, w których są najniższe/okazyjne ceny często nawalają z terminami, i często w ogóle z kontaktem. Więc jeśli od momentu złożenia zamówienia nie ma z nimi przez 24h kontaktu, trzeba mocno interweniować i czasem nawet odwołać zamówienie i szukać gdzie indziej.
W tym roku kupowałem dwa komplety. Nie było jednego sklepu, w którym oferta była by optymalna.
Jeden sklep mający najlepszą ofertę na jeden rodzaj opon, brak kontaktu i przez to zakup osunął się o tydzień.
Dodatkowo często jest tak, że jeden sklep funkcjonuje przez kilka domen i miałem sytuację, że kupiłem opony w sklepie X a potem obsługa zamówienia szła przez sklep Y.

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-04-21 08:35:36
Autor: LEPEK
W dniu 2011-04-21 07:28, BAREK pisze:

Dodatkowo często jest tak, że jeden sklep funkcjonuje przez kilka domen
i miałem sytuację, że kupiłem opony w sklepie X a potem obsługa
zamówienia szła przez sklep Y.

A to akurat dotyczy nie tylko opon, ale i np. elektroniki. Ostatnio kupowałem jedną rzecz, to zamówiłem w A, korespondencja była z B, odbierałem fizycznie z C (zamawiałem AGD, a odbierałem w sklepie z laptopami :) ), a zwrot poszedł do B.

Chociaż jeśli chodzi o opony, to mam wrażenie, że sklepy można policzyć na palcach jednej ręki, tylko domen i naganiaczy jest więcej.

Pozdr,

Data: 2011-04-21 10:07:19
Autor: PH
Gdzie kupujecie opony (w internecie)

U¿ytkownik "Jacek" <niematakiegonumeru@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ionfpv$91k$1news.task.gda.pl...
Poleæcie jaki¶ sprawdzony internetowy sklep oponiarski.
Znam tylko opony.com i oponeo.pl
Jacek
tam gdzie akurat najtaniej
netcar.pl, opony.pl generalnie w ró¿nych miejscach, ale zawsze by³o ok :)

Data: 2011-04-21 17:01:18
Autor: Seba
Gdzie kupujecie opony (w internecie)
Dnia Wed, 20 Apr 2011 22:31:03 +0200, Jacek napisa³(a):

Poleæcie jaki¶ sprawdzony internetowy sklep oponiarski.
Znam tylko opony.com i oponeo.pl
Jacek

Ja zazwyczaj w netcarze - ale swego czasu kolega z naszej grupy mia³
problem z dostêpno¶ci± towaru u nich - niby na stronie by³o wszytsko,
ale po weryfikacji tel. zosta³ z niczym.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Gdzie kupujecie opony (w internecie)