Gdzie może trafić Monta?

Data: 2009-11-18 02:36:06
Autor: sooobi
Gdzie może trafić Monta?
On 18 Lis, 11:25, kosma84 <kosm...@o2.pl> wrote:
Jak myślicie gdzie Warriors mogą wytransferować Monte Ellisa? Taki
strzelec na pewno przydałby się niejednym zespole. Kłopotem może byc
jego 11 milionów za sezon i markotny charakter. Typy transferowe:
- Wolves, wzieliby go z pocałowaniem ręki tylko za kogo? Za pick
Rubio? Aż tyle Monta nie jest warty

rotfl, joke of the day.
A powiedz mi kim jest Rubio ze Mona nie jest jego wart?

- Bulls, wymiana za Salmonsa i Pargo? Salmons ma strasznie słaby
sezon, Bulls przydałby się taki gracz za Gordona

Ale Monta gra podobny basket co Rose, wiec ihmo znaczniej bardziej im
sie przyda Salmons i Pargo niz ten kretyn Monta

- Bucks, oddać starszego i kontuzjogennego Redda.

A Golden myslisz przyjeli by Reeda i jego kontrakt? Jesli do Bucks to
tylko za spadajace kontrakty

Monta to debil i niech skisnie w tym Golden State razem z tym
popierdolencem Nelsonem. Widzieliscie kogo ten debil wyznacyzl na
40sekund przed koncem do pilnowania LeBrona podczas akcji 1 na 1?ehhh
rece opadaja

Data: 2009-11-18 03:08:54
Autor: Leszczur
Gdzie może trafić Monta?
On 18 Lis, 11:36, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Za pick Rubio? Aż tyle Monta nie jest warty

rotfl, joke of the day.
A powiedz mi kim jest Rubio ze Mona nie jest jego wart?

Przyszly najlepszy PG w NBA, dwukrotny MVP ligi oraz HoFer :-)

> [...]

Ale Monta gra podobny basket co Rose, wiec ihmo znaczniej bardziej im
sie przyda Salmons i Pargo niz ten kretyn Monta

Musisz kopiowac wszystko o czym pisze?

Monta to debil i niech skisnie w tym Golden State razem z tym popierdolencem Nelsonem.

Monta to przede wszystkim primadonna. Ja bym go dał do Spurs na jeden
sezon.
MAM! Zadne tam Spursy. Do Suns go dać! Za Barbose i Dragica!
Po pierwsze Nash i Hill wytprostuja mu swiatopoglad w dwa tygodnie.
Po drugie na Dragica nie da sie patrzec! Po trzecie bedzie 3-4 opcja w
ataku. Po piate bedzie mogla zapierdzielac w kazdej akcji ile sil w
nogach!
Po piate to sie nie stanie bo Suns nie chca placic LT.

Widzieliscie kogo ten debil wyznacyzl na 40sekund przed koncem do pilnowania LeBrona
podczas akcji 1 na 1?ehhh rece opadaja

Kogo?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-18 13:00:03
Autor: wiLQ
Gdzie może trafić Monta?
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> - Wolves, wzieliby go z pocałowaniem ręki tylko za kogo? Za pick
> Rubio? Aż tyle Monta nie jest warty

rotfl, joke of the day.
A powiedz mi kim jest Rubio ze Mona nie jest jego wart?

Aktywem, a Monta coraz bardziej staje sie ciezarem.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-18 04:05:29
Autor: sooobi
Gdzie może trafić Monta?
On 18 Lis, 13:00, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> rotfl, joke of the day.
> A powiedz mi kim jest Rubio ze Mona nie jest jego wart?

Aktywem, a Monta coraz bardziej staje sie ciezarem.

Bo go Nelly zdeprawowal, jakby go Pop ustawil to moze by sie go
jeszcze naprostowalo, a wtedy dzieli ich przeeeeeeeeeeepasc.

Data: 2009-11-18 14:07:38
Autor: wiLQ
Gdzie może trafić Monta?

> Aktywem, a Monta coraz bardziej staje sie ciezarem.

Bo go Nelly zdeprawowal,

Ale on tez go stworzyl...

jakby go Pop ustawil to moze by sie go jeszcze naprostowalo,

... Pop by go wywalil za brak obrony.

a wtedy dzieli ich przeeeeeeeeeeepasc.

IMHO przy takich warunkach porownania nie maja sensu.
Bo gdyby Rubio trafil do Popa...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-18 06:35:41
Autor: sooobi
Gdzie może trafić Monta?
> jakby go Pop ustawil to moze by sie go jeszcze naprostowalo,

.. Pop by go wywalil za brak obrony.

przeciez to najlepszy obronca w golden state

> a wtedy dzieli ich przeeeeeeeeeeepasc.

IMHO przy takich warunkach porownania nie maja sensu.
Bo gdyby Rubio trafil do Popa...

....to nadal nic by z niego nie bylo:)

Data: 2009-11-18 06:43:20
Autor: Leszczur
Gdzie może trafić Monta?
On 18 Lis, 15:35, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> .. Pop by go wywalil za brak obrony.

przeciez to najlepszy obronca w golden state

I co nam to mowi o pozostalych zawodnikach?

Pozdro

L'e-szczur

Gdzie może trafić Monta?