Gdzie na śnieg w Alpy, w grudniu?

Data: 2010-11-14 12:27:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Gdzie na śnieg w Alpy, w grudniu?
Chciałbym/byśmy się wybrać na urlop, na początku grudnia.
Włochy mnie nie interesują, preferowany kierunek to Austria lub Szwajcaria.
Przejazd czymkolwiek, byle rower pozwolili zabrać. Tak, rower i ... snowblade'y.
I najważniejsze, infrastruktura musi być gondolowo-krzesełkowa, a długość tras minimum 4km. Poziom trudności tras nieistotny, byle nie płasko jak w Białce.
Na 6-8 dni.

Możecie polecić jakieś kierunki łącznie z organizatorami?
Zmieszczę się w 1500zł za osobę?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-11-24 04:54:24
Autor: player
Gdzie na śnieg w Alpy, w grudniu?
On 14 Lis, 12:27, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
[...]

siema zyga,
Solden moze być ? Jedziemy 10 grudnia wieczorem, ale jak chcesz brac
rower
to musisz swój transport skołować :)

I najważniejsze, infrastruktura musi być gondolowo-krzesełkowa, a
długość tras minimum 4km. Poziom trudności tras nieistotny, byle nie
płasko jak w Białce.
Na 6-8 dni.

Hehehe 140km tras starczy ? ;)

Możecie polecić jakieś kierunki łącznie z organizatorami?

Solden - organizatorem jest mój ziomal, na zasadzie ze zbiera ekipe i
jedzie, czyli nie
pobiera z tego żadnych korzyści materialnych :)

Zmieszczę się w 1500zł za osobę?

Nie da rady, ale w 2k na luzaka, tylko żarcie musisz z PL zabrać.
Sam karnet na 6 dni to prawie 190 E licząc juz znizke dla grupy.
Aha mamy kwaterę jakies 100m od gondoli :D
Jakbyś był teges zainteresowany to daj cynka pomyśle jeszcze czy ten
rower
da sie upchać ;)
BTW: jeśli ktoś inny jest chętny to mamy 2 miejsca wolne na kwaterze i
w samochodzie.
Wyjazd z warszawy. Wyjazd snowboardowy ;)

--
pozdro.
lokie

Data: 2010-11-28 21:45:28
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Niestety, termin nieodpowiedni.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-11-28 22:53:12
Autor: gajowy
Gdzie na śnieg w Alpy, w grudniu?
"Zygmunt M. Zarzecki" wrote:

ChciaĹabym/byĹomy siÄô wybraÄá na urlop, na poczÄÖtku grudnia.
WĹaochy mnie nie interesujÄÖ, preferowany kierunek to Austria lub Szwajcaria.
Przejazd czymkolwiek, byle rower pozwolili zabraÄá. Tak, rower i ...
snowblade'y.
I najwaĹźniejsze, infrastruktura musi byÄá gondolowo-krzeseĹakowa, a
dĹaugoĹoÄá tras minimum 4km. Poziom trudnoĹoci tras nieistotny, byle nie
pĹaasko jak w BiaĹace.
Na 6-8 dni.

MoĹźecie poleciÄá jakieĹo kierunki ĹaÄÖcznie z organizatorami?
ZmieszczÄô siÄô w 1500zĹa za osobÄô?

Hej,
3.12 jedziemy busem do Livigno - może by się udało wsadzić rower :)
Rozumiem, że jest możliwość zdjęcia kół/koła?

Wiem, że to Włochy, ale nie Dolomity  i rzut beretem od Austrii :)
przy tym w programie mamy min. jeden dzień w Austrii (Nauders).

Więcej szczegółów jest parę wątków dalej, ew. pod adresem w sygnaturce.

W każdym razie możemy pogadać :)

gajowy
www.skibus.com.pl

...carve diem