Gdzie mozna kupic altimetr ?

Data: 2014-02-06 14:02:59
Autor: Fantom
Gdzie mozna kupic altimetr ?
Czy ozna gdzies kupic taniej cos takiego :
http://www.rosebikes.pl/article/sky-mounti-altimeter-- -pure-display-- /aid:20564

Bo z 80 zl z przesylka to troche duzo :(

Fantom

Data: 2014-02-06 05:29:30
Autor: rmikke
Gdzie mozna kupic altimetr ?
W dniu czwartek, 6 lutego 2014 14:02:59 UTC+1 użytkownik Fantom napisał:
Czy ozna gdzies kupic taniej cos takiego :

http://www.rosebikes.pl/article/sky-mounti-altimeter-- -pure-display-- /aid:20564

Bo z 80 zl z przesylka to troche duzo :(

Ale potrzebujesz altimetr (wysokościomierz), czy to co zlinkowałeś
(poziomicę zasadniczo)?

Data: 2014-02-06 14:40:02
Autor: Andrzej W.
Gdzie mozna kupic altimetr ?
W dniu 2014-02-06 14:02, Fantom pisze:
Czy ozna gdzies kupic taniej cos takiego :
http://www.rosebikes.pl/article/sky-mounti-altimeter-- -pure-display-- /aid:20564

Bo z 80 zl z przesylka to troche duzo :(

To nie wysokościomierz tylko wskaźnik nachylenia.
Poszukaj pod hasłem "inclinometer" może trafisz sklep z tańszą wysyłką.
A może elektroniczny nie analogowy?
EZ430-Chronos od TI idzie kupić za 150 PLN, będziesz miał datę, wysokość podjazdów, zjazdów, nachylenie we wszystkich płaszczyznach, temperaturę i bezprzewodowy transfer do PC.
Musisz się tylko z jakimś programistą zaprzyjaźnić. :-)

--
AWa.

Data: 2014-02-09 20:44:57
Autor: Fantom
Gdzie mozna kupic altimetr ?
[...]

Potrzebuje zwykla poziomice.
Na rowerze ma licznik z wysokosciomierzem itp.
Ale potzrebuje cos z dokladnym nachylenie zbocza.

Fantom
ps. Jestem programista, wiec ten zegarek sam oge oprograowac :) Ale to nie to.

Gdzie mozna kupic altimetr ?