Gdzie na jednodniowy wypad za W-wę ?

Data: 2009-06-15 10:58:23
Autor: Cezex
Gdzie na jednodniowy wypad za W-wę ?
Planuję jednodniowy wypad za W-wę. Odległość do 3h jazdy pociągiem lub samochodem. Trasa do 80km, tak żeby dało się ją przejechać spokojnie w 8h wliczając czas na obiad.

Możecie polecić jakieś fajne tereny ? Jak najmniej asfaltu i jak najwięcej górek.

--
Cezex

Data: 2009-06-15 11:14:23
Autor: Grzenio
Gdzie na jednodniowy wypad za W-wę ?
Data: 2009-06-15 11:32:50
Autor: Cezex
Gdzie na jednodniowy wypad za W-wę ?
Grzenio pisze:
watek byl niedawno na grupie calkiem mocno eksploatowany
http://groups.google.com/group/pl.regionalne.warszawa/browse_frm/thread/faf09d0657079e27/d6526abe03907321?tvc=1&q=Gdzie+pojecha%C4%87+w+weekend%3F#

dzięki, z tym że:

"mamy ochotę wyjechać jakieś 30km za Wawe, pospacerować,
może coś przy okazji zobaczyć."

ja nie chcę spacerować i chcę dużo dalej niż 30km

--
Cezex

Data: 2009-06-15 12:29:16
Autor: Grzenio
Gdzie na jednodniowy wypad za W-wę ?

ja nie chcę spacerować i chcę dużo dalej niż 30km

-- Cezex

chcialem cie tylko naprowadzic :) w calym tym watku jest bardzo wiele
fajnych miejsc opisanych moze cos przypasuje :)

pozdrawiam
grzenio

Data: 2009-06-16 12:19:02
Autor: Cezex
Gdzie na jednodniowy wypad za W-wę ?
Dzięki wszystkim za propozycję, dam znać po weekendzie na co padł wybór i czy było warto.

--
Cezex

Data: 2009-06-15 12:09:23
Autor: jarek kordalewskiWYTNIJTO
[...]

Jak zwykle w takich przypadkach :) polecam trasę Terespol - Fronołów (wzdłuż Bugu, z przystankiem w Janowie Podlaskim). Dojazd pociągiem do Terespola i z Fronołowa. Bardzo ładne i spokojne okolice.
Pozdrawiam
Jarek

Data: 2009-06-15 13:09:17
Autor: Titus Atomicus
Gdzie na jednodniowy wypad za W-wę ?
In article <6069.00000d25.4a361dd3@newsgate.onet.pl>,
 jarek_kordalewskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl wrote:

> [...]
> Jak zwykle w takich przypadkach :) polecam trasę Terespol - Fronołów (wzdłuż Bugu, z przystankiem w Janowie Podlaskim). Dojazd pociągiem do Terespola i z Fronołowa. Bardzo ładne i spokojne okolice.

 A sa tam gory?

TA

Data: 2009-06-15 12:38:50
Autor: Kacper Perschke
Dnia 15.06.2009 Cezex <cezex@redfish.pl> napisał:
[...]

Proszę bardzo: http://tiny.cc/PkA00 . Obiad w Nowym Mieście Lubawskim w Hotelu
Finish (Grunwaldzka 9), lub w Cechowej (Grunwaldzka 7). Od razu poodaję, że mam
związki z tą gastronomią. Jak za mało górek to z Nowego Miasta nie jechać od
razu na Nowy Dwór Bratiański, tylko Nawra -> Skarlin -> Lekarty -> Gryźliny ->
Radomno.

KAcper

Data: 2009-06-15 14:03:55
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Gdzie na jednodniowy wypad za W-wę ?
Panie Cezex, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h152ff$vs3$1news.onet.pl> przy ul....

Planuję jednodniowy wypad za W-wę. Odległość do 3h jazdy pociągiem lub samochodem.

Będę złośliwy, pozwolisz. ;-)
Do 3h jazdy samochodem to (odpowiednio szybko) możesz się dostać do Bielska
Białej (z W-wy jakieś... 370km?), a tam to już ho ho... Trasa 8 godzin
spokojnie do wymyślenia! ;-)

Data: 2009-06-15 17:09:11
Autor: Tomek

Polecam Górę Kamieńsk i okolice kopalni koło Bełchatowa. 2h30 jazdy autem z Waw gierkówką do Kamieńska. Na górze fajne podjazdy i zjazdy koło stoku narciarskiego ( trasy opisane w internecie: http://www.gorakamiensk.) Kopalnia robi wrazenie. Można zjechac szutrówkami prawie na samo dno. Auto zostawia sie na parkingu przy stoku narciarskim, cała trasa do Kleszczowa, zjazd do kopalni, okrążenie góry, podjazd na punkty widokowe to ok. 50 km

Data: 2009-06-15 10:41:30
Autor: Jedrus
Gdzie na jednodniowy wypad za W-wę ?
Świętokrzyskie albo Jura. Będzie circa 200km w jedną stronę, trasę
80km spokojnie można złożyć.

Pozdr,
A.

Data: 2009-06-16 12:18:19
Autor: Cezex
Jedrus pisze:
Świętokrzyskie albo Jura. Będzie circa 200km w jedną stronę, trasę
80km spokojnie można złożyć.

Jurę znam i planuję ją ponownie zrobić na jesieni jak drzewa zmienią kolor na pomarańczowy - widoki niezapomniane. Tym razem chciałem zobaczyć coś nowego.

--
Cezex

Data: 2009-06-15 17:40:50
Autor: Adrian S.
Cezex wrote:

[...]

 Czy Kazimierz koło Puław już testowałeś? A co z MPK (też trochę górek
jest)?  --
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-06-16 12:16:49
Autor: Cezex
Adrian S. pisze:
 Czy Kazimierz koło Puław już testowałeś? A co z MPK (też trochę górek
jest)?

Dolny ? Tak, testowałem. MPK znam już na pamięć ;)

--
Cezex

Gdzie na jednodniowy wypad za W-wę ?