"Gdzie mam przejść? Tu mam przejść! A dziękuję!"

Data: 2010-12-17 15:32:52
Autor: Grzegorz Z.
"Gdzie mam przejść? Tu mam przejść! A dziękuję!"
Data: 2010-12-17 15:33:49
Autor: Grzegorz Z.
"Gdzie mam przejść? Tu mam przejść! A dziękuję!"
Grzegorz Z. napisał:

http://wyborcza.pl/1,75248,8832471,Posel_Dorn_przylapany_przez_dziennikarzy_po_alkoholu.html

:)))))))))))

Zapomniałem dodać - to oczywizda szysko wymys GWna.

Dzikuje państwu!

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-17 15:24:34
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Zapomniałem dodać - to oczywizda szysko wymys GWna.

to sa typowe newsy GW. Oni uwielbiaja oczerniac przeciwnikow politycznych, jak kazdy czekista. A bezmozgowcy powtarzaja i sie tymi bredniami upajaja.

Data: 2010-12-17 16:26:11
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Zapomniałem dodać - to oczywizda szysko wymys GWna.

to sa typowe newsy GW.

Pszesz mowi.

Data: 2010-12-17 15:32:37
Autor: obserwator
obserwator napisał:

> to sa typowe newsy GW.

Pszesz mowi.

sam nie wie co mowi. EOT z trollami nie gadam.

Data: 2010-12-17 17:38:39
Autor: Grzegorz Z.

obserwator napisał:

Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):

Zapomniałem dodać - to oczywizda szysko wymys GWna.

to sa typowe newsy GW.

Pszesz mowi.

sam nie wie co mowi. EOT z trollami nie gadam.

To nie Fronda Jaruś. Tu nie ma troli.

Data: 2010-12-17 15:39:59
Autor: Azor jest pedałem

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1kpqcdua8ksdv.2ajuixgbjzw2.dlg40tude.net...
http://wyborcza.pl/1,75248,8832471,Posel_Dorn_przylapany_przez_dziennikarzy_po_alkoholu.html

:)))))))))))

Półlitrówka Jest Najważniejsza!

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-17 16:05:24
Autor: brat_olin
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:1kpqcdua8ksdv.2ajuixgbjzw2.dlg40tude.net...

http://wyborcza.pl/1,75248,8832471,Posel_Dorn_przylapany_przez_dziennikarzy_po_alkoholu.html
:)))))))))))

A po czym poznac ze Komorowski jest trzezwy??

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-12-17 16:07:28
Autor: Grzegorz Z.
brat_olin napisał:

[...]

Bo nie pluł na papieża.

Data: 2010-12-17 17:05:33
Autor: cyc

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iefu7k$qtp$1news.onet.pl...
[...]

Po tym , ze ma w dupie Kaczynskiego bo z konusem tylko po pijaku mozna rozmawiac ! .
Wtedy belkot bedzie prowownywalny .

cyc

Data: 2010-12-17 17:47:42
Autor: raff
[...]

A co mial mowic ? Psie Sabo, nie idzcie ta droga ?

R.

Data: 2010-12-17 18:06:09
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

W tym stanie to racze "sie abo" by pedział.

Data: 2010-12-18 08:11:12
Autor: pluton
"Gdzie mam przejść? Tu mam przejść! A dziękuję!"
http://wyborcza.pl/1,75248,8832471,Posel_Dorn_przylapany_przez_dziennikarzy_po_alkoholu.html

No wlasnie - jak to jest ?
Zlapia kierowce po piwku - traci prawo jazdy, moze nawet isc siedziec.
Zlapia jakiegos pracownika ze sie w pracy napil (albo tylko wniosl
alkohol) -
i wylatuje z pracy.

A tu taki Down nawala sie jak Kruk i co?

Nullification

Data: 2010-12-18 08:25:08
Autor: Andrzej Adam Filip
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> pisze:
[...]

<ironia> No i teraz go do PO go już z pewnością nie przyjmą ;-)
</ironia>

Ubogi nie ma tego, owego, a bogacz łakomy wszystkiego.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-12-18 15:57:18
Autor: pluton
> [...]
> i wylatuje z pracy.
>
> A tu taki Down nawala sie jak Kruk i co?

<ironia> No i teraz go do PO go już z pewnością nie przyjmą ;-)

<seriuos mode> Za to do picu - z otwartymi ramionami </seriuos mode>
Nullification

"Gdzie mam przejść? Tu mam przejść! A dziękuję!"