Gdzie można sprawdzić numer ....

Data: 2010-08-22 21:44:23
Autor: Robert Tomasik
Gdzie można sprawdzić numer ....
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia1@autograf.pl> napisał w wiadomości news:i4ru0l$u20$1news.onet.pl...
Gdzie (na jakiej stronie www) można sprawdzić numer np. policjanta na daną datę?
Bo taki rejestr inne zawody mają np. medyka mozna sprawdzić na stronie NIL.

O jaki numer Ci chodzi? Telefonu? PSEL? NIP? Jeśli służbowy, to nie słyszałem o możliwości zmiany numeru identyfikacynego i jest on stałby dla danego policjanta od mianowania do odejścia na emeryturę. Może są jakieś wyjątkowe sytuacje, gdy się  zmienia, ale jeśli w ogóle, to raczej wyjątki.

Data: 2010-08-22 22:27:53
Autor: Stokrotka
Gdzie można sprawdzić numer ....
Gdzie (na jakiej stronie www) można sprawdzić numer np. policjanta na daną datę?

O jaki numer Ci chodzi? ......Jeśli służbowy, to nie słyszałem o możliwości zmiany numeru identyfikacynego i jest on stałby dla danego policjanta od mianowania do odejścia na emeryturę. Może są jakieś wyjątkowe sytuacje, gdy się  zmienia, ale jeśli w ogóle, to raczej wyjątki.

Sytuacja pierwsza:
Powiedzmy, ze mam numer a nie mam imienia i nazwiska.

Sytuacja druga:
Mam numer, imię i nazwisko, i celem jest sprawdzenie prawdziwości numeru imienia i nazwiska i tp.

Data: 2010-08-23 02:02:11
Autor: gr
On 22 Sie, 22:27, "Stokrotka" <ortograf...@autograf.pl> wrote:
> [...]

Sytuacja druga:
Mam numer, imię i nazwisko, i celem jest sprawdzenie prawdziwości numeru

Zadzwoń do dyżurnego.

Ortografia jest czasami logiczna.
Pierwszy wyraz ń=ni zmieniło by zupełnie sens wypowiedzi.

Data: 2010-08-23 21:06:41
Autor: Stokrotka
Gdzie można sprawdzić numer ....

Ortografia jest czasami logiczna.
Prawda, dlatego, że napisałeś słowo "czasami",
ale nie na temat.

Data: 2010-08-23 11:13:05
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia1@autograf.pl> napisał w wiadomości news:i4s18g$6sm$1news.onet.pl...
[...]

Jeśli jesteś policjantem, to powinnaś wiedzieć, gdzie to sparwdzić. Jeśli nie, to nie ma sensu, bym Ci pisał - piszesz pismo do Komendy a w nagłym wypadku dzwonisz 997.

Data: 2010-08-24 15:59:11
Autor: jhru
[...]

-- (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)

jak chcesz tego policjanta poderwać, to zapytaj go o imię, a nie kombinuj

jhr

Data: 2010-08-24 15:54:22
Autor: jhru

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4rutt$ne6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie ma takich wyjątków

jhr

Data: 2010-08-24 16:57:20
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "jhru" <jhru@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i50iuf$mqf$1inews.gazeta.pl...

[...]

Też mi się tak wydaje, ale pewności nie mam. Zwłaszcza, że ID mają nie tylko policjanci nadawane i nie wiem, jak tam dokładnie to jest. W każdym razie w praktyce nie spotkałem się ze zm ianą ID.

Gdzie można sprawdzić numer ....