"Gdzie mam przejść? Tu mam przejść! A dziękuję!"

Data: 2010-12-18 08:11:12
Autor: pluton
"Gdzie mam przejść? Tu mam przejść! A dziękuję!"
http://wyborcza.pl/1,75248,8832471,Posel_Dorn_przylapany_przez_dziennikarzy_po_alkoholu.html

No wlasnie - jak to jest ?
Zlapia kierowce po piwku - traci prawo jazdy, moze nawet isc siedziec.
Zlapia jakiegos pracownika ze sie w pracy napil (albo tylko wniosl
alkohol) -
i wylatuje z pracy.

A tu taki Down nawala sie jak Kruk i co?

Nullification

Data: 2010-12-18 08:25:08
Autor: Andrzej Adam Filip
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> pisze:
[...]

<ironia> No i teraz go do PO go już z pewnością nie przyjmą ;-)
</ironia>

Ubogi nie ma tego, owego, a bogacz łakomy wszystkiego.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-12-18 15:57:18
Autor: pluton
> [...]
> i wylatuje z pracy.
>
> A tu taki Down nawala sie jak Kruk i co?

<ironia> No i teraz go do PO go już z pewnością nie przyjmą ;-)

<seriuos mode> Za to do picu - z otwartymi ramionami </seriuos mode>
Nullification

"Gdzie mam przejść? Tu mam przejść! A dziękuję!"