Gdzie modu³y CI?

Data: 2010-10-22 15:45:18
Autor: Robert_J
Gdzie modu³y CI?
Czy kto¶ mo¿e wie gdzie mogê kupiæ (kupiæ, nie popatrzeæ na stronê i fotkê) modu³y PowerCam i Aston? Potrzebujê 5 sztuk PowerCam i 2 Aston Mediaguard Pro i chyba w ca³ej Polsce nie ma :-). Ale ¿e czasem zdarzaj± siê sytuacje ¿e gdzie¶ w jakim¶ malutkim sklepiku, firmie siê uchowa, wiêc pytam...
Pozdr.
RJ

Data: 2010-10-22 16:08:59
Autor: konieczko
Gdzie modu³y CI?
W dniu 2010-10-22 15:45, Robert_J pisze:
[...]

Tak troche poza tematem zapytam czy nie lepiej kupic tuner z linuxem i softcamem ?

Data: 2010-10-22 16:44:23
Autor: Robert_J
Gdzie modu³y CI?
Tak troche poza tematem zapytam czy nie lepiej kupic tuner z linuxem i softcamem ?

A co to ma mi niby daæ?

Data: 2010-10-22 17:00:11
Autor: Cavallino
Gdzie modu³y CI?
U¿ytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i9s80h$8e1$1news.onet.pl...
Tak troche poza tematem zapytam czy nie lepiej kupic tuner z linuxem i softcamem ?

A co to ma mi niby daæ?

¯e modu³ nie bêdzie potrzebny?

Data: 2010-10-22 17:13:17
Autor: Robert_J
Gdzie modu³y CI?
¯e modu³ nie bêdzie potrzebny?

I zast±pi mi to 6 o¶miostrumieniowych modu³ów? Odkoduje NARAZ ok. 40 strumieni? Nigdy nie interesowa³em siê takimi wynalazkami, dlatego pytam :-)

Data: 2010-10-22 19:03:41
Autor: Cavallino
Gdzie modu³y CI?
U¿ytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i9s9mn$cpq$1news.onet.pl...
¯e modu³ nie bêdzie potrzebny?

I zast±pi mi to 6 o¶miostrumieniowych modu³ów? Odkoduje NARAZ ok. 40 strumieni?

A tego to nie wiem, ale chyba nie powinno byæ problemów.
Skoro splitter potrafi, to dlaczego mia³oby nie potrafiæ oprogramowanie w tunerze?

Data: 2010-10-22 20:21:12
Autor: konieczko
Gdzie modu³y CI?
W dniu 2010-10-22 17:13, Robert_J pisze:
¯e modu³ nie bêdzie potrzebny?

I zast±pi mi to 6 o¶miostrumieniowych modu³ów? Odkoduje NARAZ ok. 40
strumieni? Nigdy nie interesowa³em siê takimi wynalazkami, dlatego pytam
:-)

Slyszales kiedys o sharingu ?

W takiej sieci potrafi pracowac kilkaset tunerow z jendej karty.

Data: 2010-10-22 16:11:35
Autor: Krzysztof Cholewa
Gdzie modu³y CI?
W dniu 22.10.2010 15:45, Robert_J pisze:
[...]

PoweCAM mo¿liwe, ¿e znajdziesz tu: www.dts.waw.pl
Na Astony równie¿ czekam. Dosta³em info z Profanu(www.profan.com.pl), ¿e
w przysz³ym tygodniu ju¿ bêd±.

pozdrawiam,
--
Krzysztof Cholewa

Data: 2010-10-22 16:43:57
Autor: Robert_J
Gdzie modu³y CI?
PoweCAM mo¿liwe, ¿e znajdziesz tu: www.dts.waw.pl

Nie znajdziesz ;-). Tydzieñ temu kupi³em u nich jednego NDS i w³a¶nie ostatniego Powercama. A dzi¶ dzwoni³em i... czekaj± ;-).

Na Astony równie¿ czekam. Dosta³em info z Profanu(www.profan.com.pl), ¿e
w przysz³ym tygodniu ju¿ bêd±.

O, tu  ie dzwoni³em. Przysz³y tydzieñ jako¶ przepêkam ;-). Ale g³upawo trochê ¿e nie mogê odpaliæ stacji bo jakich¶ ¶miesznych modu³ów nie ma ;-)))
Dziêki
RJ

Data: 2010-10-22 22:47:41
Autor: bufi
Gdzie modu³y CI?
Robert_J wrote:

> [...]

O, tu  ie dzwoni³em. Przysz³y tydzieñ jako¶ przepêkam ;-). Ale
g³upawo trochê ¿e nie mogê odpaliæ stacji bo jakich¶ ¶miesznych

Astony chyba widzialem na hollex.pl

Pozdrawiam

Data: 2010-10-24 16:50:12
Autor: karuf
Gdzie modu³y CI?
Witam Moduly takie kupisz na  www.hollex.pl
s± po ponad 370 zeta jeden
Pozdrawia                              karuf
U¿ytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i9s7vn$8cd$1news.onet.pl...

Data: 2010-10-25 08:39:09
Autor: Robert_J
Gdzie modu³y CI?
Witam Moduly takie kupisz na  www.hollex.pl

Niestety nie kupisz. S± tylko na stronie :-).

Data: 2010-10-24 05:13:20
Autor: Brooks
Gdzie modu³y CI?
On 22 Pa¼, 15:45, "Robert_J" <dzideks...@onet.pl> wrote:
[...]

Moge u¿yczyæ dwa moudu³y pod c+.
Jeden ob³uguje tylko SD a drugi równie¿ HD.

W Szczecinie.
Info na priv.

Brooks

Data: 2010-10-25 08:41:00
Autor: Robert_J
Gdzie modu³y CI?
Moge u¿yczyæ dwa moudu³y pod c+.
Jeden ob³uguje tylko SD a drugi równie¿ HD.
W Szczecinie.

Dziêki, miasto siê zgadza, ale dwa nie rozwi±zuj± problemu :-). A jakie masz?

Data: 2010-10-28 14:38:07
Autor: Brooks
Gdzie modu³y CI?
On 25 Pa¼, 08:41, "Robert_J" <dzideks...@onet.pl> wrote:
> Moge u¿yczyæ dwa moudu³y pod c+.
> Jeden ob³uguje tylko SD a drugi równie¿ HD.
> W Szczecinie.

Dziêki, miasto siê zgadza, ale dwa nie rozwi±zuj± problemu
:-). A jakie masz?

Sprawdzi³em sprzêt o który pytasz  i stwierdzam, ¿e nie ta liga.
Ja jestem przecie¿ odbiorc± indywidualnym a tu piszesz o
wielostrumieniowych modu³ach.

Brooks

Data: 2010-10-29 14:42:49
Autor: Robert_J
Gdzie modu³y CI?
Sprawdzi³em sprzêt o który pytasz  i stwierdzam, ¿e nie ta liga.
Ja jestem przecie¿ odbiorc± indywidualnym a tu piszesz o
wielostrumieniowych modu³ach.

Dok³adnie, ja potrzebujê wielostrumieniowych, ale dziêki za dobre chêci ;-). Kupi³em 4-strumieniowe, kolega mi sprowadzi³. Niestety potrzebujê jeszcze dwóch 6 lub 8-str., i tu jest powa¿ny problem...
Pozdr.

Data: 2010-10-28 10:01:07
Autor: Robert_J
Gdzie modu³y CI?
...chyba w ca³ej Polsce nie ma :-).

No i niestety w ca³ej Polsce nie ma. Sprawdzi³em chyba ka¿d± firmê...

Gdzie modu³y CI?