Gdzie na 3 dniowa wycieczke w okolicy Lodzi ?

Data: 2010-02-25 08:27:24
Autor: Paweł Suwiński
Gdzie na 3 dniowa wycieczke w okolicy Lodzi ?
Dnia ¶ro, 24 lut 2010 tako rzecze Makarena z fabryki:

3. Czy poczatek maja to nie  za wczesna pora do spania pod namiotami
dla gospodyn domowych ( zakladajac ze bedzie ladna pogoda )

Kwestia ¶piwora  i bielizny (niebawełnianej).  Ja tam sypiam  w każdym
sezonie pod  namiotem, a  wcale nie  jestem jaki¶  specjalnie bardziej
wytrzymały na zimno czy niewygody niż gospodyni domowa ;).

Na maj  przy typowej pogodzie  dobrze mieć tzw.  '3-sezonowe' ¶piwory,
które komfort spania maj± przynajmniej w okolicach +5st, a najlepiej w
okolicach 0st.

No  i tak  jak  kto¶  wspomniał w  takich  warunkach trzeba  systemowo
pracować  ubiorem w  ¶piworze, czyli  np. zakładać/  zdejmować czapkę,
zakładać rękawiczki,  opuszczać ;)/ naci±gać spodnie  polarowe, mieć w
¶piworze dodatkowy polar,  którym będzie można się  przykryć nad ranem
itp.  sztuczki.  Aha  i  bielizna  -  oczywi¶cie  żadnej  bawełny,  bo
ta  zatrzymuje  wilgoć  przy  ciele  i  wychładza  -  będzie  zimno  w
najcieplejszym ¶piworze, a w nocy ciało zawsze się poci.

Paweł Suwiński
           Narty ¶ladowe... i trasy s± wszędzie!
   http://www.dracono.webpark.pl/index-narty.html

Gdzie na 3 dniowa wycieczke w okolicy Lodzi ?