Gdzie można dorobić czarne tablice rejestracyjne?

Data: 2009-07-29 16:53:23
Autor: Artur Manieczko
Gdzie można dorobić czarne tablice rejestracyjne?
Mam samochód z czarnymi tablicami rejestracyjnymi. Zaczynają źle
wyglądać, rdza i te sprawy.
Myślę sobie - dorobię sobie nowe, kiedyś były takie punkty na mieście
gdzie można było to zrobić. Ale od czasu jak weszły białe tablice i
hologramy przyklejane to punkty zniknęły.
Na allegro dorabiacze tablic mówią że mogą mi zrobić tablicę z napisem
"Młoda para" albo "Krzysiek" itp. ale normalnej tablicy nie zrobią.
Urząd Miasta mówi do mnie: proszę sobie wyrobić białe tablice. No i
jestem w kropce.

HELP.

Jestem z Gdańska, ale dopuszczam też inne możliwości.

Artur

Data: 2009-07-29 20:58:03
Autor: mic49
Gdzie można dorobić czarne tablice rejestracyj ne?
Obawiam się, że niestety czeka cię wymiana na białe... to właśnie
dlatego, żeby wszystkie stare wycofać - czarnych już nie robią. I
zmuszają do zmiany.

Michał

Data: 2009-07-30 08:06:51
Autor: PB
Gdzie można dorobić czarne tablice rejestracyjne?
Wed, 29 Jul 2009 20:58:03 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, mic49
napisał(a):

Obawiam się, że niestety czeka cię wymiana na białe... to właśnie
dlatego, żeby wszystkie stare wycofać - czarnych już nie robią. I
zmuszają do zmiany.

Czarne nie maja znaków legalizacyjnych. Wiec mozna je sobie chyba
nawet samodzielnie wyprodukowac - byleby mialy okreslone wymiary itp.
Ale trzebaby prawnika poprosic coby grzebnal w ostatnich przepisach z
czasow czarnych tablic - zeby nie bylo ze podrabiasz dokumenty;-)

Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2009-07-30 08:28:12
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 30 Jul 2009 08:06:51 +0200, PB napisał(a):

[...]

Znaleźć firmę która to jeszcze robi i zamówić. Te firmy nie robiły tylko
tablic (bo z tego się nie dało firmy utrzymać) więc coś powinno jeszcze
istnieć

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Chinski inzynier popelnil samobojstwo po tym gdy zgubil jeden z 16

Data: 2009-07-30 09:33:54
Autor: PB
Gdzie można dorobić czarne tablice rejestracyjne?
Thu, 30 Jul 2009 08:28:12 +0100, na pl.misc.samochody, Waldek Godel
napisał(a):

[...]

Tak mi sie przyomnialo jak sam probowalem dorobic czarna jak juz biale
ze 4 lata byly. Mialem taka firme pod nosem, na Gąbińskiej w waw.
Robili czarne, ale trzeba bylo mies skierowanie z WK. Bez tego ni
diabla gosc nie chcial zrobic, nawet jak mu chcialem po prostu oddac
starą i pogiętą blachę. Żadą skierowania i koniec. Na blachach alu
czarnych byl wytlaczany znak producenta i on byl chyba obowiazkowy,
wymagany przepisami. U mnie skonczylo sie zdjęciem blachy z auta i
mozolnym delikatnym klepaniem - po zabiegu wygladala jak nowka;-)))

Data: 2009-07-30 10:22:45
Autor: J.F.
Użytkownik "PB" <piotr.spam@biegala.pl> napisał w wiadomości news:d0908p2oap8y.x9qykepehs0c$.dlg40tude.net...
[...]

Trzeba go bylo poprosic zeby oryginalna blache pod prase podlozyl i nabil jeszcze raz, nic nie zmieniajac. :-)

Produkcja tablic od bardzo dawna byla u nas "scislego zarachowania". ale urzedy stosowne papierki wydawaly i legalnie mozna bylo zrobic.
Teraz to by trzeba bylo sprawdzic czy maja prawo odmowic w stosunku do czarnych tablic .. wniosek wyslac poczta i poczekac na decyzje z uzasadnieniem :-)

A nastapny problem - czy ktos jeszcze potrafi zrobic czarne tablice ?

Wychodzi na to ze najprosciej bedzie wymienic na biale [drogo] lub zabrac sie wlasnorecznie do roboty - w koncu to tylko dwie farby ..

J.

Data: 2009-07-30 06:20:50
Autor: to
Artur Manieczko wrote:

Mam samochód z czarnymi tablicami rejestracyjnymi. Zaczynają źle
wyglądać, rdza i te sprawy.

Ale po co chcesz to robić? Żeby lepiej wychodziły na fotkach? Czy może masz je przykręcone do Bentleya? ;)

--
cokolwiek

Data: 2009-07-30 08:13:19
Autor: PB
Gdzie można dorobić czarne tablice rejestracyjne?
Wed, 29 Jul 2009 16:53:23 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, Artur
Manieczko napisał(a):

Mam samochód z czarnymi tablicami rejestracyjnymi. Zaczynają źle
wyglądać, rdza i te sprawy.

a dopiero teraz zalapalem - rdza? TO masz jakies dramatycznie antyczne
blachy bo w ostatnich ok. 10 latach wydawania czarnych - byly one z
aluminium. Wez szczote druciana, zedrzyj lakier z nich. Puszeczka
czarnego spraya, puszeczka bialego, tasma papierowa i ognia... No
jeszcze przed sprayem daj jakis antykorozyjny towar.

Data: 2009-07-30 10:23:48
Autor: J.F.
Użytkownik "PB" <piotr.spam@biegala.pl> napisał w wiadomości news:1iz6e8jfyp2y7.x1jnz1vi0dx2$.dlg40tude.net...
a dopiero teraz zalapalem - rdza? TO masz jakies dramatycznie antyczne
blachy bo w ostatnich ok. 10 latach wydawania czarnych - byly one z
aluminium.

Z tych aluminiowych to potrafila farba odchodzic niezle ..

J.

Data: 2009-07-30 17:13:37
Autor: marjan
J.F. pisze:
[...]

No właśnie ja mam, ostatnie miesiące produkcji czarnych tablic, i farba odchodzi na potęgę. Jedną mam już całkiem przemalowaną przez lakiernika, drugą podmalowuję sobie od czasu do czasu czarnym lakierem do paznokci ;)
Zastanawiam się przy tym, czy łamię prawo, czy nie? Mogę sobie tak lakierem pojechać po tablicy, czy nie?

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Data: 2009-07-30 23:39:29
Autor: LA

Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości news:h4sdas$53h$1inews.gazeta.pl...
J.F. pisze:
[...]

Jak nie będzie mocno widać, że grzebane to możesz jechac spokojnie

Data: 2009-07-30 08:26:42
Autor: LEPEK
Artur Manieczko pisze:

Jestem z Gdańska, ale dopuszczam też inne możliwości.

Spróbuj może znaleźć kontakt (albo podjedź) do sklepiku motoryzacyjnego w wydziale UM na ul. Milskiego na Chełmie. Jak sam nie robi, to może wie, kto.

Coś mi świta, że na Szymanowskiego we Wrzeszczu dorabiali kiedyś - chyba w tej firmie, co uszczelki robi (na przeciw dawnego Znicza) - może im jeszcze maszyna została?

Pozdr,

--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-07-30 10:31:21
Autor: Hants
Gdzie można dorobić czarne tablice rejestracyjne?
"Artur Manieczko" <mistrzykos@googlemail.com> wrote in message news:02621cea-8f04-4697-af73-84bc10238cb9h11g2000yqb.googlegroups.com...

http://www.craigsplates.com/black-and-white-acrylic

Sprobuj jeszcze po drugiej stronie Europy
:-)

Data: 2009-07-30 10:59:41
Autor: Kuba \(aka cita\)
Gdzie można dorobić czarne tablice rejestracyjne?
Artur Manieczko wydusił z siebie te słowy:
(...)

a nie mozesz poświęcić jednego wieczoru na ich wyczyszczenie i pomalowanie?

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Gdzie można dorobić czarne tablice rejestracyjne?