Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp

Data: 2012-02-02 09:41:02
Autor: Kapsel
Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
Wed, 1 Feb 2012 00:00:37 +0100, dorato napisał(a):

Gdzie można tanio kupić samemu (bez zegarmistrza) baterie okrągłe takie małe jak do zegarka.

Wy się śmiejecie z człowieka, a ostatnio kupowałem baterie CR232 i to mi 8
zł policzył zegarmistrz, a za to można kupić 4 paluszki alkaiczne o nieco
większej mocy :]

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-02-02 09:49:21
Autor: Kris
Użytkownik "Kapsel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p0out2g37gwh.dlg@kapselek.net...
Wy się śmiejecie z człowieka, a ostatnio kupowałem baterie CR232 i to mi 8
zł policzył zegarmistrz, a za to można kupić 4 paluszki alkaiczne o nieco
większej mocy :]

Zmień zegarmistrza;)

Data: 2012-02-02 10:07:28
Autor: Krzysztof 45
Kapsel napisał(a):
Wy się śmiejecie z człowieka, a ostatnio kupowałem baterie CR232 i to mi 8
zł policzył zegarmistrz, a za to można kupić 4 paluszki alkaiczne o nieco
większej mocy :]
Dziwisz się? Często kupujesz te baterie CR232 że 8zł żydzisz?
Ja się w ogóle dziwię skąd oni mają na czynsz za lokal patrząc na mój w okolicy punkt.
--
Krzysiek

Data: 2012-02-02 12:59:21
Autor: Kapsel
Thu, 02 Feb 2012 10:07:28 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

[...]

No jednak nie tak rzadko, bo mam licznik z podświetlaniem i on tą baterię w
parę miesięcy zjada. Rozumiem, że za zapałki w kiosku płacisz 5 zł bez problemu, bo 30 gr, to
"żydzenie" przeca... Fakt jest taki, że marże na tych bateryjkach są często ogromne i jak
potrzebujesz częściej/więcej (mam wagę kuchenną na 2 takie bateryjki) to
się robi dziwnie (ta waga kosztowała, razem z 2 bateryjkami - 23 zł). Każdy
może sprzedawać swój towar po ile tam wymyśli, chciałem tylko zauważyć że
pytanie o tanie źródło tego typu baterii niekoniecznie jest bezzasadne.
Ja się w ogóle dziwię skąd oni mają na czynsz za lokal patrząc na mój w okolicy punkt.

Człowiek, u którego kupiłem baterię prowadzi zakład dorabiania kluczy
jeszcze i często tam stoję po 20 minut zanim kolejka zejdzie. --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2012-02-02 15:30:17
Autor: kogutek
Kapsel <kapselWYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
> [...]

może sprzedawać swój towar po ile tam wymyśli, chciałem tylko zauważyć że
pytanie o tanie źródło tego typu baterii niekoniecznie jest bezzasadne.  > Ja się w ogóle dziwię skąd oni mają na czynsz za lokal patrząc na mój w okoli
cy punkt.

Człowiek, u którego kupiłem baterię prowadzi zakład dorabiania kluczy
jeszcze i często tam stoję po 20 minut zanim kolejka zejdzie.
To mama nie dorobiła Ci sznurka żebyś na szyi nosił?

Data: 2012-02-02 15:31:17
Autor: kogutek
> [...]

zł policzył zegarmistrz, a za to można kupić 4 paluszki alkaiczne o nieco

Podobno paluszka ciężko wsadzić do zegarka. --

Data: 2012-03-10 03:48:55
Autor: skajny
W dniu czwartek, 2 lutego 2012, 09:41:02 UTC+1 użytkownik Kapsel napisał:
> [...]

zł policzył zegarmistrz, a za to można kupić 4 paluszki alkaiczne o nieco

Ja szukając taniego zegarmistrza natknąłem się na agenta, który chciał ode mnie 16zł ;) wyszedłem od niego ze łzami w oczach, tak mnie rozbawił :)