Gdzie można kupić ramy Cube mtb?

Data: 2015-04-08 18:46:36
Autor: Piotr Rogoza
Gdzie można kupić ramy Cube mtb?
Witam
Orientujecie się gdzie, najlepiej w Polsce, można kupić ramę Cube do mtb pod koła 26"?

W sumie bym wziął cały nowy rower ale wówczas musiałbym wymienić, sprzedać koła, hamulce i widelec. A za bardzo nie chcę tego robić i zbytnio nie mam na to czasu.

A rama mi odpowiada bo ma mocowania na bagaĹĽnik i postmount na dolnej rurze dla hamulcĂłw tarczowych. I do tego linki puszczane wewnÄ…trz ramy.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-04-21 12:18:38
Autor: tadeklodz
W dniu ¶roda, 8 kwietnia 2015 20:47:34 UTC+2 użytkownik Piotr Rogoza napisał:
Witam
Orientujecie się gdzie, najlepiej w Polsce, można kupić ramę Cube do mtb pod koła 26"?

W sumie bym wzi±ł cały nowy rower ale wówczas musiałbym wymienić, sprzedać koła, hamulce i widelec. A za bardzo nie chcę tego robić i zbytnio nie mam na to czasu.

A rama mi odpowiada bo ma mocowania na bagażnik i postmount na dolnej rurze dla hamulców tarczowych. I do tego linki puszczane wewn±trz ramy.

-- piecia aka dracorp

Ja kilka lat temu szukałem podobnego rozwi±zania do trekinga i skończyło się na Orłowskim

Gdzie można kupić ramy Cube mtb?