Gdzie lokata ?

Data: 2017-05-23 01:36:04
Autor: bi123
Gdzie lokata ?
W dniu poniedziałek, 22 maja 2017 12:47:58 UTC+2 użytkownik Crimi napisał:
Gdzie ulokować kasę na lokacie
najlepiej bez konta ?

Ja od kilku miesięcy składam w funduszach pieniężnych TFI. Dostęp w każdym momencie a zyski w wielu z nich przewyższają oprocentowanie lokat.

https://www.analizy.pl/fundusze/fundusze-inwestycyjne/notowania/firma/-- /produkt/-- /grupa/RPP_UN/nazwa/-- /typ-jednostki/podstawowe/typ/last/data/-- /limit/30/strona/1/sort/1/sort_dir/ASC/

Data: 2017-05-23 21:25:15
Autor: Zbynek Ltd.
Gdzie lokata ?
bi123@o2.pl napisał(a) :
[...]

Odradzam oszustów.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2017-05-24 01:01:51
Autor: Waldek
Gdzie lokata ?
W dniu 2017-05-23 o 21:25, Zbynek Ltd. pisze:
bi123@o2.pl napisał(a) :
[...]

LOL
Ano tak to już jest, ze przez chwile dadzą zarobić a potem oskubią :)
Trzeba niestety ciągle śledzić, podobnie jak giełde-szulernie

Pozdro

Gdzie lokata ?