Gdzie na 3 dniowa wycieczke w okolicy Lodzi ?

Data: 2010-02-24 16:18:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Gdzie na 3 dniowa wycieczke w okolicy Lodzi ?
Makarena z fabryki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
1.  Jaki sredni dzienny przebieg przyjac zakladajac ze chcemy troszke
pozwiedzac , obejzec ciekawe miejsca itp jednym slowem to nie ma byc wyscig
kolarski .

Na początek weź ich na jednodniowy wyjazd na trasę 50km i zobaczysz co
będzie.
Każdy ma innych znajomych. Wiem, że moi znajomi (może nie wszyscy, ale w
znacznej części) byliby wstanie zrobić 100km dziennie, przy założeniu, że
wstajemy ze słońcem i zwiedzamy szybko. ;-)

Data: 2010-02-25 09:22:22
Autor: Pawel Ratajczak
Gdzie na 3 dniowa wycieczke w okolicy Lodzi ?
Na początek weź ich na jednodniowy wyjazd na trasę 50km i zobaczysz co
będzie.

Dokladnie to samo chcialem napisac. :D
Ja bym zasugerowal dodatkowo, aby w miare mozliwosci uczestnicy zaczeli
sie troszke ruszac wiecej przed wyjazdem, jak maja mozliwosci to rowniez
na rowerze. Pamietam ubiegloroczne wakacje i pierwszy wypad (ja +
dziecko w siodelku + dziecko w przyczepce + niewielkie bagaze, zona na
swoim rowerku, najstarsza corka na swoim rowerze) trasa miala okolo 25km
w terenie lesnym. Rezultat - zona lekko wykonczona a corka przez 2 dni
nie dotykala roweru ;).

Każdy ma innych znajomych. Wiem, że moi znajomi (może nie wszyscy, ale w
znacznej części) byliby wstanie zrobić 100km dziennie, przy założeniu, że
wstajemy ze słońcem i zwiedzamy szybko. ;-)

Szacuneczek

Pozdrawiam serdecznie,
Pawel

Data: 2010-02-25 00:44:00
Autor: tadek
On 25 Lut, 09:22, Pawel Ratajczak <10s...@pratajczak.pl> wrote:

>   >
>
> a corka przez 2 dni
nie dotykala roweru ;).
moja żona po przejeździe z Krynicy do Zagórzaz sakwami, fakt że była
trochę przygotowana /kilkaset km. przejechane przed wyjazdem/ to przez
miesiąc nawet na piwo do pijalki 4 km nie chciała jechać

Gdzie na 3 dniowa wycieczke w okolicy Lodzi ?