Gdzie modu³y CI?

Data: 2010-10-24 05:13:20
Autor: Brooks
Gdzie modu³y CI?
On 22 Pa¼, 15:45, "Robert_J" <dzideks...@onet.pl> wrote:
Czy kto¶ mo¿e wie gdzie mogê kupiæ (kupiæ, nie popatrzeæ na
stronê i fotkê) modu³y PowerCam i Aston? Potrzebujê 5 sztuk
PowerCam i 2 Aston Mediaguard Pro i chyba w ca³ej Polsce nie
ma :-). Ale ¿e czasem zdarzaj± siê sytuacje ¿e gdzie¶ w
jakim¶ malutkim sklepiku, firmie siê uchowa, wiêc pytam...
Pozdr.
RJ

Moge u¿yczyæ dwa moudu³y pod c+.
Jeden ob³uguje tylko SD a drugi równie¿ HD.

W Szczecinie.
Info na priv.

Brooks

Data: 2010-10-25 08:41:00
Autor: Robert_J
Gdzie modu³y CI?
Moge u¿yczyæ dwa moudu³y pod c+.
Jeden ob³uguje tylko SD a drugi równie¿ HD.
W Szczecinie.

Dziêki, miasto siê zgadza, ale dwa nie rozwi±zuj± problemu :-). A jakie masz?

Data: 2010-10-28 14:38:07
Autor: Brooks
Gdzie modu³y CI?
On 25 Pa¼, 08:41, "Robert_J" <dzideks...@onet.pl> wrote:
> Moge u¿yczyæ dwa moudu³y pod c+.
> Jeden ob³uguje tylko SD a drugi równie¿ HD.
> W Szczecinie.

Dziêki, miasto siê zgadza, ale dwa nie rozwi±zuj± problemu
:-). A jakie masz?

Sprawdzi³em sprzêt o który pytasz  i stwierdzam, ¿e nie ta liga.
Ja jestem przecie¿ odbiorc± indywidualnym a tu piszesz o
wielostrumieniowych modu³ach.

Brooks

Data: 2010-10-29 14:42:49
Autor: Robert_J
Gdzie modu³y CI?
Sprawdzi³em sprzêt o który pytasz  i stwierdzam, ¿e nie ta liga.
Ja jestem przecie¿ odbiorc± indywidualnym a tu piszesz o
wielostrumieniowych modu³ach.

Dok³adnie, ja potrzebujê wielostrumieniowych, ale dziêki za dobre chêci ;-). Kupi³em 4-strumieniowe, kolega mi sprowadzi³. Niestety potrzebujê jeszcze dwóch 6 lub 8-str., i tu jest powa¿ny problem...
Pozdr.

Gdzie modu³y CI?