Gdzie leży granica debilizmu?

Data: 2015-12-16 14:25:09
Autor: stevep
Gdzie leży granica debilizmu?
# Kempa: jeśli chodzi o ustawę o TK, to uważam, że jestem ekspertem #
Ze strony:
http://skroc.pl/deea6

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-16 08:21:32
Autor: szklanynocnik
użytkownik stevep napisał:
# Kempa: jeśli chodzi o ustawę o TK, to uważam, że jestem ekspertem #
Ze strony:
http://skroc.pl/deea6

Widać lepszym od poprzedników, skoro sędzia TK z posłami peło pisali ustawę która później
przez tych samych sędziów została uznana
za niekonstytucyjna. Dalej możesz
zaklinać se rzeczywistość.

Data: 2015-12-16 18:02:18
Autor: MarkWoydak
Użytkownik <szklanynocnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:b38d6d18-cf93-4c32-81ad-f1d4956a6020googlegroups.com...
użytkownik stevep napisał:
[...]

No zobacz, jak pisała PO to była "be", a jak teraz PiS tworzy cuda to jest "cacy" przy czym zmiany PO to były pikus z tym co wymnyslił PiS. Jakoś ci to k..wa pasuje, co?

Mark Woydak

Data: 2015-12-17 03:03:19
Autor: stevep
W dniu .12.2015 o 17:21 <szklanynocnik@gmail.com> pisze:

użytkownik stevep napisał:
[...]

Ci wybrańcy od PiS-u będą nie tylko pisać razem z PiS-em ustawy, ale i  wyroki.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-16 16:19:12
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.x9qnj7p850oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Kempa: jeśli chodzi o ustawę o TK, to uważam, że jestem ekspertem #
Ze strony:
http://skroc.pl/deea6

--

Chyba expierdem. W tym PiS sami gienjusze! Taki np. u2 zna sie na wszystkim. To genetyczny debil!

Mark Woydak

Data: 2015-12-16 17:00:47
Autor: stevep
W dniu .12.2015 o 16:19 MarkWoydak <MarkWoydak@forest.gmx.ro> pisze:

[...]

O Santa Madonna poratuj, co za kretynka.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-16 17:00:50
Autor: Budzik
Gdzie leży granica debilizmu?
Użytkownik MarkWoydak MarkWoydak@forest.gmx.ro ...

Taki np. u2 zna sie na wszystkim.
Jeżeli tak, to bardzo skutecznie to ukrywa.
Nie widziałem aby u2 napisał na tej grupie cokolwiek wartego przeczytania.
Same prasówki i głupkowate, dziecinne dogadywania.

Data: 2015-12-16 18:09:05
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA572B1D0C7C4budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Bo to genetyczny debil. Dorabia na psp i ściepie.

Mark Woydak

Data: 2015-12-17 03:04:12
Autor: stevep
W dniu .12.2015 o 18:00 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Za to nie ukrywa swojej głupoty.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-16 18:51:19
Autor: Marek Czaplicki
Gdzie leĹźy granica debilizmu?
stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 16 grudnia 2015 14:25:

# Kempa: jeśli chodzi o ustawę o TK, to uważam, że jestem ekspertem #
Ze strony:
http://skroc.pl/deea6

Prawdziwa Polka ta Kempa. Jak wiadomo wszem i wobec we wszechświecie, Polacy znają się na wszystkim. Na piłce nożnej musowo, na leczeniu wszelkich chorób lepiej od konowałów, a ostatnio mają nowego konika Trybunał i Konstytucję. Latami całymi nawet nie wiedzieli o jego istnieniu i nie znali jego zadań, aż nagle przyszedł PiS i oświecił, że głodne dzieci to wina Trybunału, bo nie chce przepuścić ustawy zakazującej dzieciom być głodne. :)

Data: 2015-12-17 03:05:58
Autor: stevep
W dniu .12.2015 o 18:51 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:

[...]

Ale będziesz musiał przyznać, że na ograniczeniu wolności PiS zna się  doskonale.
--
stevep
-- -- -

Gdzie leży granica debilizmu?