Gdzie można sobie szybko pojeżdzić?

Data: 2019-10-24 13:15:19
Autor: Bolko
Gdzie można sobie szybko pojeżdzić?
Tak wszyscy mówią/piszą o tym że jak to Polacy szybko jeżdzą.

Kraków> Bielsko Biała przez drogi krajowe 86 km odległość:
7:15 > 9:20
powrót
14:20 > 16:40

w samym Krakowie zrobione może 10 minut.

To samo jak jadę do domu na wieś.
Najpierw autostradą 50 km w ciągu 30 minut I pomtem 30 km w ciągu godziny i to pod warunkiem żę nie jest piątek wieczorem.

Ja już nawet nie próbuje wyprzedzać na DK bo z naprzeciwka coś jedzie.
Chociaż dzisiaj bardzo się starałem bo musiałem dzieci odebrać ze szkoły.
Udało mi się to tylko raz.

Wiec gdzie ci Polascy jeżdzą tak szybko?

Data: 2019-10-24 14:10:45
Autor: sczygiel
W dniu czwartek, 24 października 2019 15:15:23 UTC-5 użytkownik Bolko napisał:
[...]

ykasz sie wyprzedzac i tyle. Jakbys sie nie cykal to bys deptal razniej i szybciej jechal. No niekoniecznie dojechal ale przynajmniej chwile bys szybko jechal ;)

A na powaznie, w godzinach szczytu sie szybko nie jedzie. Ale poza nimi to zuplenie inna sprawa.

Przez lodz w piatek okolo 16-tej jechalo mi sie slabo, ze dwie godzinki schodzilo od strykowa do tuszyna.

W juz w okolicy 19-tej bylo to blizej 50 minut - godziny.

Gdzie można sobie szybko pojeżdzić?