Gdzie mogę dostać worek antystatyczny na dysk twardy 2.5 cala

Data: 2010-09-06 18:59:34
Autor: rageofhonor
Gdzie mogę dostać worek antystatyczny na dysk twardy 2.5 cala
Gdzie w Krakowie dostanę worek antystatyczny na dysk 2.5 cala. Praktycznie nigdzie nie mają czegoś takiego. Nawet na zbyciu. Muszę wysłać dysk za granicę a serwis akceptuje tylko takie opakowanie.

Data: 2010-09-06 20:41:46
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-09-06 18:59, Użytkownik rageofhonor napisał:
Gdzie w Krakowie dostanę worek antystatyczny na dysk 2.5 cala. Praktycznie nigdzie nie mają czegoś takiego. Nawet na zbyciu. Muszę wysłać dysk za granicę a serwis akceptuje tylko takie opakowanie.

Włóż w worek po dysku 3.5 cala.

Pozdrawiam

Data: 2010-09-06 20:51:10
Autor: rageofhonor

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:i63clc$4q7$4node1.news.atman.pl...
[...]

Ja mam tylko plastikowe pudełko po dysku 3.5. Powiedzieli mi że mam tak spakować by nie latał w przesyłce. Dysk jest mniejszy od tego pudełka. Też nie można wsadzać tam żadnych wypełniaczy. Trochę dziwne wymogi jak dla padniętego dysku.

Data: 2010-09-06 21:02:14
Autor: KILu
Gdzie mogę dostać worek antystatyczny na dysk twardy 2.5 cala
Ja mam tylko plastikowe pudełko po dysku 3.5. Powiedzieli mi że mam tak spakować by nie latał w przesyłce.

Idz do dowolnego sklepu/serwisu komputerowego i popros o woreczek po plycie glownej lub jakiejs karcie rozszerzen. Niektore sa pakowane w antystatyczna folie babelkowa - bedzie idealna.

--
KILu

Data: 2010-09-06 21:43:15
Autor: rageofhonor

Użytkownik "KILu" <byter@wp.pl> napisał w wiadomości news:i63drn$auf$1inews.gazeta.pl...
[...]

No właśnie w tym problem. Mówią że im są potrzebne na przechowywanie a jak już to dają klientom. Byłem dzisiaj w kilku sklepach komputerowych i też serwisach i jeszcze w sklepie rtv i nic

Data: 2010-09-06 22:18:06
Autor: animka
W dniu 2010-09-06 18:59, rageofhonor pisze:
Gdzie w Krakowie dostanę worek antystatyczny na dysk 2.5 cala. Praktycznie
nigdzie nie mają czegoś takiego. Nawet na zbyciu. Muszę wysłać dysk za
granicę a serwis akceptuje tylko takie opakowanie.

Kup na poczcie bąbelkowy.

--
animka

Data: 2010-09-06 22:53:07
Autor: Czeresniak
Gdzie mogę dostać worek antystatyczny na dysk twardy 2.5 cala
Kup na poczcie bąbelkowy.

A sam dysk bezpośrednio owinąć folią aluminiową :-)

Gdzie mogę dostać worek antystatyczny na dysk twardy 2.5 cala