Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp

Data: 2012-02-01 10:15:05
Autor: Andy Niwiński
Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp

"dorato" <b8721613@klzlk.com> schrieb im Newsbeitrag news:4f287298$0$1258$65785112news.neostrada.pl...
Gdzie można tanio kupić samemu (bez zegarmistrza) baterie okrągłe takie małe jak do zegarka.

W sklepie?

A wiesz jak się samemu oddycha?

Data: 2012-02-01 18:49:20
Autor: dorato
Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
Użytkownik "Andy Niwiński"
A wiesz jak się samemu oddycha?

Dla porównania długo nie mogłem się nauczyć oddychać podczas pływania. Z trenerem byłoby szybciej.

Data: 2012-02-01 19:28:46
Autor: Andy Niwiński
Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp

"dorato" <b8721613@klzlk.com> schrieb im Newsbeitrag news:4f297b1f$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Andy Niwiński"
A wiesz jak się samemu oddycha?

Dla porównania długo nie mogłem się nauczyć oddychać podczas pływania. Z trenerem byłoby szybciej.

Tyle, że ten przykład pasuje jak pięść do nosa. Bo wbicie w googlarkę "baterie do zegarka" daje 232k wyników w 0.28 sekundy. I krew zalewa, jak ciągle jakiś leniwiec pataszon zadaje debilne pytania. Niby nie ma głupich pytań, tylko głupie odpowiedzi, ale są pewne granice. Bo zakładam, że jak już umie włączyc komputer, i wie co to grupy dyskusyjne, to posiada IQ trochę wyższe od trzonka od młotka, albo?

Data: 2012-02-01 20:24:45
Autor: Krzysztof 45
Andy Niwiński napisał(a):
I krew zalewa, jak ciągle jakiś leniwiec pataszon zadaje debilne pytania.
Przecież widać że sobie jaja robi, a Ty łykasz jak pelikan :D
--
Krzysiek

Data: 2012-02-02 01:01:29
Autor: kogutek
Andy Niwiński <andyniwinski@interia.pl> napisał(a):

> [...]

Tyle, że ten przykład pasuje jak pięść do nosa. Bo wbicie w googlarkę "baterie do zegarka" daje 232k wyników w 0.28 sekundy. I krew zalewa, jak ciągle jakiś leniwiec pataszon zadaje debilne pytania. Niby nie ma głupich pytań, tylko głupie odpowiedzi, ale są pewne granice. Bo zakładam, że jak już umie włączyc komputer, i wie co to grupy dyskusyjne, to posiada IQ trochę wyższe od trzonka od młotka, albo?
Dobre jest jeszcze to że nie podał gdzie mieszka. --

Data: 2012-02-02 09:44:08
Autor: Kris
Użytkownik "kogutek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jgcn99$p8q$1@inews.gazeta.pl...
Dobre jest jeszcze to że nie podał gdzie mieszka.
Znaczy to że w Warszawie;)
Kiedyś pisałeś że czekasz aż ktoś zapyta czy papier toaletowy można prać i używać ponownie;)
Pewnie niedługo się doczekasz i takiego pytania.

Ps

Gdzie można kupić dobre bułki? Ale poza piekarnią.

Data: 2012-02-02 06:30:07
Autor: dorato
[...]

Nie zawsze to co wydaje się oczywiste takie jest w rzeczywisosci. Np można zakładać że będąc lojalnym klientem dostanie się lepszą cenę. A w rzeczywistości nie zawsze tak jest. Np w telefonii komórkowej.

Data: 2012-02-02 15:33:14
Autor: kogutek
dorato <b8721613@klzlk.com> napisał(a):
> [...]

Nie zawsze to co wydaje się oczywiste takie jest w rzeczywisosci. Np można zakładać że będąc lojalnym klientem dostanie się lepszą cenę. A w rzeczywistości nie zawsze tak jest. Np w telefonii komórkowej.
Lepszą cenę na baterię za złotówkę wymienianą raz na dwa lata bo się jest
stałym klientem. Ubawiłeś mnie. Proszę nie pisz nic więcej bo mi się zajad
zrobił i mnie boli jak się śmieję. --

Data: 2012-02-02 18:45:51
Autor: dorato
Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
Użytkownik "kogutek" <
.. Ubawiłeś mnie. Proszę nie pisz nic więcej bo mi się zajad
zrobił i mnie boli jak się śmieję.

Stan twojego zdrowia z pewnością wszystkich interesuje

Data: 2012-02-02 18:10:39
Autor: kogutek
> [...]
> zrobił i mnie boli jak się śmieję.

Stan twojego zdrowia z pewnością wszystkich interesuje
Mniej więcej tak interesuje jak hurtowy zakup jednej baterii do zegarka i
program lojalnościowy z tym związany.

--

Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp