Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp

Data: 2012-02-02 01:02:36
Autor: kogutek
Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
dorato <b8721613@klzlk.com> napisał(a):
Gdzie można tanio kupić samemu (bez zegarmistrza) baterie okrągłe takie małe jak do zegarka.
Na Kieleckiej 7 jest hurtownia. Zawsze tam kupuję. Taniej nikt nie ma.

Data: 2012-02-02 08:37:33
Autor: Krzysztof 45
kogutek napisał(a):
Na Kieleckiej 7 jest hurtownia. Zawsze tam kupuję. Taniej nikt nie ma.
Wpadnij na Łódzką 8 to sie przekonasz gdzie taniej. Hurtownia z zegarkami w cenie baterii :D
--
Krzysiek

Data: 2012-02-02 15:29:26
Autor: kogutek
Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał(a):
kogutek napisał(a):
> Na Kieleckiej 7 jest hurtownia. Zawsze tam kupuję. Taniej nikt nie ma.
Wpadnij na Łódzką 8 to sie przekonasz gdzie taniej. Hurtownia z zegarkami w cen
ie baterii :D
Ale potem trzeba do zegarmistrza iść zeby przełożył baterie. --

Data: 2012-02-02 16:33:05
Autor: Krzysztof 45
kogutek napisał(a):
[...]
I problem wraca gdzie tani zegarmistrz :/
--
Krzysiek

Data: 2012-02-02 15:34:08
Autor: kogutek
kogutek napisał(a):
> Ale potem trzeba do zegarmistrza iść zeby przełożył baterie. I problem wraca gdzie tani zegarmistrz :/
Jak to gdzie? Na Lipowej 14

Data: 2012-02-02 21:39:42
Autor: wolim

kogutek napisał(a):
[...]

Niemożliwe, na Lipowej 14 mieszka mój dziadek. Ma 83 lata i całe życie pracował jako kierowca. Nigdy nie naprawiał zegarków.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2012-02-02 22:39:37
Autor: kogutek
wolim <nospam@tu.pl> napisał(a):

> [...]

Niemożliwe, na Lipowej 14 mieszka mój dziadek. Ma 83 lata i całe życie pracował jako kierowca. Nigdy nie naprawiał zegarków.

Zarzucasz ze mijam się z prawdą. Jak tak, to jutro na łąkach. Broń możesz wybrać.

Data: 2012-02-04 05:45:56
Autor: wolim

kogutek napisał(a):
[...]

Ale na Niskich Łąkach, czy na Łąkach Trzebnickich? Jeśli zaś chodzi o broń, to proponuję pojedynek na tasery. Oczywiście zasilane bateryjnie. Termin jutrzejszy mi nie pasuje, podam go w najbliższym czasie - muszę najpierw kupić baterię do tasera, a nigdzie nie mogę znaleźć w dobrej cenie.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2012-02-04 08:50:42
Autor: Kris
Użytkownik "kogutek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jgf3b9$21s$1@inews.gazeta.pl...

Zarzucasz ze mijam się z prawdą. Jak tak, to jutro na łąkach. Broń możesz wybrać.

Na gołe klaty;)

Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp