Gdzie lokowa膰 艣rodki - kr贸tkoterminowo

Data: 2011-01-03 17:52:59
Autor: Simple Man
Gdzie lokowa膰 艣rodki - kr贸tkoterminowo
Szukam jakich艣 ciekawych mo偶liwo艣ci lokowania 艣rodk贸w "wyprowadzonych" mtransferem z kart kredytowych. Aktualnie le偶膮 na lokatach jednodniowych w mBanku.

Szukam czego艣 na g贸ra 1 miesi膮c (najch臋tniej jednak jednodniowe) z prostym sposobem zak艂adania/likwidacji (przez internet).

Najlepiej gdyby ca艂o艣膰 by艂a darmowa (gdyby by艂a konieczno艣膰 zak艂adania jakich艣 pakiet贸w i bez jakich艣 obowi膮zk贸w utrzymywania rachunk贸w przez rok, bo nie wiem ile jeszcze b臋d臋 m贸g艂 "zarabia膰" w ten spos贸b), no i oczywi艣cie 偶eby r贸偶nica w por贸wnaniu do mBanku by艂a jaka艣 znacz膮ca 1-2% przy dziennej kapitalizacji ale nie wiem czy to mo偶liwe).

Nie interesuj膮 mnie 偶adne fundusze i inne czary mary, bo r贸wnie dobrze mog膮 wszystko "zainwestowa膰" w kasynie lub w jakiej艣 loterii :)

Gdzie lokowa膰 艣rodki - kr贸tkoterminowo