Gdzie może trafić Monta?

Data: 2009-11-18 02:25:42
Autor: kosma84
Gdzie może trafić Monta?
Jak myślicie gdzie Warriors mogą wytransferować Monte Ellisa? Taki
strzelec na pewno przydałby się niejednym zespole. Kłopotem może byc
jego 11 milionów za sezon i markotny charakter. Typy transferowe:
- Wolves, wzieliby go z pocałowaniem ręki tylko za kogo? Za pick
Rubio? Aż tyle Monta nie jest warty
- Bulls, wymiana za Salmonsa i Pargo? Salmons ma strasznie słaby
sezon, Bulls przydałby się taki gracz za Gordona
- Bucks, oddać starszego i kontuzjogennego Redda.
- Knicks, im przydałby się nawet Maciek Zieliński

Data: 2009-11-18 02:31:26
Autor: Leszczur
Gdzie może trafić Monta?
On 18 Lis, 11:25, kosma84 <kosm...@o2.pl> wrote:
[...]

Naaaah. Monta grajacy w triangle offense??? NFW.

- Bulls, wymiana za Salmonsa i Pargo? Salmons ma strasznie słaby
sezon, Bulls przydałby się taki gracz za Gordona.

Monta nie rzuca za 3 i stylem za bardzo pokrywa sie z Rosem.
Juz predzej widze Bulls kupujacych Kapono niz Ellisa.

- Bucks, oddać starszego i kontuzjogennego Redda.

Tu GSW musieliby dolozyc kogos za circa 4M$. Azubuike? ;-)

- Knicks, im przydałby się nawet Maciek Zieliński

Tylko jesli GSW wezma Jeffriesa.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-18 02:37:39
Autor: sooobi
Gdzie może trafić Monta?
> - Knicks, im przydałby się nawet Maciek Zieliński

Tylko jesli GSW wezma Jeffriesa.

Albo Currego:) w koncu pgg ma wysokie, Nelson moze sie skusi,
Jefferies za dobrze broni zeby grac w GSW:) W koncu juz sciagnal speca
od obrony w osobie Radmana:)

Data: 2009-11-18 02:51:44
Autor: Leszczur
Gdzie może trafić Monta?
On 18 Lis, 11:37, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Tylko jesli GSW wezma Jeffriesa.

Albo Currego:) w koncu pgg ma wysokie, Nelson moze sie skusi,

No faktycznie! I moze nawet nie musieliby dorzucac przyszlorocznego
picku ;-)

Jefferies za dobrze broni zeby grac w GSW:) W koncu juz sciagnal speca
od obrony w osobie Radmana:)

Ale na jak dlugo - przeciez sezon snowboardowy zaczyna sie lada
dzien ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-18 11:59:12
Autor: s
Gdzie może trafić Monta?
Jefferies za dobrze broni zeby grac w GSW:) W koncu juz sciagnal speca
od obrony w osobie Radmana:)

Ale na jak dlugo - przeciez sezon snowboardowy zaczyna sie lada
dzien ;-)

Ciekawe, czy Radman z Monta sie teraz dogadaja i wymysla sobie jakis wspolny sport ekstremalny...

Pozdr

Data: 2009-11-18 03:03:13
Autor: sooobi
Gdzie może trafić Monta?
On 18 Lis, 11:59, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Ale na jak dlugo - przeciez sezon snowboardowy zaczyna sie lada
> dzien ;-)

Ciekawe, czy Radman z Monta sie teraz dogadaja i wymysla sobie jakis
wspolny sport ekstremalny...

Kurde teraz mnie olsnilo, nie dalej jak 2 dni temu Monta powiedzial ze
jest jedynym dobrym obronca w zespole i ktos po Jaxie musi przejac
obowiazki w obronie i na pewno to nie bedzie on, bo on juz wiecej nie
udzwignie, to Nelly uzmyslowil mu ze to Radman jest teraz numerem 1 w
obronie i niech monta nie zaprzata sobie glowy najlepszym graczem
rywali bo teraz to dzialka Radmana, ahh ten Nelly przebiegla bestia.

Data: 2009-11-18 12:53:12
Autor: wiLQ
Gdzie może trafić Monta?
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ale na jak dlugo - przeciez sezon snowboardowy zaczyna sie lada
> dzien ;-)

Ciekawe, czy Radman z Monta sie teraz dogadaja i wymysla sobie jakis wspolny sport ekstremalny...

Snowboard z napedem motorowerowym? Czy raczej "oddaj mi pilke gamoniu"? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-18 12:47:01
Autor: wiLQ
Gdzie może trafić Monta?
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> Rubio? Aż tyle Monta nie jest warty

Naaaah. Monta grajacy w triangle offense??? NFW.

Lepsze pytanie brzmi dlaczego tam graja triangle offense?
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-18 04:07:26
Autor: Leszczur
Gdzie może trafić Monta?
On 18 Lis, 12:47, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Naaaah. Monta grajacy w triangle offense??? NFW.

Lepsze pytanie brzmi dlaczego tam graja triangle offense?

To akurat jest proste - słaba druzyna prowadzona przez ucznia
Jacksona.
Gorzej, ze Sessions nie bardzo jarzy o co chodzi i przez to nie
dostaje minut.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-18 06:35:04
Autor: sooobi
Gdzie może trafić Monta?
On 18 Lis, 13:07, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

Jacksona.
Gorzej, ze Sessions nie bardzo jarzy o co chodzi i przez to nie

taak? a ja slyszalem ze akurat radzis sobie z trokatami bardzo dobrze,
tylko po prostu jest za slaby zeby grac wiecej

Data: 2009-11-18 06:41:02
Autor: Leszczur
Gdzie może trafić Monta?
On 18 Lis, 15:35, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

taak? a ja slyszalem ze akurat radzis sobie z trokatami bardzo dobrze,
tylko po prostu jest za slaby zeby grac wiecej

No to mniej sluchaj a wiecej czytaj.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-18 06:51:19
Autor: sooobi
Gdzie może trafić Monta?
> taak? a ja slyszalem ze akurat radzis sobie z trokatami bardzo dobrze,
> tylko po prostu jest za slaby zeby grac wiecej

No to mniej sluchaj a wiecej czytaj.

to poprosze linka

Data: 2009-11-18 07:03:54
Autor: Leszczur
Gdzie może trafić Monta?
On 18 Lis, 15:51, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> No to mniej sluchaj a wiecej czytaj.

to poprosze linka

A poszukaj sobie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-18 07:16:07
Autor: sooobi
Gdzie może trafić Monta?
On 18 Lis, 16:03, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> to poprosze linka

A poszukaj sobie.

Znalazlem takie cos, z 2 listopada:

Ramon Sessions played 31 minutes on Sunday, and Wolves coach Kurt
Rambis described his control of the triangle offense as "exceptional."

Data: 2009-11-19 01:25:42
Autor: Leszczur
Gdzie może trafić Monta?
On 18 Lis, 16:16, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> A poszukaj sobie.

Znalazlem takie cos, z 2 listopada:

Ramon Sessions played 31 minutes on Sunday, and Wolves coach Kurt
Rambis described his control of the triangle offense as "exceptional."

A ja znalazlem takie coś: "Ramon Sessions bedzie dostawał wiecej minut
o ile zacznie robic to co do niego nalezy".

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-19 01:43:21
Autor: sooobi
Gdzie może trafić Monta?
On 19 Lis, 10:25, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

A ja znalazlem takie coś: "Ramon Sessions bedzie dostawał wiecej minut
o ile zacznie robic to co do niego nalezy".

Sluchaj po prostu nie slyszalem narzekan ze nie radzi sobie z
trojkami, cytat ktory wkleilem przedstawia sprawe zupelnie inaczej.
Jesli masz jakis material ktory przedstawia to inaczej to poprosze
linka.

Data: 2009-11-19 01:58:43
Autor: Leszczur
Gdzie może trafić Monta?
On 19 Lis, 10:43, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

trojkami, cytat ktory wkleilem przedstawia sprawe zupelnie inaczej.
Jesli masz jakis material ktory przedstawia to inaczej to poprosze

Cytat przedstawia zadowolenie Rambisa po jednym meczu. Wypowiedz do
ktorej ja sie odnosilem tez pochodzi z poczatku tygodnia. Widocznie z
ta egzekucja trojkatow roznie bywa.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-18 08:52:26
Autor: kosma84
Gdzie może trafić Monta?
No i temat o Moncie zboczył na trójkąty. Ale wracając do tematu:

- Clippers - Baron Davis back to GSW!!!
- Houston - sprawdziłby się na dwójce przy Brooksie
- Philly - brakuje im strzelb, ale przeciez Golden State Dalembert nie
jest potrzebny
- Phoenix - za Dragica i Lopeza?
- Sacramento - za Garcie i Hawesa?

Data: 2009-11-18 10:39:33
Autor: Leszczur
Gdzie może trafić Monta?
On 18 Lis, 17:52, kosma84 <kosm...@o2.pl> wrote:
No i temat o Moncie zboczył na trójkąty. Ale wracając do tematu:

- Clippers - Baron Davis back to GSW!!!

No t oby była dopiero ironia losu.

- Houston - sprawdziłby się na dwójce przy Brooksie

A za kogo mialby tam pojsc?

- Philly - brakuje im strzelb, ale przeciez Golden State Dalembert nie jest potrzebny

Jeszcze jeden wysoki do kolekcji przesiadujacej na lawce.

- Phoenix - za Dragica i Lopeza?

I za kogo jeszcze? Monta kosztuje 11M$, Dragic i Lopez nieco ponad 3.
Dlatego pisalem - spuscic Barbose, ktory w GSW pasowalby w sam raz.

- Sacramento - za Garcie i Hawesa?

Dwoch cennych zawodnikow za Ellisa, ktory wyrywałby piłkę z rąk
Martinowi? Nope.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-19 23:04:23
Autor: wiLQ
Gdzie może trafić Monta?
kosma84 napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

No i temat o Moncie zboczył na trójkąty.

Bo byc moze trejd Monty bedzie wymagal trzeciej druzyny ;->

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-18 14:08:42
Autor: wiLQ
Gdzie może trafić Monta?

> [...]

Jacksona.
Gorzej, ze Sessions nie bardzo jarzy o co chodzi i przez to nie

Czyli innymi slowy zawodnicy maja sie dostosowac do systemu, a nie
system do graczy? Powiedzialbym, ze kiepsko to wrozy Wolves.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-18 06:04:05
Autor: Leszczur
Gdzie może trafić Monta?
On 18 Lis, 14:08, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Czyli innymi slowy zawodnicy maja sie dostosowac do systemu, a nie
system do graczy? Powiedzialbym, ze kiepsko to wrozy Wolves.

Ale mnie to zastanawia juz od lat, ze bardzo czesto trenerzy nie
dostosowuja koncepcji do posiadanego talentu, a probuja czegos
odwrotnego. Wielki jest bezwład przyzwyczajenia.
Skiles chcial rok temu zrobic z Bucks klub wygrywajacy obroną. Yeaah!

Chlubnym wyjatkiem bedzie tu Adelman, ktory diametralnie zmienil
strategie w tym sezonie i z klubu defensywnego grającego chodzony
baseket zrobil ofensywną druzyne biegajaca w kazdej akcji.

Ale wracajac do Wolves - trojkaty moga miec tu sens. Mozliwe, ze Al
jest najlepszy w izolacjach, ale te wszystkie Gomesy, Brewery i Flynny
powinny latwiej zdobywac statsy w taki systemie. Mlodzi sa - moga caly
czas byc w ruchu. Tylko rozgrywaniem powinien sie zajac Sessions :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-18 06:37:29
Autor: sooobi
Gdzie może trafić Monta?
Ale mnie to zastanawia juz od lat, ze bardzo czesto trenerzy nie
dostosowuja koncepcji do posiadanego talentu, a probuja czegos
odwrotnego.

Ano sa trenerzy tacy i tacy. Sloan tez gra swoja koszykowke mase lat
niezaleznie od tego jaki ma sklad. Adelman sie dostosowywuje do danej
sytuacji. Co kto lubi

Data: 2009-11-18 06:36:13
Autor: sooobi
Gdzie może trafić Monta?

> [...]

Czyli innymi slowy zawodnicy maja sie dostosowac do systemu, a nie
system do graczy? Powiedzialbym, ze kiepsko to wrozy Wolves.

taka sama taktyke wyznaje tez larry brown? Jax tez taka stosuje, czemu
to zle wrozy?

Data: 2009-11-18 17:10:51
Autor: wiLQ
Gdzie może trafić Monta?
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> system do graczy? Powiedzialbym, ze kiepsko to wrozy Wolves.

taka sama taktyke wyznaje tez larry brown? Jax tez taka stosuje, czemu

Brown ma taka wladze w klubie, ze predzej czy pozniej [zwykle predzej]
wyprzedaje pol skladu sciagajac zawodnikow, ktorzy mu pasuja. Druzyny
Jaxa bardziej subtelnie, ale tez wg mnie byly konstruowane pod trojkaty.
W Wolves tego podejscia na razie nie widac, natomiast widac
kolekcjonowanie mlodziakow na przyszlosc, wiec nieodpowiedni system moze
tylko obnizyc wartosc tychze zawodnikow.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-19 00:51:36
Autor: sooobi
Gdzie może trafić Monta?
On 18 Lis, 17:10, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

kolekcjonowanie mlodziakow na przyszlosc, wiec nieodpowiedni system moze
tylko obnizyc wartosc tychze zawodnikow.

Ale trojkaty sa bardzo fajnym system dla mlodych zawodnikow, wymuszaja
i ucza gry bez pilki.

Data: 2009-11-19 01:22:55
Autor: Leszczur
Gdzie może trafić Monta?
On 19 Lis, 09:51, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> tylko obnizyc wartosc tychze zawodnikow.

Ale trojkaty sa bardzo fajnym system dla mlodych zawodnikow, wymuszaja

Ale trojkaty wymagaja tez zaangazowania w gre mozgu, a nie tylko
miesni. Stad najlepiej wychodza weteranom.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-19 01:42:21
Autor: sooobi
Gdzie może trafić Monta?

> Ale trojkaty sa bardzo fajnym system dla mlodych zawodnikow, wymuszaja
> i ucza gry bez pilki.

Ale trojkaty wymagaja tez zaangazowania w gre mozgu, a nie tylko
miesni. Stad najlepiej wychodza weteranom.

A niech sie mlodziez uczy za mlodu myslenia.

Data: 2009-11-19 23:04:43
Autor: wiLQ
Gdzie może trafić Monta?
> [...]

> tylko obnizyc wartosc tychze zawodnikow.

Ale trojkaty sa bardzo fajnym system dla mlodych zawodnikow, wymuszaja

I nie jest zadna przeszkoda, ze prawie nikt nie potrafi rzucac?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-20 00:55:28
Autor: sooobi
Gdzie może trafić Monta?

> Ale trojkaty sa bardzo fajnym system dla mlodych zawodnikow, wymuszaja
> i ucza gry bez pilki.

I nie jest zadna przeszkoda, ze prawie nikt nie potrafi rzucac?

Nie, kazda taktyka ktora wymaga gry bez pilki i myslenia mi sie podoba
i bede ja popieral.

Data: 2009-11-20 10:05:48
Autor: s
Gdzie moz.e trafic' Monta?

Nie, kazda taktyka ktora wymaga gry bez pilki i myslenia mi sie podoba
i bede ja popieral.

A probowales kiedys swoich sil w szachach?
To mogloby byc cos dla Ciebie :-)

Pozdr

Data: 2009-11-20 01:05:12
Autor: sooobi
Gdzie moz.e trafic' Monta?
On 20 Lis, 10:05, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Nie, kazda taktyka ktora wymaga gry bez pilki i myslenia mi sie podoba
> i bede ja popieral.

A probowales kiedys swoich sil w szachach?
To mogloby byc cos dla Ciebie :-)

pewnie bardzo chetnie z kims zagram na kurniku?
sa chetni?
trad dawaj skopie ci dupe

Data: 2009-11-20 10:15:16
Autor: s
Gdzie moz.e trafic' Monta?

pewnie bardzo chetnie z kims zagram na kurniku?
sa chetni?

Dawno nie gralem i nigdy nie mialem pojecia wiele wiekszego, nizli zasady poruszania figur, ale co mi tam ...:-)

Pozdr

Data: 2009-11-20 01:32:10
Autor: Leszczur
Gdzie moz.e trafic' Monta?
On 20 Lis, 10:15, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> pewnie bardzo chetnie z kims zagram na kurniku?
> sa chetni?

Dawno nie gralem i nigdy nie mialem pojecia wiele wiekszego, nizli
zasady poruszania figur, ale co mi tam ...:-)

A tam - Bart nie jest taki mocny. Nie gralem w szachy ze 20 lat,
rozegralismy ze 12 partii a wynik mielismy w okolicach remisu
(aczkolwiek trzeba oodac sprawiedliwosc, ze z przewaga Bartka).
Dasz rade :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-20 01:48:05
Autor: sooobi
Gdzie moz.e trafic' Monta?

> [...]

A tam - Bart nie jest taki mocny. Nie gralem w szachy ze 20 lat,
rozegralismy ze 12 partii a wynik mielismy w okolicach remisu

ja pierdziele serio gralismy ze 12 partii? czarna dziura nie pamietam
nic:(

Data: 2009-11-20 02:07:31
Autor: Leszczur
Gdzie moz.e trafic' Monta?
On 20 Lis, 10:48, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> rozegralismy ze 12 partii a wynik mielismy w okolicach remisu

ja pierdziele serio gralismy ze 12 partii? czarna dziura nie pamietam

Gralismy, gralismy. Najpierw poległem w 3 kolejnych bez wiekszego
problemu, ale potem bylo duzo lepiej. W efekcie wygrales chyba 7-5.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-20 02:10:49
Autor: sooobi
Gdzie moz.e trafic' Monta?
On 20 Lis, 11:07, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

Gralismy, gralismy. Najpierw poległem w 3 kolejnych bez wiekszego
problemu, ale potem bylo duzo lepiej. W efekcie wygrales chyba 7-5.

Ale mam dziury. Zauwyazaylem ze mam klopoty z pamietacia.
Ostatnio znajomy sie mnie pytal co robilem w sobote, oto jak wygladala
moja odpowiedz:
- po 5 sekundach sobota sobota, to znaczy ze robilem barki
- potem hmm sobota, co jeszcze robilem w sobote, i czarna dziura...
- po 15 sekundach, blysk aaaa jak moglem zapomniec gralem w DRAGON
AGE!!!!!!!!!!

Data: 2009-11-20 02:36:04
Autor: Leszczur
Gdzie moz.e trafic' Monta?
On 20 Lis, 11:10, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

- potem hmm sobota, co jeszcze robilem w sobote, i czarna dziura...
- po 15 sekundach, blysk aaaa jak moglem zapomniec gralem w DRAGON

LOL.

Data: 2009-11-20 10:46:27
Autor: s
Gdzie moz.e trafic' Monta?
Leszczur pisze:
[...]

Nie dalem...

Ale go jeszcze dopadne :-)

Pozdr

Data: 2009-11-20 01:49:13
Autor: Leszczur
Gdzie moz.e trafic' Monta?
On 20 Lis, 10:46, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]
> rozegralismy ze 12 partii a wynik mielismy w okolicach remisu
> (aczkolwiek trzeba oodac sprawiedliwosc, ze z przewaga Bartka).

Nie dalem...

Mała probka :-)

Ale go jeszcze dopadne :-)

W razie czego mam nowy kij do baseballa i wiem gdzie chlopak
mieszka ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-20 01:55:43
Autor: sooobi
Gdzie moz.e trafic' Monta?
> Nie dalem...

Mała probka :-)

hahah, to Ci sie udalo:)
efekt malej probki mnie powala.

Przy okazji Josha Smitha tez mowimy o malej probce bo zagral dopiero
12meczy na wysokim poziomie. Ale przeciez dla Polskich czy
Europejskich lig 12 meczy to polowa sezonu...

Data: 2009-11-20 02:04:39
Autor: Leszczur
Gdzie moz.e trafic' Monta?
On 20 Lis, 10:55, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Mała probka :-)

hahah, to Ci sie udalo:)
efekt malej probki mnie powala.

A ile razy graliscie? 20? 50? 200?
Szachy sa jak marsz po polu minowym. Jeden falszywy ruch i lezysz (a w
zasadzie lecisz).
Nawet kilkanascie naszych partii nie oddaje pelnego obrazu. W
rzeczywistosci mozesz byc znacznie lepszym szachista ode mnie. Moze
tez byc odwrotnie.
Podobnie jak w tym naszym pojedynku w rzutach za 3 - wygrales
minimalnie, podczas, gdy teoretycznie powinienes wygrac z bardzo duza
przewaga. Wszystkie czynniki byly na Twoja korzysc -  aktywny zawodnik
versus niedzielny koszykarz majacy pilke w rekach dwa razy do roku,
wiek, kondycja, ulozenie rzutu, wzrost. A mimo tego pojedynek byl
bardzo wyrownany. Wlasnie dlatego, ze to byla mala probka. Przy
200-300 rzutach - roznica bylaby prawdopodobnie duzo wieksza.

Przy okazji Josha Smitha tez mowimy o malej probce bo zagral dopiero
12meczy na wysokim poziomie.

Yup. To za malo, zeby wyciagac daleko idace wnioski. Ze niby Josh jest
teraz w Top10 ligi? Dzis moze i jest, ale czy bedzie w kwietniu? O tym
wcale nie byłbym przekonany.

Ale przeciez dla Polskich czy Europejskich lig 12 meczy to polowa sezonu....

I moze dlatego polskie czy europejskie gwiazdy tak rzadko robią
prawdziwą karierę za oceanem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-20 02:15:53
Autor: sooobi
Gdzie moz.e trafic' Monta?
> Przy okazji Josha Smitha tez mowimy o malej probce bo zagral dopiero
> 12meczy na wysokim poziomie.

Yup. To za malo, zeby wyciagac daleko idace wnioski. Ze niby Josh jest
teraz w Top10 ligi?

No wlasnie zobacz jaka ciekawostka gdyby gral na przyklad w Hiszpani
juz byloby o nim glosno jako najlepszym graczu ligi ACB po POLOWIE
SEZONU!

Data: 2009-11-20 11:13:28
Autor: lorak
Gdzie moz.e trafic' Monta?
Leszczur pisze:
[...]

no nie bardzo - jeśli jesteś lepszym szachistą, np. masz lepiej opanowane debiuty i końcówki, a do tego jeszcze jesteś bardziej ograny, to zdecydowaną większość partii będziesz wygrywał.

Data: 2009-11-20 02:35:16
Autor: Leszczur
Gdzie moz.e trafic' Monta?
On 20 Lis, 11:13, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

opanowane debiuty i końcówki, a do tego jeszcze jesteś bardziej ograny,
to zdecydowaną większość partii będziesz wygrywał.

Ale w chwili gdy masz dwoch "zawodnikow - amatorow" z czego jeden gra
regulenie, drugi wchodzi po przerwie i wynik oscyluje w okolicach
remisu, ale graja ze soba niewiele partii to rownie niewiele da sie
powiedziec o ich wzajemnej relacji. W tym wypadku - caly mecz wygral
Bartek, ale odrzucajac partie, ktore przegralem frajersko przez brak
ogrania - przewage mialem ja.
W prawidlowych warunkach powinno byc tak, ze obaj sie przygotowujemy
sie do meczu, rozgrywamy powiedzmy 3x po 12 partii i wtedy wyciagamy
wnioski .

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-20 11:51:09
Autor: lorak
Gdzie moz.e trafic' Monta?
Leszczur pisze:
[...]

da się. na kurniku partie są chyba zapisywane, więc spokojnie można na to spojrzeć i powiedzieć, który z was był lepszy, tzn. który miał - używając języka koszykarskiego - jakieś zagrywki, a który biegał jak warriors ;)

Data: 2009-11-20 03:51:00
Autor: Leszczur
Gdzie moz.e trafic' Monta?
On 20 Lis, 11:51, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

to spojrzeć i powiedzieć, który z was był lepszy, tzn. który miał -
używając języka koszykarskiego - jakieś zagrywki, a który biegał jak

A to od razu mowie, ze moja gra jest zorganizowana niczym obrona
Raptors :-)
Nie spodziewaj sie u mnie zobaczyc obrony Alechina ;-)
Raczej reaguje na bledy niz je wymuszam.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-20 01:42:03
Autor: sooobi
Gdzie moz.e trafic' Monta?
> [...]

Dawno nie gralem i nigdy nie mialem pojecia wiele wiekszego, nizli
zasady poruszania figur, ale co mi tam ...:-)

Panie Mróz taka ucieczka? Toz to sportowcom nie przystaje:)

Data: 2009-11-20 10:47:18
Autor: s
Gdzie moz.e trafic' Monta?
Panie Mróz taka ucieczka? Toz to sportowcom nie przystaje:)

Szachistom i owszem.
A ja nawet nie szachista.

Noo, chociaz w czyms jestes lepszy, gratki!:-)

Pozdr

Data: 2009-11-20 01:47:06
Autor: sooobi
Gdzie moz.e trafic' Monta?
On 20 Lis, 10:47, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Panie Mróz taka ucieczka? Toz to sportowcom nie przystaje:)

Szachistom i owszem.
A ja nawet nie szachista.

Noo, chociaz w czyms jestes lepszy, gratki!:-)

A chcesz znowu zlapac offensa?:)

Data: 2009-11-20 10:58:38
Autor: s
Gdzie moz.e trafic' Monta?
Noo, chociaz w czyms jestes lepszy, gratki!:-)

A chcesz znowu zlapac offensa?:)

A w ryj chcesz?:-)

Nie przypominam sobie zadnego ofensa.
Ale Twoja skutecznosc in my face - i owszem.

Ktos liczyl, z ogladajacych filmik, jaki mial FG Bartek vs ja?

Pozdr

Data: 2009-11-20 11:39:32
Autor: L'e-szczur
Gdzie moz.e trafic' Monta?

A w ryj chcesz?:-)

Nie przypominam sobie zadnego ofensa.
Ale Twoja skutecznosc in my face - i owszem.

Ktos liczyl, z ogladajacych filmik, jaki mial FG Bartek vs ja?

Nie, ale powiedzmy sobie to uczciwie - FG% Bartka nie powala nawet jesli gra on przeciwko krzesłom. :-) Wiec w ewentualnym wyniku nie upatrywalbym jakiejs szczegolnej Twojej roli ;-)
BTW ofensa zrobil Bartek i jest to na taśmie. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-20 02:59:48
Autor: sooobi
Gdzie moz.e trafic' Monta?

> [...]

Wiec w ewentualnym wyniku nie upatrywalbym jakiejs szczegolnej Twojej roli ;-)
BTW ofensa zrobil Bartek i jest to na taśmie.

bzdura i stek klamstw
http://www.wnba.pl/index.php?option=com_wnba&task=mecz&te=2137&Itemid=31
na poparcie box score jest takze mecz w formie video:)

ps: kazda wygrana Tomka druzyny to malutki kroczek w klepnieciu dealu
miedzy nami:)

Data: 2009-11-20 03:56:17
Autor: Leszczur
Gdzie moz.e trafic' Monta?
On 20 Lis, 11:59, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Wiec w ewentualnym wyniku nie upatrywalbym jakiejs szczegolnej Twojej roli ;-)
> BTW ofensa zrobil Bartek i jest to na taśmie.

Prawda - na wlasne oczy widziałem. :-P

http://www.wnba.pl/index.php?option=com_wnba&task=mecz&te=2137&Itemid=31
na poparcie box score jest takze mecz w formie video:)

Dwie uwagi:
1. Nawet Al Bundy miał mecz w ktorym zdobyl 3 przylożenia.
2. Widocznie Piaskersi w tym roku grają w obronie gorzej od krzeseł.

ps: kazda wygrana Tomka druzyny to malutki kroczek w klepnieciu dealu
miedzy nami:)

No to veto! Czescia wymiany nie moze byc rzecz nie majaca zwiazku z
ligą!
A jak może to ja oferuję 1000PLN w gotowce za zawodnika z Top5
ligi. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-20 15:05:24
Autor: wiLQ
Gdzie moz.e trafic' Monta?
> [...]

Dwie uwagi:
1. Nawet Al Bundy miał mecz w ktorym zdobyl 3 przylożenia.

ROTFL.

> [...]

ligą!
A jak może to ja oferuję 1000PLN w gotowce za zawodnika z Top5

Po to by wygrac 500zl? Radocha z wygranej niby bezcenna, a jednak ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-20 04:03:19
Autor: Leszczur
Gdzie moz.e trafic' Monta?
On 20 Lis, 11:59, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
bzdura i stek klamstwhttp://www.wnba.pl/index.php?option=com_wnba&task=mecz&te=2137&Itemid=31
na poparcie box score jest takze mecz w formie video:)

A tu jest mecz lepiej odzwierciedlajacy Twoje faktycznie umiejetnosci
rzutowe:
http://www.wnba.kei.pl/wnba2007//index.php?option=com_wnba&task=mecz&te=2101&Itemid=35

Rozumiem, ze w tym wypadku materiał video nie przetrwał próby czasu? ;-

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-20 06:44:24
Autor: sooobi
Gdzie moz.e trafic' Monta?
On 20 Lis, 13:03, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> na poparcie box score jest takze mecz w formie video:)

A tu jest mecz lepiej odzwierciedlajacy Twoje faktycznie umiejetnosci

eee tutaj po prostu nie wpadalo za 3:)

Rozumiem, ze w tym wypadku materiał video nie przetrwał próby czasu? ;-

nie wiem, mecze nagrywa Tomka brat:) ostatni mecz byl najnowszym wiec
jeszcze nie zdazyl go skasowac.

Data: 2009-11-20 12:04:17
Autor: s
Gdzie moz.e trafic' Monta?
ps: kazda wygrana Tomka druzyny to malutki kroczek w klepnieciu dealu
miedzy nami:)

Takie akty szczerosci to juz zachowaj dla siebie ;-P

Bo teraz to liga bedzie jeszcze bardziej wnikliwym okiem patrzec na oferty trejdow "kiperowych" z udzialem Ciebie i Tomka.

Pozdr

Data: 2009-11-20 03:04:58
Autor: sooobi
Gdzie moz.e trafic' Monta?
On 20 Lis, 11:39, "L'e-szczur" <leszc...@onet.eu> wrote:

> A w ryj chcesz?:-)

> Nie przypominam sobie zadnego ofensa.
> Ale Twoja skutecznosc in my face - i owszem.

> Ktos liczyl, z ogladajacych filmik, jaki mial FG Bartek vs ja?

ja chcialem tylko przypomniec ze moja druzyna wygrala tylko raz i to
byl ten mecz kiedy postanowilem grac samemu i zdemolowalem rywali:)

Data: 2009-11-20 03:58:03
Autor: Leszczur
Gdzie moz.e trafic' Monta?
On 20 Lis, 12:04, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

ja chcialem tylko przypomniec ze moja druzyna wygrala tylko raz i to
byl ten mecz kiedy postanowilem grac samemu i zdemolowalem rywali:)

ROTFL. Widzialem te demolke. Kozackie wjazdy - dwa sie udaly, 5
skonczylo sie stratami.
Wygralismy mecz w ktorym trafialem za 3 - wiec zasluga jest moja. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-20 12:10:20
Autor: s
Gdzie moz.e trafic' Monta?
ja chcialem tylko przypomniec ze moja druzyna wygrala tylko raz

Aha.

Pozdr

Data: 2009-11-20 11:53:35
Autor: s
Gdzie moz.e trafic' Monta?
[...]

Bez przesady, nie mozna tak krzywdzic Bartka!
Z pewnoscia jego sredni FG > 0%

Pozdr

Data: 2009-11-20 11:08:12
Autor: lorak
Gdzie moz.e trafic' Monta?
sooobi pisze:
[...]

a jaki poziom prezentujesz Sobi, ktora kategoria?

Data: 2009-11-20 02:17:45
Autor: sooobi
Gdzie moz.e trafic' Monta?
On 20 Lis, 11:08, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
sooobi pisze:

> pewnie bardzo chetnie z kims zagram na kurniku?
> sa chetni?
> trad dawaj skopie ci dupe

a jaki poziom prezentujesz Sobi, ktora kategoria?

kategoria: "najlepiej gram po 3 piwach" :)
troche gralem, troche godzin spedzielm nad chessmasterem, 2 razy udalo
mi sie wygrac z kolesiami ktorzy kiedys grali w klubach. Bo w
internecie to nie mam pojecia z kim grywam.

Data: 2009-11-20 11:13:52
Autor: s
Gdzie moz.e trafic' Monta?
a jaki poziom prezentujesz Sobi, ktora kategoria?

Lepszy niz ja :-D

Ale to zaden wyznacznik...

Pozdr

Data: 2009-11-18 02:36:06
Autor: sooobi
Gdzie może trafić Monta?
[...]

rotfl, joke of the day.
A powiedz mi kim jest Rubio ze Mona nie jest jego wart?

- Bulls, wymiana za Salmonsa i Pargo? Salmons ma strasznie słaby
sezon, Bulls przydałby się taki gracz za Gordona

Ale Monta gra podobny basket co Rose, wiec ihmo znaczniej bardziej im
sie przyda Salmons i Pargo niz ten kretyn Monta

- Bucks, oddać starszego i kontuzjogennego Redda.

A Golden myslisz przyjeli by Reeda i jego kontrakt? Jesli do Bucks to
tylko za spadajace kontrakty

Monta to debil i niech skisnie w tym Golden State razem z tym
popierdolencem Nelsonem. Widzieliscie kogo ten debil wyznacyzl na
40sekund przed koncem do pilnowania LeBrona podczas akcji 1 na 1?ehhh
rece opadaja

Data: 2009-11-18 03:08:54
Autor: Leszczur
Gdzie może trafić Monta?
On 18 Lis, 11:36, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Za pick Rubio? Aż tyle Monta nie jest warty

rotfl, joke of the day.
A powiedz mi kim jest Rubio ze Mona nie jest jego wart?

Przyszly najlepszy PG w NBA, dwukrotny MVP ligi oraz HoFer :-)

> [...]

Ale Monta gra podobny basket co Rose, wiec ihmo znaczniej bardziej im
sie przyda Salmons i Pargo niz ten kretyn Monta

Musisz kopiowac wszystko o czym pisze?

Monta to debil i niech skisnie w tym Golden State razem z tym popierdolencem Nelsonem.

Monta to przede wszystkim primadonna. Ja bym go dał do Spurs na jeden
sezon.
MAM! Zadne tam Spursy. Do Suns go dać! Za Barbose i Dragica!
Po pierwsze Nash i Hill wytprostuja mu swiatopoglad w dwa tygodnie.
Po drugie na Dragica nie da sie patrzec! Po trzecie bedzie 3-4 opcja w
ataku. Po piate bedzie mogla zapierdzielac w kazdej akcji ile sil w
nogach!
Po piate to sie nie stanie bo Suns nie chca placic LT.

Widzieliscie kogo ten debil wyznacyzl na 40sekund przed koncem do pilnowania LeBrona
podczas akcji 1 na 1?ehhh rece opadaja

Kogo?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-18 13:00:03
Autor: wiLQ
Gdzie może trafić Monta?
> [...]

> Rubio? Aż tyle Monta nie jest warty

rotfl, joke of the day.
A powiedz mi kim jest Rubio ze Mona nie jest jego wart?

Aktywem, a Monta coraz bardziej staje sie ciezarem.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-18 04:05:29
Autor: sooobi
Gdzie może trafić Monta?
On 18 Lis, 13:00, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> rotfl, joke of the day.
> A powiedz mi kim jest Rubio ze Mona nie jest jego wart?

Aktywem, a Monta coraz bardziej staje sie ciezarem.

Bo go Nelly zdeprawowal, jakby go Pop ustawil to moze by sie go
jeszcze naprostowalo, a wtedy dzieli ich przeeeeeeeeeeepasc.

Data: 2009-11-18 14:07:38
Autor: wiLQ
Gdzie może trafić Monta?

> Aktywem, a Monta coraz bardziej staje sie ciezarem.

Bo go Nelly zdeprawowal,

Ale on tez go stworzyl...

jakby go Pop ustawil to moze by sie go jeszcze naprostowalo,

... Pop by go wywalil za brak obrony.

a wtedy dzieli ich przeeeeeeeeeeepasc.

IMHO przy takich warunkach porownania nie maja sensu.
Bo gdyby Rubio trafil do Popa...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-18 06:35:41
Autor: sooobi
Gdzie może trafić Monta?
> jakby go Pop ustawil to moze by sie go jeszcze naprostowalo,

.. Pop by go wywalil za brak obrony.

przeciez to najlepszy obronca w golden state

> a wtedy dzieli ich przeeeeeeeeeeepasc.

IMHO przy takich warunkach porownania nie maja sensu.
Bo gdyby Rubio trafil do Popa...

....to nadal nic by z niego nie bylo:)

Data: 2009-11-18 06:43:20
Autor: Leszczur
Gdzie może trafić Monta?

> .. Pop by go wywalil za brak obrony.

przeciez to najlepszy obronca w golden state

I co nam to mowi o pozostalych zawodnikach?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-18 11:37:49
Autor: s
Gdzie może trafić Monta?
kosma84 pisze:
[...]

Musieliby Wolves kogos wygasajacego dodac. Blount? Cardinal?
IMO mialoby sens, gdyby nie fakt, ze zbudowaliby sobie w ten sposob obwod co prawda silny, ale ni cholery niegrozny na obwodzie.

A kilka zespolow juz sie na takim "drobiazgu" przejechalo.

- Bulls, wymiana za Salmonsa i Pargo? Salmons ma strasznie słaby
sezon, Bulls przydałby się taki gracz za Gordona

Albo za Millera.
Tylko akurat Bulls chyba juz rebuilding skonczyli, a Monta moze byc ryzykownym budulcem "na doczepke".

- Bucks, oddać starszego i kontuzjogennego Redda.

O! Tu sie zgadzamy.
Duo Jennings - Monta wyglada nieglupio, o ile sie nie pozabijaja.

- Knicks, im przydałby się nawet Maciek Zieliński

Niet.
Knicks nie chca sie zatykac pod SC.

Chyba, zeby zrezygnowali z pomyslu pn "superstar duo" i sciagneli Monte za kontrakt wygasajacy w 2011 + zachete. Wowczas Monta mialby stanowic zachete dla LeBrona ale znowu - nie mam pewnosci, czy to odpowiednia zacheta jest...

Pozdr

Data: 2009-11-18 13:05:06
Autor: wiLQ
Gdzie może trafić Monta?
[...]

IMHO w Wolves zupelnie nie jest potrzebny...

- Bulls, wymiana za Salmonsa i Pargo? Salmons ma strasznie słaby
sezon, Bulls przydałby się taki gracz za Gordona

... ani w Bulls...

- Bucks, oddać starszego i kontuzjogennego Redda.

... ani w Bucks...

- Knicks, im przydałby się nawet Maciek Zieliński

... a Knicks gdyby go chcieli to tylko za Currego i Jeffriesa.

Raczej strzelalbym Kings za Udriha i Thomasa.

--
pzdr
wiLQ

Gdzie może trafić Monta?