Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp

Data: 2012-02-01 00:00:37
Autor: dorato
Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
Gdzie można tanio kupić samemu (bez zegarmistrza) baterie okrągłe takie małe jak do zegarka.

Data: 2012-02-01 09:30:26
Autor: Kris
Użytkownik "dorato"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f287298$0$1258$65785112@news.neostrada.pl...

Gdzie można tanio kupić samemu (bez zegarmistrza) baterie okrągłe takie małe jak do zegarka.

U nas na targowisku sprzedają na stoiskach z zabawkami i gadżetami elektronicznymi. Ale u zegarmistrza ceny tylko 1-2zł wyższe.

Data: 2012-02-01 10:03:15
Autor: vV.
Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
Gdzie można tanio kupić samemu (bez zegarmistrza) baterie okrągłe takie małe jak do zegarka.

W Lidlu:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_24368.htm

--
vVojtek

Data: 2012-02-01 10:15:05
Autor: Andy Niwiński

"dorato" <b8721613@klzlk.com> schrieb im Newsbeitrag news:4f287298$0$1258$65785112news.neostrada.pl...
Gdzie można tanio kupić samemu (bez zegarmistrza) baterie okrągłe takie małe jak do zegarka.

W sklepie?

A wiesz jak się samemu oddycha?

Data: 2012-02-01 18:49:20
Autor: dorato
Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
Użytkownik "Andy Niwiński"
A wiesz jak się samemu oddycha?

Dla porównania długo nie mogłem się nauczyć oddychać podczas pływania. Z trenerem byłoby szybciej.

Data: 2012-02-01 19:28:46
Autor: Andy Niwiński
Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp

"dorato" <b8721613@klzlk.com> schrieb im Newsbeitrag news:4f297b1f$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Andy Niwiński"
A wiesz jak się samemu oddycha?

Dla porównania długo nie mogłem się nauczyć oddychać podczas pływania. Z trenerem byłoby szybciej.

Tyle, że ten przykład pasuje jak pięść do nosa. Bo wbicie w googlarkę "baterie do zegarka" daje 232k wyników w 0.28 sekundy. I krew zalewa, jak ciągle jakiś leniwiec pataszon zadaje debilne pytania. Niby nie ma głupich pytań, tylko głupie odpowiedzi, ale są pewne granice. Bo zakładam, że jak już umie włączyc komputer, i wie co to grupy dyskusyjne, to posiada IQ trochę wyższe od trzonka od młotka, albo?

Data: 2012-02-01 20:24:45
Autor: Krzysztof 45
Andy Niwiński napisał(a):
I krew zalewa, jak ciągle jakiś leniwiec pataszon zadaje debilne pytania.
Przecież widać że sobie jaja robi, a Ty łykasz jak pelikan :D
--
Krzysiek

Data: 2012-02-02 01:01:29
Autor: kogutek
Andy Niwiński <andyniwinski@interia.pl> napisał(a):

> [...]

Tyle, że ten przykład pasuje jak pięść do nosa. Bo wbicie w googlarkę "baterie do zegarka" daje 232k wyników w 0.28 sekundy. I krew zalewa, jak ciągle jakiś leniwiec pataszon zadaje debilne pytania. Niby nie ma głupich pytań, tylko głupie odpowiedzi, ale są pewne granice. Bo zakładam, że jak już umie włączyc komputer, i wie co to grupy dyskusyjne, to posiada IQ trochę wyższe od trzonka od młotka, albo?
Dobre jest jeszcze to że nie podał gdzie mieszka. --

Data: 2012-02-02 09:44:08
Autor: Kris
Użytkownik "kogutek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jgcn99$p8q$1@inews.gazeta.pl...
Dobre jest jeszcze to że nie podał gdzie mieszka.
Znaczy to że w Warszawie;)
Kiedyś pisałeś że czekasz aż ktoś zapyta czy papier toaletowy można prać i używać ponownie;)
Pewnie niedługo się doczekasz i takiego pytania.

Ps

Gdzie można kupić dobre bułki? Ale poza piekarnią.

Data: 2012-02-02 06:30:07
Autor: dorato
[...]

Nie zawsze to co wydaje się oczywiste takie jest w rzeczywisosci. Np można zakładać że będąc lojalnym klientem dostanie się lepszą cenę. A w rzeczywistości nie zawsze tak jest. Np w telefonii komórkowej.

Data: 2012-02-02 15:33:14
Autor: kogutek
dorato <b8721613@klzlk.com> napisał(a):
> [...]

Nie zawsze to co wydaje się oczywiste takie jest w rzeczywisosci. Np można zakładać że będąc lojalnym klientem dostanie się lepszą cenę. A w rzeczywistości nie zawsze tak jest. Np w telefonii komórkowej.
Lepszą cenę na baterię za złotówkę wymienianą raz na dwa lata bo się jest
stałym klientem. Ubawiłeś mnie. Proszę nie pisz nic więcej bo mi się zajad
zrobił i mnie boli jak się śmieję. --

Data: 2012-02-02 18:45:51
Autor: dorato
Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
Użytkownik "kogutek" <
.. Ubawiłeś mnie. Proszę nie pisz nic więcej bo mi się zajad
zrobił i mnie boli jak się śmieję.

Stan twojego zdrowia z pewnością wszystkich interesuje

Data: 2012-02-02 18:10:39
Autor: kogutek
> [...]
> zrobił i mnie boli jak się śmieję.

Stan twojego zdrowia z pewnością wszystkich interesuje
Mniej więcej tak interesuje jak hurtowy zakup jednej baterii do zegarka i
program lojalnościowy z tym związany.

Data: 2012-02-01 10:41:35
Autor: _ąćęłńóśźż.
Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
Na giełdzie fotograficznej w "Stodole". Ale jest za biletami, to specjalnie iść się może nie opłacać.

-- -- -
Gdzie można tanio kupić samemu baterie okrągłe takie małe jak do zegarka.

Data: 2012-02-01 20:20:03
Autor: Darcin
Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
W dniu 2012-02-01 11:41, _ąćęłńóśźż. mozolnie wystukał(a):

http://usenet.rox.pl/ rozdział Cytowanie

Data: 2012-02-01 22:04:56
Autor: Kris

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-FA3AE8DA-A5E1BECC/lidl_pl/hs.xsl/index_24368.htm

Data: 2012-02-02 01:02:36
Autor: kogutek
Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
dorato <b8721613@klzlk.com> napisał(a):
Gdzie można tanio kupić samemu (bez zegarmistrza) baterie okrągłe takie małe jak do zegarka.
Na Kieleckiej 7 jest hurtownia. Zawsze tam kupuję. Taniej nikt nie ma.

Data: 2012-02-02 08:37:33
Autor: Krzysztof 45
kogutek napisał(a):
Na Kieleckiej 7 jest hurtownia. Zawsze tam kupuję. Taniej nikt nie ma.
Wpadnij na Łódzką 8 to sie przekonasz gdzie taniej. Hurtownia z zegarkami w cenie baterii :D
--
Krzysiek

Data: 2012-02-02 15:29:26
Autor: kogutek
Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał(a):
kogutek napisał(a):
> Na Kieleckiej 7 jest hurtownia. Zawsze tam kupuję. Taniej nikt nie ma.
Wpadnij na Łódzką 8 to sie przekonasz gdzie taniej. Hurtownia z zegarkami w cen
ie baterii :D
Ale potem trzeba do zegarmistrza iść zeby przełożył baterie. --

Data: 2012-02-02 16:33:05
Autor: Krzysztof 45
kogutek napisał(a):
[...]
I problem wraca gdzie tani zegarmistrz :/
--
Krzysiek

Data: 2012-02-02 15:34:08
Autor: kogutek
kogutek napisał(a):
> Ale potem trzeba do zegarmistrza iść zeby przełożył baterie. I problem wraca gdzie tani zegarmistrz :/
Jak to gdzie? Na Lipowej 14

Data: 2012-02-02 21:39:42
Autor: wolim

kogutek napisał(a):
[...]

Niemożliwe, na Lipowej 14 mieszka mój dziadek. Ma 83 lata i całe życie pracował jako kierowca. Nigdy nie naprawiał zegarków.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2012-02-02 22:39:37
Autor: kogutek
wolim <nospam@tu.pl> napisał(a):

> [...]

Niemożliwe, na Lipowej 14 mieszka mój dziadek. Ma 83 lata i całe życie pracował jako kierowca. Nigdy nie naprawiał zegarków.

Zarzucasz ze mijam się z prawdą. Jak tak, to jutro na łąkach. Broń możesz wybrać.

Data: 2012-02-04 05:45:56
Autor: wolim

kogutek napisał(a):
[...]

Ale na Niskich Łąkach, czy na Łąkach Trzebnickich? Jeśli zaś chodzi o broń, to proponuję pojedynek na tasery. Oczywiście zasilane bateryjnie. Termin jutrzejszy mi nie pasuje, podam go w najbliższym czasie - muszę najpierw kupić baterię do tasera, a nigdzie nie mogę znaleźć w dobrej cenie.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2012-02-04 08:50:42
Autor: Kris
Użytkownik "kogutek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jgf3b9$21s$1@inews.gazeta.pl...

Zarzucasz ze mijam się z prawdą. Jak tak, to jutro na łąkach. Broń możesz wybrać.

Na gołe klaty;)

Data: 2012-02-02 09:41:02
Autor: Kapsel
Wed, 1 Feb 2012 00:00:37 +0100, dorato napisał(a):

Gdzie można tanio kupić samemu (bez zegarmistrza) baterie okrągłe takie małe jak do zegarka.

Wy się śmiejecie z człowieka, a ostatnio kupowałem baterie CR232 i to mi 8
zł policzył zegarmistrz, a za to można kupić 4 paluszki alkaiczne o nieco
większej mocy :]

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-02-02 09:49:21
Autor: Kris
Użytkownik "Kapsel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p0out2g37gwh.dlg@kapselek.net...
Wy się śmiejecie z człowieka, a ostatnio kupowałem baterie CR232 i to mi 8
zł policzył zegarmistrz, a za to można kupić 4 paluszki alkaiczne o nieco
większej mocy :]

Zmień zegarmistrza;)

Data: 2012-02-02 10:07:28
Autor: Krzysztof 45
Kapsel napisał(a):
Wy się śmiejecie z człowieka, a ostatnio kupowałem baterie CR232 i to mi 8
zł policzył zegarmistrz, a za to można kupić 4 paluszki alkaiczne o nieco
większej mocy :]
Dziwisz się? Często kupujesz te baterie CR232 że 8zł żydzisz?
Ja się w ogóle dziwię skąd oni mają na czynsz za lokal patrząc na mój w okolicy punkt.
--
Krzysiek

Data: 2012-02-02 12:59:21
Autor: Kapsel
Thu, 02 Feb 2012 10:07:28 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

[...]

No jednak nie tak rzadko, bo mam licznik z podświetlaniem i on tą baterię w
parę miesięcy zjada. Rozumiem, że za zapałki w kiosku płacisz 5 zł bez problemu, bo 30 gr, to
"żydzenie" przeca... Fakt jest taki, że marże na tych bateryjkach są często ogromne i jak
potrzebujesz częściej/więcej (mam wagę kuchenną na 2 takie bateryjki) to
się robi dziwnie (ta waga kosztowała, razem z 2 bateryjkami - 23 zł). Każdy
może sprzedawać swój towar po ile tam wymyśli, chciałem tylko zauważyć że
pytanie o tanie źródło tego typu baterii niekoniecznie jest bezzasadne.
Ja się w ogóle dziwię skąd oni mają na czynsz za lokal patrząc na mój w okolicy punkt.

Człowiek, u którego kupiłem baterię prowadzi zakład dorabiania kluczy
jeszcze i często tam stoję po 20 minut zanim kolejka zejdzie. --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2012-02-02 15:30:17
Autor: kogutek
Kapsel <kapselWYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
> [...]

może sprzedawać swój towar po ile tam wymyśli, chciałem tylko zauważyć że
pytanie o tanie źródło tego typu baterii niekoniecznie jest bezzasadne.  > Ja się w ogóle dziwię skąd oni mają na czynsz za lokal patrząc na mój w okoli
cy punkt.

Człowiek, u którego kupiłem baterię prowadzi zakład dorabiania kluczy
jeszcze i często tam stoję po 20 minut zanim kolejka zejdzie.
To mama nie dorobiła Ci sznurka żebyś na szyi nosił?

Data: 2012-02-02 15:31:17
Autor: kogutek
> [...]

zł policzył zegarmistrz, a za to można kupić 4 paluszki alkaiczne o nieco

Podobno paluszka ciężko wsadzić do zegarka. --

Data: 2012-03-10 03:48:55
Autor: skajny
W dniu czwartek, 2 lutego 2012, 09:41:02 UTC+1 użytkownik Kapsel napisał:
> [...]

zł policzył zegarmistrz, a za to można kupić 4 paluszki alkaiczne o nieco

Ja szukając taniego zegarmistrza natknąłem się na agenta, który chciał ode mnie 16zł ;) wyszedłem od niego ze łzami w oczach, tak mnie rozbawił :)