Gdzie na rakiety

Data: 2009-11-14 21:03:38
Autor: Grzegorz
Gdzie na rakiety
Witam,

To nie pytanie, a raczej informacja - otóż w Beskidzie Śląskim to wszędzie powyżej 800 m npm. - śniegu po kolana.

Właśnie przelazłem dziś tak na rozruszanie kości z Wapienicy przez Szyndzielnię, Klimczok (Tatry jak na dłoni !!!), Błatnią z powrotem do Wapienicy.

No i nie zabrałem rakiet - od Klimczoka 3/4 trasy do Błatniej w nieprzetartym ciężkim mokrym śniegu po kolana. Oj dało mi to w dupę .... Potem już parę osób przetarło trochę, ale dalej niełatwe warunki.

Pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-11-14 21:07:43
Autor: stefandora
Gdzie na rakiety
Grzegorz wrote:
[...]

A dziękuję :)

Jak dzisiejsza pogoda tam gdzie byłeś?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-14 22:40:38
Autor: stefandora
Gdzie na rakiety
J_K_K wrote:
Użytkownik "stefandora" <stefandora@onet.eu> napisał w wiadomości news:hdn2mf$712$2news.onet.pl...
Jak dzisiejsza pogoda tam gdzie byłeś?

Znajomy ze Szczyrku zapodał,
że w czwartek spadło ("na dole") ~0,5m śniegu,
a dzisiaj rano jeszcze z 20 cm leżało.

Bardziej chciałam wiedzieć o aurze :) Słońce, chmury itp.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-15 10:26:57
Autor: Grzegorz
Gdzie na rakiety
Hello stefandora !:

Jak dzisiejsza pogoda tam gdzie byłeś?

Znajomy ze Szczyrku zapodał,
że w czwartek spadło ("na dole") ~0,5m śniegu,
a dzisiaj rano jeszcze z 20 cm leżało.

Podobno w nocy z pon na wt najwięcej na Błatniej napadało. W każdym razie warto zabierać rakiety.

Bardziej chciałam wiedzieć o aurze :) Słońce, chmury itp.

Jak było ? Widoczność idealna, Tatry jak na dłoni. Pogoda optymalna na wycieczkę.

http://complex.org.pl/prawiezima/slides/P1020234.JPG - zdjęcie przed obróbką, lekko zaniebieszczone jak zwykle w takich widokach.

A tu http://complex.org.pl/prawiezima/slides/P1020235.JPG więcej okolicy widać.

A dziś - widać za oknem ....

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-11-15 12:57:46
Autor: Franz
Gdzie na rakiety
Użytkownik "Grzegorz"
A dziś - widać za oknem ....

Niby ładnie... Ale gór z domu dziś nie widzę. ;)
--
Pozdrawiam,
Franz

Data: 2009-11-15 15:07:06
Autor: Grzegorz
Gdzie na rakiety
Hello Franz !:
Użytkownik "Grzegorz"
A dziś - widać za oknem ....

Niby ładnie... Ale gór z domu dziś nie widzę. ;)

No nie - to TY siedzisz dziś w domu ?????????????

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-11-15 15:17:51
Autor: Franz
Gdzie na rakiety
Użytkownik "Grzegorz"
No nie - to TY siedzisz dziś w domu ?????????????

Wczoraj też siedziałem. Mój kumpel wyskoczył na Klimczok, ale... nie dał znać. ;)

Data: 2009-11-15 16:11:42
Autor: Grzegorz
Gdzie na rakiety
Hello Franz !:

No nie - to TY siedzisz dziś w domu ?????????????

Wczoraj też siedziałem. Mój kumpel wyskoczył na Klimczok, ale... nie dał znać. ;)

Taaa, ciesz się, bo ten kumpel dziś ma problemy ze schodzeniem po schodach ;-) ! Rakiet nie zabrał ...

A w ogóle - to chyba chory jesteś ????? Bo w taką pogodę to ja innego wytłumaczenia na gnuśnienie w domu nie widzę. Co innego u mnie - wiesz, te Twoje "byłe" problemy .....

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-11-16 11:59:13
Autor: Franz
Gdzie na rakiety
Użytkownik "Grzegorz"
A w ogóle - to chyba chory jesteś ????? Bo w taką pogodę to ja innego wytłumaczenia na gnuśnienie w domu nie widzę.
A nie mogę sobie pognuśnieć bez powodu i tłumaczenia?? ;)
Siedzę ostatnio nad różnymi zaległościami. Wiesz, jak to miło posiedzieć w fotelu przy kominku i słuchając dobrej muzyki, poczytać interesującą książkę?.. :D
Ale z Tobą bym wyskoczył. Tyle, że ten weekend miałem nietypowo wolny. Teraz raczej się nastawiam na jakiś wyskok w środku tygodnia.

Data: 2009-11-16 15:13:11
Autor: Grzegorz
Gdzie na rakiety
Hello Franz !:
Użytkownik "Grzegorz"

A fe - tak kumpla przezywać, "użytkownikiem" ... ;-)

A w ogóle - to chyba chory jesteś ????? Bo w taką pogodę to ja innego wytłumaczenia na gnuśnienie w domu nie widzę.
A nie mogę sobie pognuśnieć bez powodu i tłumaczenia?? ;)

A Twoja nieprzymuszona wola, ale proszę nie wypominaj potem innym .....

Siedzę ostatnio nad różnymi zaległościami. Wiesz, jak to miło posiedzieć w fotelu przy kominku i słuchając dobrej muzyki, poczytać interesującą książkę?.. :D

Nooo ;-) W ciszy i spokoju, jak się domyślam ... ech, Ty to masz dobrze ;-)

Ale z Tobą bym wyskoczył. Tyle, że ten weekend miałem nietypowo wolny. Teraz raczej się nastawiam na jakiś wyskok w środku tygodnia.

A ja czekam, aż mi córcia wydobrzeje i jadę do Rzyk do parku linowego, jako że w kolejny weekend ma się cuś poprawić w aurze - dość już nalało i nasypało.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-11-16 17:29:31
Autor: Paweł Pontek
Gdzie na rakiety

stefandora pisze:

> Bardziej chciałam wiedzieć o aurze :) Słońce, chmury itp.

Czesc!

Az trudno uwierzyc jak rozne warunki byly w Slaskim i w Zywieckim.
Niby to niedaleko - a jednak.

W weekend bylem w Zywieckim (Worek Raczanski) i sniegu tam za wiele
nie bylo. Nawet na grzbiecie granicznym w zasadzie bylo tylko pare
centymetrow mokrej brei.

Nizej platy, nigdzie nie bylo problemow z wedrowka pieszo. Troche
blota, wyzej kilkucentymetrowa warstwa mokrego sniegu.

W sobote "zyleta" - czyste, blekitne niebo, pelne slonce i az za
cieplo na wedrowke. Noc ciepla - zeszlo duzo sniegu. W niedziele
mglisto i wilgotno, ale praktycznie bez opadow. Pomimo braku
widocznosci - bardzo przyjemnie sie w tych warunkach wedrowalo.
Pod koniec dnia nawet sie rozpogodzilo - tylko ze juz trzeba bylo
wracac ...

Pozdrawiam,
PABLO

Gdzie na rakiety