Gdzie na rowery z dzieckiem (Dolny Śląsk, Polska Zachodnia)? Proszę o radę

Data: 2009-07-15 21:20:19
Autor: Grzegorz
Gdzie na rowery z dzieckiem (Dolny Śląsk, Polska Zachodnia)? Proszę o radę
Hello Alex !:
Proszę o radę gdzie można pojechać na rowery w Polskę Zachodnią, Lubuskie
itp. (maksymalnie do poziomu Zielonej Góry - dalej na północ to już dla mnie
za daleko).
Ponieważ będę z niedużym dzieckiem, które jeszcze męczy się na podjazdach,
szukam rejonów, gdzie:

- teren jest stosunkowo płaski
- znajduje się dużo dróg leśnych i polnych, ponieważ jazda na drogach
publicznych może być niebezpieczna dla dziecka.

Ja się kiedyś wybrałem do Jakuszyc - trochę podjazdów jest, ale okolica piękna, mieszkając w Leśniczówce ( http://www.jakuszyce.pl/ ) startujesz tak wysoko, że podjazdy są niewielkie. Byłem z 6-latkiem. I to na małym rowerku ! Trasę można zaplanować tak, aby powrót był na dół.

Potem jeszcze przez 2 lata pod rząd jeździliśmy ...

Poza tym takich dróg jest mnóstwo np. na Górnym Śląsku, ale trzeba poszukać. Np. okolice na pn od lotniska w Pyrzowicach. No i Jura, ale to już pagórki - i niestety wytyczone trasy rowerowe to czasem są dla komandosów :-( ..

pzdrw.
--
Grzegorz

Gdzie na rowery z dzieckiem (Dolny Śląsk, Polska Zachodnia)? Proszę o radę