Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?

Data: 2017-02-03 15:29:55
Autor: WW
Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?
Witam

Gdzie mogę zostawić, na parkingu strzeżonym, samochód na kilka dni w rejonie Wrocław-skrzyżowanie S8 i A4?

Pozdrawiam
WW

Data: 2017-02-03 15:48:16
Autor: J.F.
Użytkownik "WW"  napisał w wiadomości
Gdzie mogę zostawić, na parkingu strzeżonym, samochód na kilka dni w rejonie Wrocław-skrzyżowanie S8 i A4?

Przy lotnisku troche parkingow znajdziesz - raczej drogo.
Od skrzyzowania niedaleko, 5 minut ... szybkim samochodem :-)

W hotelu Bielany mozesz sprobowac
https://goo.gl/maps/pEyFTAqk6p42
https://www.google.pl/maps/place/HOTEL+I+RESTAURACJA+BIELANY.+Noclegi.+Sale+Konferencyjne.+Wroc%C5%82aw/@51.0464468,16.9705837,16.75z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xfbe8526baecbd4da!8m2!3d51.0462422!4d16.9699569

Albo po prostu postawic pod jednym z centrow handlowych.

Jeszcze mozna sprobowac pod dachem na publicznym parkingu Ikei ... ale tam moze ochrona zareagowac jak zobaczy, ze po zamknieciu auto stoi.

J/

Data: 2017-02-03 16:00:19
Autor: Budzik
Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?

Jeszcze mozna sprobowac pod dachem na publicznym parkingu Ikei ... ale
tam moze ochrona zareagowac jak zobaczy, ze po zamknieciu auto stoi.

Ostatnio w drodze na narty kilka osób zostawiało samochody w Poznaniu/Komornikach pod Auchan i własnie na Bielanach we Wrocławiu.
Stały tydzień, obyło się bez zniszczeń.
Może postaw bliżej maca, będzie wyglądało jak auto kogoś z obsługi?

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2017-02-04 16:37:48
Autor: J.F.
Dnia Fri, 3 Feb 2017 16:00:19 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
[...]

Tam parkingi duze, a ruch dlugi, to nie dziwia.

Ikea sie o 21 zamyka ... no i ciekaw jestem czy na pozostawione auta
jakos reaguja.

J.

Data: 2017-02-06 10:29:44
Autor: uciu
W dniu sobota, 4 lutego 2017 16:37:39 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Ikea sie o 21 zamyka ... no i ciekaw jestem czy na pozostawione auta
jakos reaguja.

W Katowicach ochorna nie reaguje - kilka razy zostawialiśmy tam auta :-)
Parking podziemny Ikea czy 3stawy traktujemy na punkt przesiadkowy do auta firmowego - zostawiam 5 aut prywatnych i wsiadamy do 1 slużbowego ;-)

uciu

Data: 2017-02-06 19:09:04
Autor: jerzu.xyz
Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?
On Sat, 4 Feb 2017 16:37:48 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

czy na pozostawione auta
jakos reaguja

W CH Arkadia w Warszawie stoi kilka aut, które wyglądają, jakby tam
ktoś je zostawł dobrze ponad rok temu. I nikt na nie nie zwraca uwagi.

Nie wiem, czy np. to E46 stoi jeszcze, ale jakieś pół roku temu je
jeszcze widziałem:
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/10411931_1569899226557164_4070135644660826273_n.jpg?oh=e5bd86e5db00886d038490af06452deb&oe=59461A11

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-02-08 18:05:05
Autor: WW
W dniu 2017-02-04 o 16:37, J.F. pisze:

Ikea sie o 21 zamyka ... no i ciekaw jestem czy na pozostawione auta
jakos reaguja.

Ciekawe pytanie.

Czy ktoś zna odpowiedź?

Pozdrawiam
WW

Data: 2017-02-08 22:00:43
Autor: Budzik
Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?
Użytkownik WW wuwu0@vp.pl ...

A jak mieliby reagowac?
I po co?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2017-02-08 17:10:40
Autor: Pszemol
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Użytkownik WW wuwu0@vp.pl ...

[...]

No chocby zglosic na policje porzucone auto na ich prywatnej posesji poza
godzinami pracy sklepu aby odciagneli na lawecie na miejski parking
policyjny....

Data: 2017-02-09 00:55:52
Autor: re
Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?

Użytkownik "Pszemol"

-- -
Aha aha, folklor amerykański ?

Data: 2017-02-09 05:13:10
Autor: Pszemol
Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we W rocławiu?
re <re@re.invalid> wrote:

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Nie wiem czy tylko amerykanski, sam piszesz obok z juz w Lidlu tak robia.

Data: 2017-02-09 15:40:38
Autor: re
[...]

Może byś się czytać nauczył ? Nic nie było o odholowywaniu przez policję.

Data: 2017-02-09 05:00:40
Autor: Budzik
Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

[...]

Po cym przychodzi nastepnego dnia klient i mowi, ze robił zakupy i ze mu auto nie odpaliło i gdzie jest jego auto... Naprawde sadzisz, ze IKEA szuka takiej reklamy?

Po za tym nie odpowiedziałes na drugie pytanie: po co?! --
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE

Data: 2017-02-09 11:02:58
Autor: re
Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?

Użytkownik "Budzik"

[...]

No i ? Się tylko zapytam, na jakiej podstawie policja miałaby te samochody odholowywać.

Naprawde sadzisz, ze IKEA szuka
takiej reklamy?
-- -
Czy ja wiem ... niektóre Lidle robią sobie "taką reklamę"

Po za tym nie odpowiedziałes na drugie pytanie: po co?!
-- -
Ochrona biznesu. Parking jest tam po to, by wygodnie zakupy robić a nie by właściciel ponosił niepotrzebne ryzyko wynikające z pozostawienia przez kogoś samochodu, który ktoś inny może np uszkodzić albo się dziura w dojeździe zrobi i to też na koszt właściciela parkingu. Więc dla właścicieli opłaty jak najbardziej mają sens. Mogą być średnią reklamą obiektu np galeria w której można parkować przez 2h (jeszcze ok) chyba, że się w kinie było to 3 (a jak się chce jeszcze coś zjeść i kupić to co? wyjechać i jeszcze raz wjechać ?).

Data: 2017-02-09 11:30:29
Autor: Budzik
Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?
Użytkownik re re@re.invalid ...

[...]

Mysle, ze jak juz to nie policja ale jakas prywatna firma.
Ale mnie sie nie pytaj, ja tez uwazam, ze pomysł z odholowywaniem jest mało realny i praktyczny...

Naprawde sadzisz, ze IKEA szuka
takiej reklamy?
-- -
Czy ja wiem ... niektóre Lidle robią sobie "taką reklamę"

Na nieoszlabanowanych parkingach?

[...]
Gdyby załozyc ze parking jest pełen i brakuje notorycznie miejsca a z drugiej strony parkuje tam mnóstwo aut to moze jeszcze i miałoby sens.
Ale w przypadku pojedynczych aut? Chyba nie...

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2017-02-09 14:35:55
Autor: J.F.
Użytkownik "re"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o7heoi$3q9$1@mx1.internetia.pl...
[...]

A Ikea mowi, ze to nie bylo nastepnego dnia, bo auto tydzien temu postawiono.

No dobra, weekend byl, trzy dni mechanik nieczynny, ale to ciagle nie tydzien :-)

No i ? Się tylko zapytam, na jakiej podstawie policja miałaby te samochody odholowywać.

Na podstawie dyspozycji wlasciciela terenu ?

Zawsze jeszcze pozostaje wersja "nie mamy pana auta i co pan nam zrobi".
Ukradli ? Nagrania z parkingu trzymamy tylko 24h :-)

J.

Data: 2017-02-09 16:55:03
Autor: J.F.
Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?
Użytkownik "re"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o7huth$u7k$1@mx1.internetia.pl...
Użytkownik "J.F."
No i ? Się tylko zapytam, na jakiej podstawie policja miałaby te samochody odholowywać.

Na podstawie dyspozycji wlasciciela terenu ?
-- -
Policja ? :-)

A kto ?
Powiedzmy, ze ktos zaparkowal u ciebie na podworku ... i do kogo sie zglosic ?

Bo juz chyba nawet w USA nie da sie kupic pare lasek dynamitu i problem rozwiazac.
Tzn kupic moze sie da, ale lepiej tak nie rozwiazywac :-)

J.

Data: 2017-02-10 02:51:48
Autor: re
[...]

Możesz się zgłosić na policję by znaleźć właściciela, ale policja nie odholuje Ci takiego samochodu

Data: 2017-02-10 13:12:16
Autor: J.F.
[...]

I co dalej ?
Policja powie "nie moglismy sie skontaktowac", czy poda ci te dane, abys sam mogl ?

Czy po prostu sam mozesz wywiezc?
IMO - najlepiej bedzie postawic pod brama komendy, chocby na zakazie :-)

J.

Data: 2017-02-10 20:08:40
Autor: re
[...]

:-)
-- -
Całkiem możliwe :-)

Data: 2017-02-09 20:00:40
Autor: Budzik
[...]

No i wtedy potwierdzam.
Mowie ze rzeczywiście tak było, ale od tego czasu miałem pilny służbowy wyjazd i nie było czasu naprawić.
A ze parking duzy i nikomu nie przeszkadzałem to chyba te nadgorliwośc w stosunku do klienta bede musiał tu i ówdzie nagłosnic, jak to sklep szanuje klienta...

No dobra, weekend byl, trzy dni mechanik nieczynny, ale to ciagle nie tydzien :-)

No i ? Się tylko zapytam, na jakiej podstawie policja miałaby te samochody odholowywać.

Na podstawie dyspozycji wlasciciela terenu ?

Policja?

Zawsze jeszcze pozostaje wersja "nie mamy pana auta i co pan nam zrobi".
Ukradli ? Nagrania z parkingu trzymamy tylko 24h :-)

Znow: nie doceniasz negatywnego PR jaki w takiej sytuacji moze zrobić klient. IMO oczywiście.

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2017-02-10 03:02:17
Autor: re
[...]

Ty weź pilnuj swojego parkingu a nie cudzego

Data: 2017-02-10 13:18:37
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup
[...]

A oni mowia, ze tez nie mieli czasu naprawic, wiec wywiezli zloma tam gdzie jego miejsce :-)

A ze parking duzy i nikomu nie przeszkadzałem to chyba te nadgorliwośc w
stosunku do klienta bede musiał tu i ówdzie nagłosnic, jak to sklep szanuje
klienta...

I co - liczysz, ze przywioza ci z tego parkingu i jeszcze za niego zaplaca ?

Sklep sie byc moze ucieszy z kawalka darmowej reklamy, bo jak powie ze auto stalo tydzien, to prawdziwi klienci sie nie zniecheca  :-)

No i ? Się tylko zapytam, na jakiej podstawie policja miałaby te
samochody odholowywać.
Na podstawie dyspozycji wlasciciela terenu ?
Policja?

mam nadzieje, ze ktos moze odholowac, bo to moze byc moj parking ...

[...]

No i co napiszesz - ze ci pod sklepem auto ukradli ?
Czy ze za krotko nagrania trzymaja ?

Pozytywny bedzie taki, ze ubedzie takich samochodow, a moze jeszcze zrobia cwierc parkingu strzezone, i na tym zarobia :-)

J.

Data: 2017-02-10 13:00:37
Autor: Budzik
[...]

No to nagrywam sobie takie oswaidczenie przedstawiciela sklepu i dalej juz robię to co klient moze ...

[...]

E tam, wazne bedzie, ze sklep wywiózl samochód klienta bo mu sie nie podobało ze auto zostało na noc na parkingu...

[...]

Widze ze stosujesz 0-1 podejscie.
A nikt przeciez nie mowi o sytuacji ze auto blokuje  jakis mały parking na 3 samochody...

[...]

Ty juz sie nie martw, sklepy nie lubią takiego negatywnego PR.
Wszystko zalezy od stopnia upierdliwości.
Kiedys reklamowałem buty, sklep jak to w dawnych czasach probował się wypiąć.
No to sobie stanałem przy drzwiach i zaczałem klientów informować...
Długo nie musiałem czekac :)

Pozytywny bedzie taki, ze ubedzie takich samochodow, a moze jeszcze zrobia cwierc parkingu strzezone, i na tym zarobia :-)

Znaczy ze to jest jakis duzy problem?
Ciekawe...

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Data: 2017-02-10 19:57:20
Autor: J.F.
[...]

Nie wazna sytuacja, wazne, ze ktos moze.
Mam nadzieje, ze moze.

No chyba ze policja/straz wiejska przyjada, popatrza, powiedza "setka miejsc dookola ... nalezy sie 100zl za niezasadnione wezwanie".

Ale wtedy kierownik sklepu stanie okoniem i kto wie jak sie skonczy - moze 200zl grzywny w sadzie. moze nagana dla funkcjonariuszy  :-)

[...]

Myslisz, ze jak zaczniesz ostrzegac, ze tu na parkingu kradna, to klienci odjada ? :-)

Pozytywny bedzie taki, ze ubedzie takich samochodow, a moze jeszcze
zrobia cwierc parkingu strzezone, i na tym zarobia :-)
Znaczy ze to jest jakis duzy problem?
Ciekawe...

Ogolnie to kradzieze na szczescie przestaly byc duzym problemem.
Za to parking w niektorych miejscach jest duzym problemem, i to coraz bardziej narastajacym.

Peryferia jak Bielany wroclawskie to raczej nie jest takie miejsce, ale kierownictwo sklepu moze byc niezbyt zadowolone, jak zobaczy wieksza ilosc samochodow blokujacych miejsca.
A w tamtejszej Ikei to one sie beda "rzucac w oczy" kazdej nocy.

No i jeszcze jest ryzyko, ze maja jakies zamkniecia na tym parkingu odbior auta mozliwy miedzy godzina 8:00 a 22:00, a poza nie :-)

P.S. Niedaleko jest Makro, czynne 24h :-)

J.

Data: 2017-02-10 20:00:38
Autor: Budzik
[...]

Tak jak mowiłem - patrzysz 0-1
A to był tylko przykład ze klient moze.

[...]

Ja tak bardziej ogólnie dyskutuje a nie o konkretnym miejscu.

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle

Data: 2017-02-11 00:07:31
Autor: J.F.
Dnia Fri, 10 Feb 2017 20:00:38 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
[...]

Czasem moze, czasem nie moze. Inaczej wyglada ostrzeganie przed
pekajacymi butami, a inaczej przed kradziazami samochodow

P.S. Z Krakowa
www.ikea.com/ms/pl_PL/img/local_store_info/krakow/oferty/Regulamin_sklep.pdf

-parking tylko dla klientow,
-parkowanie aut zepsutych jest zabronione :-)
-po godzinach otwarcia 50zl/h
-odholowanie 500 zl

[...]

No to ogolnie z calkiem innego szczegolnego miejsca
http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,14076631,Za_nocne_parkowanie_przy_centrum_handlowym_zaplacisz.html

J.

Data: 2017-02-11 05:00:47
Autor: Budzik
[...]

A czy ja do cholery pisze ze tak samo?
Startujesz w konkursie na truizm miesiaca?!?!?

[...]

Jak wisi na parkingu w widocznym miejscu to pewnie bym nie ryzykował, zwłaszcza jak w około duzo innych miejsc.

[...]

A czytałes w ogole ten artykuł?
Bo sa tak własciwie wszystkie watpliwości jakie pojawiły sie w naszej dyskusji...

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Data: 2017-02-10 20:11:03
Autor: re
[...]

Zwinęła Cię policja za zakłócanie porządku ? :-)

Data: 2017-02-10 21:00:37
Autor: Budzik
[...]

:)
Tak jakos wyszło, ze dostałem zwrot kasy za buty :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Data: 2017-02-09 00:53:06
Autor: re
[...]

Odszukać właściciela pojazdu.

I po co?
-- -
Żeby nie łamał regulaminu :-)

Data: 2017-02-09 05:00:40
Autor: Budzik
Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?
Użytkownik re re@re.invalid ...

Żeby nie łamał regulaminu :-)

Mysle ze maja 100 lepszsych rzeczy do roboty niz zastanawiac sie po co ktos parkuje na pustym parkingu w nocy nikomu nie przeszkadzajac...

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2017-02-09 05:13:12
Autor: Pszemol
[...]

No to zostaw im auto i daj nam znac co sie stalo :-)

Data: 2017-02-09 12:00:41
Autor: Budzik
[...]

No to przecie pisałem, ze ostatnio znajomi zostawiali auto na tydzien zarówno przy Auchan w Komornikach jak i na Bielanach i nic sie nie stało.

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2017-02-09 07:57:12
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2017-02-09 o 06:00, Budzik pisze:
Użytkownik re re@re.invalid ...

Żeby nie łamał regulaminu :-)

Mysle ze maja 100 lepszsych rzeczy do roboty niz zastanawiac sie po co ktos
parkuje na pustym parkingu w nocy nikomu nie przeszkadzajac...

A ja myślę wręcz przeciwnie.
Nie bez przyczyny takie parkingi (zadaszone) wprowadzają opłaty, albo regulamin zakazujący parkować w nocy pod karą opłaty. Chcą się pozbyć okolicznych mieszkańców, dla których taki parking jest dużo bardziej atrakcyjny niż trzymanie auta pod chmurką :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2017-02-09 10:00:41
Autor: Budzik
Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?
Użytkownik Mirek Ptak nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl ...

[...]

Nieoszlabanowane?
No to musze przyznac, ze na szczescie w Poznaniu sie nie spotkałem z taka sytuacja.
Sam mam pod domem Biedronke ktorej parking służy zarówno klientom jak i okolicznym mieszkancom i chyba Biedronka rozumie ze lepsza symbioza z mieszkancami niz walka... ;-

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

Data: 2017-02-09 11:17:09
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA7176A7F397A6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Ale mowimy o sytuacji, gdy parking jest w budynku.
Szlabanow nie ma ... ale kraty na wjazdach chyba sa.
Czy opuszczane na noc to nie wiem.

Sam mam pod domem Biedronke ktorej parking służy zarówno klientom jak i
okolicznym mieszkancom i chyba Biedronka rozumie ze lepsza symbioza z
mieszkancami niz walka... ;-

W pewnym momencie moze sie urwac. Okoliczni mieszkancy przychodza piechota :-)

A jak nie o mieszkancow chodzi, tylko o biznes
http://www.rp.pl/Handel/170129233-Lidl-zaczal-juz-pobierac-oplaty-od-klientow-za-parkowanie.html
https://www.terazkrosno.pl/wiadomosci/2949-parkowanie-pod-lidlem-moze-byc-bardzo-drogie

Na wroclawskich Bielanach parking otwarty pod Tesco olbrzymi godziny pracy szerokie, to sie moze nie chciec ochronie biegac i spisywac.
Ale w Ikei moze byc inaczej.

J.

Data: 2017-02-09 11:30:29
Autor: Budzik
[...]

A to nei wiedziałem, ze o zamykanym w budynku.
W Poznaniu IKEA ma parking pod chmurką.
No to jak zamykany to sytuacja mogłaby się zmienić.

--
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

Data: 2017-02-09 14:24:28
Autor: J.F.
[...]

Trudno tez powiedziec, ze o "zamykanym"

http://www.kk-b.pl/pl/realizacje/centra-i-parki-handlowe/ikea-we-wroclawiu/

Na poziomie gruntu parking i slupy, powyzej hale sprzedazowe i restauracje.

Nawet nie wiem, czy maja mozliwosc "zamknac".
W/g zdjec to jakby nie.

Tak czy inaczej:
-parking wybitnie Ikei, a nie dzielony kilku instytucji,
-przychodzi godzina 21, Ikea zegna klientow,
-ochrona parter budynku powinna cala noc monitorowac, bo niech sie tam beton zapali :-)

Wiec z jednej strony - auto lepiej chronione i przed atmosfera i przed huliganami, a z drugiej strony ... moze nie wypada.

A obok sa parkingi takie - i imo tam bezpieczniej pod wzgledem prawnym
https://www.google.pl/maps/@51.0479661,16.9617654,547m/data=!3m1!1e3

J.

Data: 2017-02-09 10:52:23
Autor: re
Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?

Użytkownik "Mirek Ptak"

[...]

Zaraz zaraz, opłata to nie kara :-) Ja bym na miejscu właściciela chciał by stali nocą i ... za to płacili.

Data: 2017-02-09 10:47:57
Autor: re
[...]

Ale tu nie chodzi o parkowanie nocą.

Data: 2017-02-09 11:00:31
Autor: Budzik
[...]

A o co?

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2017-02-09 20:00:40
Autor: Budzik
[...]

Ale chodzi przeciez o noc.
W ciagu dnia taki stojący samochód w oczy sie nie rzuca...

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

Data: 2017-02-10 02:55:54
Autor: re
[...]

Tobie się nie rzuca, ale ... widziałeś pewnie parkingi z pokazywaniem ilości wolnych miejsc. W ciągu dnia pokazują...

Data: 2017-02-09 10:55:54
Autor: yabba
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA716E0833D344budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik WW wuwu0@vp.pl ...

[...]

Niektóre sklepy wielkopowierzchniowe mają wywieszony regulamin parkingu, że samochody pozostawiona na noc są odholowywane albo jest opłata za parkowanie poza godzinami pracy sklepu.
Trzeba sprawdzić czy tamta IKEA też nie wprowadziła regulaminu parkingowego.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2017-02-09 11:00:31
Autor: Budzik
Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?
Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

[...]

Na nieogrodzonym parkingu to chyba ten regulamin powinien być wywieszony na widoku?

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2017-02-09 14:30:15
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA7177027A9088budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Moze i jest - odwiedzajac Ike na krotko nie zwracam uwagi na takie glupoty :-)

J.

Data: 2017-02-09 22:26:36
Autor: yabba
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA7177027A9088budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

I jest wywieszony: na słupku ze znakiem, na ścianie sklepu itp. Nikt z klientów nie zwraca na niego uwagi, jak również sklep nie ściga każdego parkującego, który nie jest klientem sklepu. Ale jakby ktoś zostawił sobie samochód na kilka dni, to sklep ma podstawę do pozbycia się samochodu ze swojego terenu na koszt właściciela.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2017-02-11 00:17:49
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Thu, 9 Feb 2017 22:26:36 +0100, yabba napisał(a):

[...]

Z tymi podstawami to ciężki temat.
W Polsce raczej nie ma żadnego umocowania do odcholowania komuś takiemu
auta.
Jedyne co można, to dochodzić w procesie cywilnym ewentualnych opłat za
parkowanie.

Policja może odholować, ale jak zagraża bezpieczeństwu lub porządkowi
(czyli jak np. zastawia wjazd czy coś).

Data: 2017-02-11 02:54:43
Autor: Waldek
Gdzie mogę straż
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:ztmh2by0qtr9.7x1b9z1dgkv7.dlg40tude.net...

Policja może odholować, ale jak zagraża bezpieczeństwu lub porządkowi
(czyli jak np. zastawia wjazd czy coś).

Straż Miejska odholowała samochód zaparkowany w miejscu
dla niepełnosprawnego.

Data: 2017-02-17 22:21:36
Autor: jerzu.xyz
Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?
On Sat, 11 Feb 2017 00:17:49 +0100, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

[...]

Art 130a PoRD:
1. Pojazd jest usuwany z drogi na koszt właściciela w przypadku: (...)
 5) pozostawienia pojazdu w miejscu obowiązywania znaku wskazującego,
że zaparkowany pojazd zostanie usunięty na koszt właściciela

Tylko że jest jeden warunek:

4. Dyspozycję przemieszczenia lub usunięcia pojazdu z drogi wydaje:
 1) policjant - w sytuacjach, o których mowa w ust. 1-3;
 2) strażnik gminny (miejski) - w sytuacjach, o których mowa w ust. 1
pkt 1, 4 i 5; Czyli właściciel terenu musi to zgłosić na ploicję/SM.

Data: 2017-02-08 18:03:51
Autor: WW
W dniu 2017-02-03 o 17:00, Budzik pisze:

[...]

Dokładnie w tym samym celu chcę zostawić swoje.  :-)

Pozdrawiam
WW

Data: 2018-03-19 03:25:06
Autor: grzesiekpaulewicz
Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?
Sam szukałem informacji na temat pozostawienia auta na bezpłatnym parkingu przy Ikei na Bielanach Wrocławskich przez kilka dni i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi a ten wątek wydaje mi się być najlepszym miejscem żeby podzielić się moim doświadczeniem.

Moje auto stało pod zadaszeniem dokładnie w tym miejscu https://www.google.pl/maps/place/51%C2%B002'49.1%22N+16%C2%B057'20.0%22E/@51.0469756,16.9468052,2847m/data=!3m2!1e3!4b1!4m13!1m6!3m5!1s0x470fc3e2ebe3e599:0xde67bf55b46e3b3e!2sIKEA+Wroc%C5%82aw!8m2!3d51.0475087!4d16.9552196!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d51.0469628!4d16.9555602 (zaraz przy zatoczce ale 'wewnątrz' Ikei) przez 8 dni. Przez ten czas nie stało się z nim absolutnie nic. Dodatkowo obok stało kilka aut, które wyglądają jakby nikt ich nie ruszył stamtąd przez dłuższy czas. Dodatkowo miejsce to znajduje się w polu widzenia co najmniej dwóch kamer.

Parking nie ma udostępnionego żadnego regulaminu ani na stronie ani na terenie parkingu (tak, specjalnie zrobiłem sobie spacerek żeby mieć co do tego pewność).

Podsumowując - sam bez pewnej informacji bałem się zostawić tam auto na dłużej ale zaryzykowałem i na auto nawet nikt nie pierdnął.

Data: 2018-03-19 11:33:05
Autor: J.F.
Użytkownik  grzesiekpaulewicz napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:51d16808-4545-4617-95d2-662082f66003@googlegroups.com...
[...]

No coz, kiedys ktos sie zdenerwuje.
A teraz jeszcze zakaz handlu w niedziele - moze sie rzucac w oczy, albo nawet sie okaze ze do poniedzialku parking zamkniety.

J.

Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?