Gdzie modu³y CI?

Data: 2010-10-22 16:08:59
Autor: konieczko
Gdzie modu³y CI?
W dniu 2010-10-22 15:45, Robert_J pisze:
Czy kto¶ mo¿e wie gdzie mogê kupiæ (kupiæ, nie popatrzeæ na stronê i
fotkê) modu³y PowerCam i Aston? Potrzebujê 5 sztuk PowerCam i 2 Aston
Mediaguard Pro i chyba w ca³ej Polsce nie ma :-). Ale ¿e czasem zdarzaj±
siê sytuacje ¿e gdzie¶ w jakim¶ malutkim sklepiku, firmie siê uchowa,
wiêc pytam...
Pozdr.
RJ

Tak troche poza tematem zapytam czy nie lepiej kupic tuner z linuxem i softcamem ?

Data: 2010-10-22 16:44:23
Autor: Robert_J
Gdzie modu³y CI?
Tak troche poza tematem zapytam czy nie lepiej kupic tuner z linuxem i softcamem ?

A co to ma mi niby daæ?

Data: 2010-10-22 17:00:11
Autor: Cavallino
Gdzie modu³y CI?
U¿ytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i9s80h$8e1$1news.onet.pl...
Tak troche poza tematem zapytam czy nie lepiej kupic tuner z linuxem i softcamem ?

A co to ma mi niby daæ?

¯e modu³ nie bêdzie potrzebny?

Data: 2010-10-22 17:13:17
Autor: Robert_J
Gdzie modu³y CI?
¯e modu³ nie bêdzie potrzebny?

I zast±pi mi to 6 o¶miostrumieniowych modu³ów? Odkoduje NARAZ ok. 40 strumieni? Nigdy nie interesowa³em siê takimi wynalazkami, dlatego pytam :-)

Data: 2010-10-22 19:03:41
Autor: Cavallino
Gdzie modu³y CI?
U¿ytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i9s9mn$cpq$1news.onet.pl...
¯e modu³ nie bêdzie potrzebny?

I zast±pi mi to 6 o¶miostrumieniowych modu³ów? Odkoduje NARAZ ok. 40 strumieni?

A tego to nie wiem, ale chyba nie powinno byæ problemów.
Skoro splitter potrafi, to dlaczego mia³oby nie potrafiæ oprogramowanie w tunerze?

Data: 2010-10-22 20:21:12
Autor: konieczko
Gdzie modu³y CI?
W dniu 2010-10-22 17:13, Robert_J pisze:
¯e modu³ nie bêdzie potrzebny?

I zast±pi mi to 6 o¶miostrumieniowych modu³ów? Odkoduje NARAZ ok. 40
strumieni? Nigdy nie interesowa³em siê takimi wynalazkami, dlatego pytam
:-)

Slyszales kiedys o sharingu ?

W takiej sieci potrafi pracowac kilkaset tunerow z jendej karty.

Gdzie modu³y CI?