Gdzie można wypożyczyć crossa?

Data: 2012-01-08 12:09:58
Autor: Ekim
Gdzie można wypożyczyć crossa?
Jako że nieczęsto wypowiadam się na grupie to przede wszystkim: Witam..

Sezon jak na razie zamknięty a moto szykuje się do rozpoczęcia
kolejnego w częściach (czytaj: nie jestem "prawdziwym motocyklistą"
gdyż zamykam i otwieram sezon).
Ale do rzeczy. Jak na razie jestem wyłącznie szosowym ujeżdżaczem ale
mam zakusy na troszkę więcej brudu. Nie na maksa, ale tak na próbę. No
i w związku z tym poszukuję jakiegoś miejsca w Polsce, ewentualnie
blisko, gdzie można się przejechać na 2-4 dni na miejscu wynająć
jakiegoś crossa/enduro/nie wiem co i poszaleć trochę.
Preferowany termin to długi majowy weekend. Załoga 2-3 osoby.
Interesują mnie:
 - koszty jakich mogę się spodziewać
 - miejsca które polecajcie (z doświadczenia)
 - czy warto

Nie mam ochoty kupować nic za 1-3 koła żeby popróbować na własnej
skórze, bo nie wiem czy mi się spodoba. Dodatkowo planuję ten majowy
weekend spędzić również we własnym siodle na dojazdówce na event.

Ekim
SV650S
Marki

Data: 2012-01-09 13:43:38
Autor: Magic
W dniu 2012-01-08 21:09, Ekim pisze:

Interesują mnie:
  - koszty jakich mogę się spodziewać

Ok 150 zeta dziennie za moto.

  - miejsca ktĂłre polecajcie (z doświadczenia)

Na poczatek jak najbliżej, żeby do szpitala było blisko ;)

  - czy warto

Zdecydowanie.

Ekim
SV650S
Marki

www.demczuk.pl
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2012-01-09 05:40:03
Autor: Ekim
Gdzie można wypożyczyć crossa?
On 9 Sty, 13:43, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote:
www.demczuk.pl

Racja o Michale zapomniałem a on przecież w pobliżu szkółkowiczów
naucza. Tylko mam do niego jakieś 30km zatem szosowy wyjazd musiałby
do niego przez Beskid Żywiecki prowadzić ;-)

Ekim
SV650S
Marki

Data: 2012-01-10 01:51:16
Autor: Michal Demczuk
On 9 Sty, 14:40, Ekim <ekimluc...@gmail.com> wrote:
> [...]

naucza. Tylko mam do niego jakieś 30km zatem szosowy wyjazd musiałby
do niego przez Beskid Żywiecki prowadzić ;-)

Do mnie mozesz wpasz przy sobocie, chocby teraz, zobaczysz czy Ci sie
podoba :)
Na taki wiekszy wypad polecam Zenka Boguszewskiego http://enduro.neostrada.pl/

--
Pozdr..