Gdzie można wypożyczyć crossa?

Data: 2012-01-09 13:43:38
Autor: Magic
Gdzie można wypożyczyć crossa?
W dniu 2012-01-08 21:09, Ekim pisze:

InteresujÄ… mnie:
  - koszty jakich mogÄ™ siÄ™ spodziewać

Ok 150 zeta dziennie za moto.

  - miejsca które polecajcie (z doÅ›wiadczenia)

Na poczatek jak najbliżej, żeby do szpitala było blisko ;)

  - czy warto

Zdecydowanie.

Ekim
SV650S
Marki

www.demczuk.pl
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2012-01-09 05:40:03
Autor: Ekim
Gdzie mo¿na wypo¿yczyæ crossa?
On 9 Sty, 13:43, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote:
www.demczuk.pl

Racja o Michale zapomnia³em a on przecie¿ w pobli¿u szkó³kowiczów
naucza. Tylko mam do niego jakie¶ 30km zatem szosowy wyjazd musia³by
do niego przez Beskid ¯ywiecki prowadziæ ;-)

Ekim
SV650S
Marki

Data: 2012-01-10 01:51:16
Autor: Michal Demczuk
On 9 Sty, 14:40, Ekim <ekimluc...@gmail.com> wrote:
> [...]

naucza. Tylko mam do niego jakie¶ 30km zatem szosowy wyjazd musia³by
do niego przez Beskid ¯ywiecki prowadziæ ;-)

Do mnie mozesz wpasz przy sobocie, chocby teraz, zobaczysz czy Ci sie
podoba :)
Na taki wiekszy wypad polecam Zenka Boguszewskiego http://enduro.neostrada.pl/

--
Pozdr..