"Gdzie mam przejść? Tu mam przejść! A dziękuję!"

Data: 2010-12-17 15:33:49
Autor: Grzegorz Z.
"Gdzie mam przejść? Tu mam przejść! A dziękuję!"
Grzegorz Z. napisał:

http://wyborcza.pl/1,75248,8832471,Posel_Dorn_przylapany_przez_dziennikarzy_po_alkoholu.html

:)))))))))))

Zapomniałem dodać - to oczywizda szysko wymys GWna.

Dzikuje państwu!

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-17 15:24:34
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Zapomniałem dodać - to oczywizda szysko wymys GWna.

to sa typowe newsy GW. Oni uwielbiaja oczerniac przeciwnikow politycznych, jak kazdy czekista. A bezmozgowcy powtarzaja i sie tymi bredniami upajaja.

Data: 2010-12-17 16:26:11
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Zapomniałem dodać - to oczywizda szysko wymys GWna.

to sa typowe newsy GW.

Pszesz mowi.

Data: 2010-12-17 15:32:37
Autor: obserwator
obserwator napisał:

> to sa typowe newsy GW.

Pszesz mowi.

sam nie wie co mowi. EOT z trollami nie gadam.

Data: 2010-12-17 17:38:39
Autor: Grzegorz Z.

obserwator napisał:

Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):

Zapomniałem dodać - to oczywizda szysko wymys GWna.

to sa typowe newsy GW.

Pszesz mowi.

sam nie wie co mowi. EOT z trollami nie gadam.

To nie Fronda Jaruś. Tu nie ma troli.