Gdzie na biegowki w swieta

Data: 2009-11-01 20:38:20
Autor: LiR
Gdzie na biegowki w swieta
Czy moze ktos z szanownych grupowiczow podzieli sie info na temat ciekawych tras biegowych dla poczatkujacych w Polsce, moze Roztocze?
Chcielibysmy spedzic swieta na sportowo ale i troche bez tloku na stoku, dlatego proba biegowek
Pozdro Lir

Data: 2009-11-02 19:03:03
Autor: Titus Atomicus
Gdzie na biegowki w swieta
In article <hcko36$gqa$1@news.task.gda.pl>, LiR <aa@poczta.fm> wrote:

Czy moze ktos z szanownych grupowiczow podzieli sie info na temat ciekawych tras biegowych dla poczatkujacych w Polsce, moze Roztocze?

www.biegowki.pl

TA

Data: 2009-11-03 07:19:37
Autor: Tomasz Konik
Gdzie na biegowki w swieta
[...]

Witaj, trasy biegowe w PL to są w zasadzie tylko w okolicach Jakuszyc (za to
dużo i zróżnicowane, połączone z czeskimi), ciut - raczej o sportowym
charakterze - na Kubalonce. Poza tym bieda. Ale jeśli masz na myśli łażenie na
nartach, a nie bieganie na przygotowanych trasach, to rzeczywiście trochę
miejsc w PL się znajdzie, np.:
- Roztocze (szczególnie wschodnie)
- Beskid Niski (doliny) i częściowo Bieszczady
- Pogórza (Przemyskie, Ciężkowickie, Dynowskie, etc.)
- Suwalszczyzna
Tyle, że raczej trzeba dysponować własnym sprzętem, raczej śladówki/BC niż
typowo biegowym.
Pzdr;-)
Konik

Data: 2009-11-03 14:46:19
Autor: Titus Atomicus
Gdzie na biegowki w swieta
In article <hcoli9$h2a$1@inews.gazeta.pl>,
 "Tomasz Konik" <tomekq1@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]
No, ale tak czy siak - pytanie przedwczesne.
Nie wiadomo jaka bedzie sytuacja sniegowa za 2 miesiace. W ciagu ostatnich dwoch lat bylo raczej kiepsko ze sniegiem.
TA
PS
Czy ja pisalem ze jak jechalem rowerowac w rejon Ilawy spotkalem twojego brata blizniaka (tez cykliste)? Nie masz czasem rodziny w Pradze?

Data: 2009-11-03 15:17:41
Autor: Tomasz Konik
Gdzie na biegowki w swieta
[...]
No, ale tak czy siak - pytanie przedwczesne.
Nie wiadomo jaka bedzie sytuacja sniegowa za 2 miesiace. W ciagu ostatnich dwoch lat bylo raczej kiepsko ze sniegiem.

Prawda, ale ten temat to chyba każdy jest w stanie ogarnąć.

Czy ja pisalem ze jak jechalem rowerowac w rejon Ilawy spotkalem twojego brata blizniaka (tez cykliste)? Nie masz czasem rodziny w Pradze?

Jeśli to pytanie do mnie, to oświadczam, iż nic mnie nie wiadomo o posiadaniu
brata, a brata bliźniaka w szczególności;-)
Pzdr;-)
Konik

Data: 2009-11-03 17:56:41
Autor: Titus Atomicus
Gdzie na biegowki w swieta
In article <hcphil$7hd$1@inews.gazeta.pl>,
 "Tomasz Konik" <tomekq1@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Czy ja pisalem ze jak jechalem rowerowac w rejon Ilawy spotkalem twojego > brata blizniaka (tez cykliste)? Nie masz czasem rodziny w Pradze?

Jeśli to pytanie do mnie,

Ano...

to oświadczam, iż nic mnie nie wiadomo o posiadaniu
brata, a brata bliźniaka w szczególności;-)

Byl uderzajaco podobny.

TA

Data: 2009-11-27 14:03:56
Autor: Piotr Kieracinski
Gdzie na biegowki w swieta
Tomasz Konik pisze:

Chcielibysmy spedzic swieta na sportowo ale i troche bez tloku na stoku, dlatego proba biegowek
- Roztocze (szczególnie wschodnie)

o tej porze roku (okres świąteczno-nowoczroczny) na Roztoczu rzadko bywa wystarczająco dużo śniegu. Jeśli w tym roku spadnie, to pomysł przedni, ale ... warto pomyśleć o jakiejś "awaryjnej" lokalizacji.

PK

Gdzie na biegowki w swieta