Gdzie mozna kupic skrzynie biegoe do suzuki rf 900

Data: 2012-04-07 16:34:04
Autor: maverik
Gdzie mozna kupic skrzynie biegoe do suzuki rf 900

Użytkownik "Adriano13492004" <adusss1991@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:04dabe54b8aaea4eee32d3b1ac642480$1grupy.scigacz.pl...
Gdzie mozna kupic skrzynie biegow do suzuki rf 900 ? Pomózcie przeszukałem dosłownie wszystko i nic ... Czy od innego motoru bedzie pasowac?

niestety ale kupując używkę uj wiesz co z tego będzie, i albo mechanik daje Ci na papier że będzie to działać (dobry mechanik to ogarnie) albo stracisz te 1500 zł

p.s. przerabiałem (nie w RF niestety) i kupiłem używkę z silnika z Holandii, to co się dzieje w Pl jeśli chodzi o części to.. w Pl kupiłem 4 skrzynie ;) wszystkie oddałem

Data: 2012-04-07 17:42:15
Autor: Grzybol
Użytkownik "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> napisał w wiadomości
Holandii,  to co się dzieje w Pl jeśli chodzi o części to.. w Pl kupiłem
4 skrzynie ;)  wszystkie oddałem

Na żadnej nie było gołej baby? :-)

--
Grzybol

Gdzie mozna kupic skrzynie biegoe do suzuki rf 900