Gdzie można sprawdzić numer ....

Data: 2010-08-22 21:32:31
Autor: Stokrotka
Gdzie można sprawdzić numer ....
Gdzie (na jakiej stronie www) można sprawdzić numer np. policjanta na daną datę?

Bo taki rejestr inne zawody mają np. medyka mozna sprawdzić na stronie NIL.

Data: 2010-08-22 21:44:23
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia1@autograf.pl> napisał w wiadomości news:i4ru0l$u20$1news.onet.pl...
Gdzie (na jakiej stronie www) można sprawdzić numer np. policjanta na daną datę?
Bo taki rejestr inne zawody mają np. medyka mozna sprawdzić na stronie NIL.

O jaki numer Ci chodzi? Telefonu? PSEL? NIP? Jeśli służbowy, to nie słyszałem o możliwości zmiany numeru identyfikacynego i jest on stałby dla danego policjanta od mianowania do odejścia na emeryturę. Może są jakieś wyjątkowe sytuacje, gdy się  zmienia, ale jeśli w ogóle, to raczej wyjątki.

Data: 2010-08-22 22:27:53
Autor: Stokrotka
Gdzie można sprawdzić numer ....
Gdzie (na jakiej stronie www) można sprawdzić numer np. policjanta na daną datę?

O jaki numer Ci chodzi? ......Jeśli służbowy, to nie słyszałem o możliwości zmiany numeru identyfikacynego i jest on stałby dla danego policjanta od mianowania do odejścia na emeryturę. Może są jakieś wyjątkowe sytuacje, gdy się  zmienia, ale jeśli w ogóle, to raczej wyjątki.

Sytuacja pierwsza:
Powiedzmy, ze mam numer a nie mam imienia i nazwiska.

Sytuacja druga:
Mam numer, imię i nazwisko, i celem jest sprawdzenie prawdziwości numeru imienia i nazwiska i tp.

Data: 2010-08-23 02:02:11
Autor: gr
On 22 Sie, 22:27, "Stokrotka" <ortograf...@autograf.pl> wrote:
> [...]

Sytuacja druga:
Mam numer, imię i nazwisko, i celem jest sprawdzenie prawdziwości numeru

Zadzwoń do dyżurnego.

Ortografia jest czasami logiczna.
Pierwszy wyraz ń=ni zmieniło by zupełnie sens wypowiedzi.

Data: 2010-08-23 21:06:41
Autor: Stokrotka
Gdzie można sprawdzić numer ....

Ortografia jest czasami logiczna.
Prawda, dlatego, że napisałeś słowo "czasami",
ale nie na temat.

Data: 2010-08-23 11:13:05
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia1@autograf.pl> napisał w wiadomości news:i4s18g$6sm$1news.onet.pl...
[...]

Jeśli jesteś policjantem, to powinnaś wiedzieć, gdzie to sparwdzić. Jeśli nie, to nie ma sensu, bym Ci pisał - piszesz pismo do Komendy a w nagłym wypadku dzwonisz 997.

Data: 2010-08-24 15:59:11
Autor: jhru
[...]

-- (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)

jak chcesz tego policjanta poderwać, to zapytaj go o imię, a nie kombinuj

jhr

Data: 2010-08-24 15:54:22
Autor: jhru

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4rutt$ne6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie ma takich wyjątków

jhr

Data: 2010-08-24 16:57:20
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "jhru" <jhru@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i50iuf$mqf$1inews.gazeta.pl...

[...]

Też mi się tak wydaje, ale pewności nie mam. Zwłaszcza, że ID mają nie tylko policjanci nadawane i nie wiem, jak tam dokładnie to jest. W każdym razie w praktyce nie spotkałem się ze zm ianą ID.

Data: 2010-08-22 22:17:20
Autor: Bogdan
Gdzie można sprawdzić numer ....

Bo taki rejestr inne zawody mają np. medyka mozna sprawdzić na stronie NIL.

zapewne przez analogię będzie to strona NIP

Data: 2010-08-24 14:33:13
Autor: Piotr [trzykoty]
Gdzie można sprawdzić numer ....
Gdzie (na jakiej stronie www) można sprawdzić numer np. policjanta na daną datę?
Bo taki rejestr inne zawody mają np. medyka mozna sprawdzić na stronie NIL.

Nie Ty to sprawdzisz. Policjanci nie świadczą usług klientom, więc niepotrzebne są takie spisy publiczne.
A poza tym, jak to sobie fizycznie wyobrażasz? Policjant będzie czekał np. z legitymowaniem aż sprawdzisz w sieci jego numer...??? Masz wątpliwości co do prawdziwości to dzwonisz 997 albo do jednostki, z której on jest (jeśli Ci poda).
A jak to nic pilnego, a masz wątpliwości, to po spisaniu danych i zakończeniu tej czynności wystosujesz pismo do Komendanta z wątpliwościami...

Gdzie można sprawdzić numer ....